Je aankoop wordt beschermd

Reduct NV

Heel goed maar ik vind die overlevering een beetje raar

idem

Robert

Voor ons bedrijf opzoek gegaan naar een vervangende pen. Via google kwamen we bij promo2000 en hebben we een offerte opgevraagd. Al snel werd er gebeld om de vraag/wens te bespreken en al heel snel...

- Persoonlijke insteek
- Heldere en scherpe offerte
- Contact verliep snel, persoonlijk en helder. Zowel via mail als telefoon.
- Levering van perfecte producten, waarop een kwaliteitscheck was gedaan.
- Heldere werkwijze

prIME Oncology

Goede ervaring met PROMO2000, al meerdere keren verschillende soorten tassen besteld met verschillende opdrukken.

Nog tips en tops?

Snelle service, altijd wel iemand bereikbaar.

Vastgoeddata

Prettige mensen met goed advies bij Promo2000

Nog tips en tops?

Ze zijn duidelijk in hun communicatie en snel in opvolging.

Energie Nederland

Prima in de omgang en het verzorgen en behandelen van (e-mail) correspondentie.
Bestelde pen was netjes en zoals gewenst.

Nog tips en tops?

Zeer hulpvaardig, ook toen bleek dat bij de distributeur iets niet goed ging; Omdat de levertijd niet gehaald werd en wij daardoor extra kosten voor een spoedbezorging kregen, een minpuntje.

Miquel / DMP Groep

Duidelijk en snel. Prettig e-mail contact en vlotte levering. Tot de volgende keer!

Volleybalvereniging Action

Super bedrijf, denken met je mee over product en kwaliteit opdruk

Nog tips en tops?

Voor de kleinsten binnen de vereniging hebben we rugzakjes laten maken en voor alle leden scheidsrechtersfluitjes. Promo2000 denkt goed mee over hoe de opdruk geplaatst moet worden en adviseert over verschillende mogelijkheden. Wij gaan hier zeker weer bestellen!

Sefa

Belachelijk bedrijf. Bij een aantal artikelen staat er foutieve informatie en vaak ook misleidende informatie. Tegemoet komen doen ze niet aan...

Reactie Promo2000:

In het recente verleden hebben wij met enige regelmaat, naar volle tevredenheid van Study Association Sefa, leuke relatiegeschenken geleverd. Daarom vind ik het heel jammer dat jullie dit keer niet tevreden zijn. Ik heb de gang van zaken onderzocht en besproken met de verkoopster Michelle. Zij heeft contact gehad met Jeremy Fannin. Ondanks ons advies is er door Jeremy geen monster aangevraagd en is gekozen voor het Notitieblok Tecel. Dit product is ongezien besteld in een oplage van 100 stuks a 2 euro per stuk en bedrukt met een logo. De gepubliceerde en telefonisch doorgegeven informatie over het bestelde product komen exact overeen met het geleverde product. Arthur Rokeband heeft na de levering laten weten dat hij viel over de tekst ‘A5’ bij het product en heeft daarbij aangegeven dat hij aannam dat dit het papierformaat, dus de inhoud van het blok betrof. De tekst A5 staat klein, als referentie bij de omschrijving terwijl het exacte formaat groot in centimeters bij de productafbeelding staat. Deze aanname heeft bij Arthur voor een teleurstelling gezorgd bij ontvangst van de bedrukte blokken. Daar baal ik enorm van maar ik heb geen manier kunnen bedenken om de blokken nog beter te omschrijven. Helaas kunnen wij de blokken niet terugnemen omdat deze gepersonaliseerd zijn met een logo. Ik heb wel goed nagedacht over een tegemoetkoming aan Sefa want ik wil jullie graag als klant behouden maar ik kon dit, in het licht van bovengenoemde, niet verantwoorden. Toch hoop ik dat jullie inzien dat wij een ontzettend leuk product geleverd hebben dat zeer geschikt is voor het beoogde doel.
Bart Koster ceo

Stichting CliniClowns Nederland

Heel fijn contact en zeer snelle service!

Nog tips en tops?

snelle service en mooi resultaat!

Nathalie Blok

Snelle efficiënte service, vriendelijke mensen

Snelle levering volgens afspraak