N.v.t.

Top! Snelle levering.

Atelier Hofhuizen

Perfecte kwaliteit & perfecte service

Chris van der Burg

Promosign heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Daarnaast geldt “afspraak is afspraak “ . Is een product een keer niet helemaal goed, wat ik in alle jaren als klant zelden meemaakte, dan wordt... Promosign heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Daarnaast geldt “afspraak is afspraak “ . Is een product een keer niet helemaal goed, wat ik in alle jaren als klant zelden meemaakte, dan wordt ervoor gezorgd dat in superkorte tijd vervanging geregeld wordt.

Anita Rendon

Heel goed en een snelle levering!

De Kempenaer Advocaten

Prima, snelle service en klantvriendelijk

Monsterscore b.v.

Super ervaring, snelle handelingen en goede service!

J. Tol, Bernard Nieuwentijt College, monnickendam

Beste mensen,
Beste mensen,
Na een, vanuit mijn optiek als klant, niet zo handige actie waarbij ik 13 decotexdoeken ontving met klitteband aan de achterkant, zonder dat daar de complementaire zijde bij was geleverd, heeft Promosign mij een rol klitteband met de complementaire zijde doen toekomen. Daar ben ik blij mee. De geleverde doeken zijn van goede kwaliteit en hebben een mooie print.
Ik hoop dat Promosign de website aanpast en een optie inbouwt voor klanten die beide kanten van de klitteband nodig hebben.

met vriendelijke groet,
J. Tol
Bernard Nieuwentijt college, Monnickendam

Happy Horizon Arnhem Online Marketing B.V.

Fantastisch snel geleverden behulpzaam

Krutwinkel

Altijd positief

BOOOM Digital

Snelle service en goede kwaliteit