Marcel

Goede kwaliteit, werken zorgvuldig

Rob Borgonjen

Prima contact, mooie producten, nette prijs.

Monique Driessen

Ze hebben mij heel goed geholpen met het uploaden van mijn fotocollage. Fijne service. Ze hebben telefonisch met mij het bestelformulier ingevuld en keuzes gemaakt die ik niet kon maken aangezien ik... Ze hebben mij heel goed geholpen met het uploaden van mijn fotocollage. Fijne service. Ze hebben telefonisch met mij het bestelformulier ingevuld en keuzes gemaakt die ik niet kon maken aangezien ik niet technisch ben. Dat ging prima en het resultaat is super. Ook geleverd op de beloofde dag.

Pieter Smit

Behulpzaam

Marijke

Jullie zijn de beste! Extra dank voor Harm die geholpen met het spandoek voor mijn schoonzus die de Mont Ventoux ging fietsen voor een goed doel.

damhuis

Attent, prima ondersteuning

Dansstudio Kerima

Er wordt altijd met je meegedacht, zodat het beste resultaat behaald wordt. Altijd perfecte kwaliteit, goede service en snelle levertijd.

Tim

De prints waren verloren gegaan bij DHL (buiten hun macht om), de mensen van Promosign hebben ons als nog goed kunnen helpen met het last minute een gehele extra set te printen om de verloren prints... De prints waren verloren gegaan bij DHL (buiten hun macht om), de mensen van Promosign hebben ons als nog goed kunnen helpen met het last minute een gehele extra set te printen om de verloren prints te vergoeden.

Super duidelijk telefonisch contact en zeer attent.

De prints zijn van goede kwaliteit met hier en daar een klein “splintertje” aan de rand maar viel er gemakkelijk af te pulken.