Paul Vreman Design

Prima geholpen en keurig op tijd klaar.

Dianne

Promosign levert een fantastisch product. Wij hebben hier twee keer een magazine laten drukken. Uitstekende communicatie!

Erg fijn! Product was heel snel klaar en voldeed aan verwachtingen, hele goede prijs-kwaliteit verhouding. Service is goed, er wordt echt met je meegedacht.

Colette

Geweldige klantenservice! Ik ben goed geholpen door Harm en we zijn erg blij met onze plexiglas afdrukken. Zeer goede kwaliteit en betaalbaar! We zijn van plan om binnenkort weer bij Promosign te... Geweldige klantenservice! Ik ben goed geholpen door Harm en we zijn erg blij met onze plexiglas afdrukken. Zeer goede kwaliteit en betaalbaar! We zijn van plan om binnenkort weer bij Promosign te bestellen :)

Marcel

Goede kwaliteit, werken zorgvuldig

Rob Borgonjen

Prima contact, mooie producten, nette prijs.

Monique Driessen

Ze hebben mij heel goed geholpen met het uploaden van mijn fotocollage. Fijne service. Ze hebben telefonisch met mij het bestelformulier ingevuld en keuzes gemaakt die ik niet kon maken aangezien ik... Ze hebben mij heel goed geholpen met het uploaden van mijn fotocollage. Fijne service. Ze hebben telefonisch met mij het bestelformulier ingevuld en keuzes gemaakt die ik niet kon maken aangezien ik niet technisch ben. Dat ging prima en het resultaat is super. Ook geleverd op de beloofde dag.

Pieter Smit

Behulpzaam