Fun4kids

Prima service, prima kwaliteit.

Ronald Steenhart

Perfecte communicatie. Daar het voor mij de eerste keer was dat ik iets digitaal aanleverde

Netteg

Duidelijke website, makkelijk bestellen. Goede telefonische communicatie bij vragen (chat via site werkte bij mij niet)

Maaike

Fijn bedrijf! Denkt met je mee!
Mooie prints en snelle levering.

Your design

Al jaren een hele goede samenwerking.

Exotic Cars - Cardetailing

Verschillende producten laten maken. Besproken met medewerker op kantoor. Goed uitgevoerd en mooi materiaal. Levering volgens afspraak. Zeer tevreden! Een bedrijf die ik graag aanbeveel.

Vrolijk Verbeeldt

Het bestellen en aanleveren van het drukbestand is eenvoudig. De levertijd is snel en de prijs is vriendelijk (in mijn geval met een grote Dibond plaat van6 mm dik). Door een beschadiging die... Het bestellen en aanleveren van het drukbestand is eenvoudig. De levertijd is snel en de prijs is vriendelijk (in mijn geval met een grote Dibond plaat van6 mm dik). Door een beschadiging die wellicht tijdens het vervoer is opgelopen was de plaat niet meer mooi. Promosign voelt zich verantwoordelijk voor een goede levering en een tevreden klant. Ze hebben kostenloos een nieuwe geproduceerd. Wat een service!