T. Thoonen

Heb het als een plus ervaren dat de mogelijkheid bestaat(uiteraard tegen voorwaarden) om je aankoop op zicht te kunnen aanschaffen.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Wij vinden het heel fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over onze winkel! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe stoelen en hopen u nog vaker te mogen verwelkomen!
Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Van der Steen

Gezellig

Beste klant,
Wat fijn om te horen dat u zo enthousiast bent over ons! Wij wensen u veel plezier met de nieuwe barkrukken!
Pronto Wonen Breda

Van der Velden

Vriendelijk en klantvriendelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen in onze winkel! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Pronto...
Pronto Wonen Breda

Sillessen

Ik voelde me welkom.

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling! Super fijn om te horen dat u zich welkom voelde in onze winkel! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank!
Met vriendelijke groet,...
Pronto Wonen Nijmegen

Marjolijn

Top

Beste Marjolijn,
Beste Marjolijn,
Bedankt voor uw beoordeling! Heel fijn om te horen dat u zo goed bent geholpen door onze collega Stefan! Wij wensen u alvast veel plezier met de nieuwe bank! Met vriendelijke groet, Pronto Wonen Nijmegen

Bart Leenes

Werden goed geholpen ( maar ik kon niets van de prijs afhalen 😂😂)

Reactie Pronto Wonen:

Hartelijk dank voor de fijne review meneer Leenes!
Hartelijk dank voor de fijne review meneer Leenes!
Wat jammer voor u, dat er niks van de prijs af kon. Nu werken wij met vaste lage prijzen, dus bij ons bent u altijd het voordeligste uit. Graag weer tot ziens in onze winkel.
^Babette
Pronto Wonen Tilburg

Hofman

Heel vriendelijk geholpendoor Ed met goede kennis van de producten.

Beste Familie Hofman,
Wij danken jullie voor deze mooie review.
Vriendelijke groet, Team Pronto Volendam

Lier. Nieuwleusen

Mooie ruime winkel, alles zeer overzichtelijk opgesteld.

Thirza Roest

Super!

Reactie Pronto Wonen:

Enorm bedankt voor deze super review Thirza.
Hier worden wij blij van.
M.v.g. Team Pronto Volendam.