Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Jorien

We hebben de photobooth voor onze bruiloft gehuurd. De meeste photobooths zijn heel erg duur, omdat het een echt hokje betreft. Wij hadden in dit geval alleen die paal gehuurd, want eigenlijk heel... We hebben de photobooth voor onze bruiloft gehuurd. De meeste photobooths zijn heel erg duur, omdat het een echt hokje betreft. Wij hadden in dit geval alleen die paal gehuurd, want eigenlijk heel praktisch was, want dan kun je ook met grotere groepen op de foto.
Gastenboek is er in elk geval veel leuker van geworden. Ik zou het ook voor een volgend feest zonder twijfel weer doen.

Barisart

Voor ons lustrumfeest hebben we een photobooth bij propfun gehuurd. Helemaal top! De medewerkers waren heel flexibel bij het op- en afhalen, namen uitgebreid de tijd alles uit te leggen en de booth... Voor ons lustrumfeest hebben we een photobooth bij propfun gehuurd. Helemaal top! De medewerkers waren heel flexibel bij het op- en afhalen, namen uitgebreid de tijd alles uit te leggen en de booth zelf was echt een leuke toevoeging aan het feest. Merci :)

Hoi Barisart,
Helemaal top dat je zo'n positieve review achterlaat! Leuk dat Propfun een goede toevoeging heeft kunnen geven aan jullie lustrumfeest! :)

Fred en PetraVijge

We gaven een feest ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk en verjaardagen. Iedereen heeft gebruik gemaakt van de fotobooth , familie , vrienden, collega`s. Ook mensen die elkaar niet kenden... We gaven een feest ter gelegenheid van ons 25 jarig huwelijk en verjaardagen. Iedereen heeft gebruik gemaakt van de fotobooth , familie , vrienden, collega`s. Ook mensen die elkaar niet kenden stonden samen op de foto. We hebben de foto`s ook allemaal digitaal. Een extra leuke herinnering. Dus ik zou het zeker aanbevelen.

Hoi Fred en Petra,
Wat leuk dat iedereen enthousiast op de foto is gegaan, dan komt de photobooth het beste tot zijn recht!
Bedankt voor je positieve review en dat we op jullie 25 jarig...
Hoi Fred en Petra,
Bedankt voor je positieve review en dat we op jullie 25 jarig jubileum mochten komen.
Propfun

Goede service, hulp en foto's

Hoi Anoniempje,
Bedankt voor je review. Leuk om te lezen dat de photobooth een succes is geweest.
Propfun

Echt heel leuk voor een feest, e.d. We hebben hele enthousiaste reacties ontvangen. Heel makkelijk in elkaar te zetten en uitleg was top. Alleen kast met printer is heel erg zwaar.

Hey Anoniempje,
Hey Anoniempje,
Tof om te lezen dat het feest zo'n succes was, mede door Propfun! De printerbox weegt inderdaad wel een dikke 20 kg, dus die kan je het beste even met zijn tweeën optillen.

Top ervaring!

Hoi Anoniempje,
Top, review! Wij vinden het top dat jij het bij ons top vindt. Op naar de volgende top ervaring.

Jantine

Goede ervaring met Propfun!! De gasten vonden het geweldig en met de foto's hebben wij een mooie herinnering aan onze bruiloft!

Hoi Jantine,
Leuk om te horen dat je zo'n goede ervaring gehad hebt bij ons! Tof dat we bij hebben mogen dragen aan een mooie bruiloft.

Wessel

Snelle communicatie vooraf. Bij ophalen goede uitleg. En het apparaat werk heel makkelijk.

Hoi Wessel,
Bedankt voor je feedback! Leuk om te lezen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad bij Propfun!
Propfun

Instructies duidelijk en makkelijk te bedienen. Soms wel helft van de mensen in beeld, was af en toe een beetje zoeken

Hoi Anoniempje,
Thanks voor je positieve review! We proberen de photobooth zo gemakkelijk mogelijk te houden.
Een tip voor de volgende keer: zet de photobooth iets verder van je af, dan...
Hoi Anoniempje,
Een tip voor de volgende keer: zet de photobooth iets verder van je af, dan voorkom je dat er mensen door midden gesneden worden door de foto ;)

Michaella Kuiters

Ik vond de service erg prettig... er werd mee gedacht om alles zo gied mogelijk te laten verlopen. Wij hebben de fotobooth op ons trouwerij gebruikt en iedereen(incl wij) wat ontzettend enthousiast... Ik vond de service erg prettig... er werd mee gedacht om alles zo gied mogelijk te laten verlopen. Wij hebben de fotobooth op ons trouwerij gebruikt en iedereen(incl wij) wat ontzettend enthousiast . De booth is zeer gebruiksvriendelijk. Echt een aanwinst op ons feest geweest

Hoi Michaella,
Hoi Michaella,
Nou niks dan lof in je review, wij voelen ons vereerd :) Dit geeft ons energie om met evenveel passie en service onze nieuwe klanten te bedienen. Bedankt voor je leuke review.
Propfun.