Beezes

Snel en efficiënt

Ydesign_venlo

Ronde stickers op vel besteld, na een kleine miscommunicatie, werd er van order meteen een herduk gemaakt. Prima en snel opgelost.

Darkaphotography

Wisselend. Gaat veel mis. Aantal bestellingen gedaan en zelden in 1 keer goed helaas. Voordeel is wel dat men goed bereikbaar is en het absoluut op wil lossen. Nemen om de tijd om oorzaak te... Wisselend. Gaat veel mis. Aantal bestellingen gedaan en zelden in 1 keer goed helaas. Voordeel is wel dat men goed bereikbaar is en het absoluut op wil lossen. Nemen om de tijd om oorzaak te zoeken en een oplossing te vinden, wat daarna vaak ook wel komt.

Jerome Symons

Vriendelijk, efficiënt, vakkundig

Marloe

Nadat ik niet tevreden was over een vorige print ben ik super goed geholpen. Ik heb 2 gratis nieuwe prints gekregen en deze waren nu in top kwaliteit, dus helemaal blij!

RC

Zeer goed. Snelle hulp en goede service

w. dos Reis

Visitekaartjes besteld

Rolo1977

Super, de website is duidelijk, overzichtelijk en bestelling is zo gedaan. de verzending en de bestelde producten zijn top!

Maurice

De persoonlijke service via telefoon en mail was zeer goed. Belangrijkste, de kwaliteit van de geleverde print op Dibond was zeer goed en op tijd. Het online bestellen is niet heel praktisch.