Klantvriendelijkheid/service
Prijs/kwaliteit verhouding

Simon & Marlous

Ons 12,5 jarig huwelijks feest was een groot succes, mede dankzij de photobooth. Wij en onze gasten hebben een super leuke herinnering aan het feest. De set is zeer eenvoudig te bedienen en werkt... Ons 12,5 jarig huwelijks feest was een groot succes, mede dankzij de photobooth. Wij en onze gasten hebben een super leuke herinnering aan het feest. De set is zeer eenvoudig te bedienen en werkt perfect. Zeker een aanrader om je feest helemaal compleet te maken.

Hoi Simone & Marlous,
Leuk dat we op jullie 12,5 jarig jubileum mochten zijn en dat we zo'n positieve indruk hebben achter gelaten.
Bedankt voor het inhuren van ons!
Met...
Hoi Simone & Marlous,
Bedankt voor het inhuren van ons!
Met fotogenieke groet,
Propfun

In het begin wat opstart problemen, maar daarna ging het goed. Veel leuke reacties gehad.

Hoi Anoniempje,
Vervelend dat er aan het begin wat opstart problemen waren, heb je hier wel goede hulp bij gehad? Fijn dat je daarna nog een leuke avond hebt gehad met de photobooth van Propfun!...
Hoi Anoniempje,
Vervelend dat er aan het begin wat opstart problemen waren, heb je hier wel goede hulp bij gehad? Fijn dat je daarna nog een leuke avond hebt gehad met de photobooth van Propfun! :)

Leoni

Overall tevreden.
Overall tevreden.
Kreeg wel 2 keer een factuur. Na aangegeven te hebben al betaald te hebben kreeg ik geen reactie meer terug. Zou netjes geweest zijn als ik nog een response had gehad daarvan.

Hoi Leoni,
Hoi Leoni,
We hadden zeker nog een response moeten geven! Toen je de photobooth bij ons huurde vorig jaar zaten we nog half in onze opstart fase waardoor we nog dingen over het hoofd zagen, onze excuses hiervoor.
Gelukkig heb je overall een goede indruk gekregen van Propfun, daar worden wij blij van :)
Met fotogenieke groet,