Tycho

Heb 10 bedrijven vergeleken op snelheid en prijs en toen hier besteld, en uiteindelijk bleek ook de kwaliteit het beste. Waanzinnig!

Krutwinkel

Jarenlange samenwerking

Crafto

Goed, nette prijzen, prima kwaliteit. Niet perse super strakke afwerking, maarja, €12 voor een bedrukt spandoek van 70x50cm is ook echt niet veel. Printkwaliteit is gewoon goed en scherp.

Paul Vreman Design

Prima geholpen en keurig op tijd klaar.

Dianne

Promosign levert een fantastisch product. Wij hebben hier twee keer een magazine laten drukken. Uitstekende communicatie!

Erg fijn! Product was heel snel klaar en voldeed aan verwachtingen, hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Service is goed, er wordt echt met je meegedacht.

Colette

Geweldige klantenservice! Ik ben goed geholpen door Harm en we zijn erg blij met onze plexiglas afdrukken. Zeer goede kwaliteit en betaalbaar! We zijn van plan om binnenkort weer bij Promosign te... Geweldige klantenservice! Ik ben goed geholpen door Harm en we zijn erg blij met onze plexiglas afdrukken. Zeer goede kwaliteit en betaalbaar! We zijn van plan om binnenkort weer bij Promosign te bestellen :)

Marcel

Goede kwaliteit, werken zorgvuldig