Propfun

Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Super aanvulling van een event, heel persoonlijk

DHC Drienerlo

We hebben een photobooth gebruikt tijdens een studentengala, en het werd zowaar een heuze attractie! Erg leuk extratje voor op feesten!

buurtvereniging mit un kanger

Er zijn hele leuke en grappige foto,s mee gemaakt

Goeie ervaring met propfun, bezoekers event vonden het ook erg leuk.

Het was over het algemeen een goede ervaring. We hadden afspraken gemaakt om de photobooth buiten onder een grote parasol te zetten, dat was allemaal goed. Daarna, vlak voor ons feest, zou het toch... Het was over het algemeen een goede ervaring. We hadden afspraken gemaakt om de photobooth buiten onder een grote parasol te zetten, dat was allemaal goed. Daarna, vlak voor ons feest, zou het toch niet mogen. Dit was best wel stressvol. Uiteindelijk heb ik goede afspraken kunnen maken met de eigenaar en was het toch mogelijk.

Wouter

De photobooth op ons feest was echt een grandioos succes. Iedereen vindt het leuk en wil graag op de foto.
Daarnaast heb je zelf ook een leuk aandenken aan je feest.

Ik kan Propfun van harte aanbevelen. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Gemakkelijk te bedienen , goeie service.

Mariska van Klaveren

Wij vonden het geweldig !!! Foto's hangen nog bij iedereen op de koelkast of op een keukenkastje. De hoeveelheid foto's zijn nog niet voor de helft opgegaan, dit terwijl iedereen er echt veelvuldig... Wij vonden het geweldig !!! Foto's hangen nog bij iedereen op de koelkast of op een keukenkastje. De hoeveelheid foto's zijn nog niet voor de helft opgegaan, dit terwijl iedereen er echt veelvuldig gebruik van heeft gemaakt. Leuk ook om een tekst aan de zijkant te laten plaatsen.

Reactie Propfun:

Hoi Mariska,
Hoi Mariska,
Leuk al die fotostripjes op kasten en koelkasten! Fijn dat de photobooth zo'n succes was bij jullie! Je moet inderdaad heel erg goed je best doen hoor om al die 1000 fotostripjes op te maken ;)
Met fotogenieke groet,
Propfun

suze tomasoa

Superleuke aanvulling op je feest (welk feest dan ook)
voor jong en oud
ook voor de mensen waarvan je het nooit verwacht
tevens een blijvende herinnering
(in deze digitale...
Superleuke aanvulling op je feest (welk feest dan ook)
voor jong en oud
ook voor de mensen waarvan je het nooit verwacht
tevens een blijvende herinnering
(in deze digitale tijd)

Reactie Propfun:

Hoi Suze,
Hoi Suze,
Bedankt voor je top review!:) De photobooth is inderdaad een ideale manier om toch nog wat fysieke herinneringen te hebben aan je gehouden feest, de foto's kan je vervolgens ook nog eens op een leuk plekje ophangen :)