Onbekend

Zeer ontevreden en ontkennen hun alle feiten wat er wordt benoemd

Kort na aankoop bankstel als schade gemeld omdat het zit gedrag niet fijn zat. Mijn vraag tot vervanging of geld terug wordt terug beantwoordt door sorry dat ik u niets anders kan berichten.

Zeer ontevreden en raad het dus zeker af !

Reactie Profijt Meubel:

Beste onbekend, naar aanleiding van uw beoordeling willen we hierover graag meer weten. Echter kunnen we uit uw schrijven verder geen gegevens afleiden. Graag komen we met u in contact, zou u uw... Beste onbekend, naar aanleiding van uw beoordeling willen we hierover graag meer weten. Echter kunnen we uit uw schrijven verder geen gegevens afleiden. Graag komen we met u in contact, zou u uw gegevens en winkel van aankoop aan ons kunnen doorgeven via info@profijtmeubel.nl? Met vriendelijke groeten, Profijt Meubel Webshop Team.

Anton

Vriendelijke Service

Coen Wijnberger

Vriendelijk personeel, ruime keus!

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor deze mooie review, Coen! We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantbenadering en deskundigheid van onze collega Caroline. We wensen je heel veel... Bedankt voor deze mooie review, Coen! We waarderen het zeer dat je laat weten zo tevreden te zijn over de klantbenadering en deskundigheid van onze collega Caroline. We wensen je heel veel zitplezier op de eetstoelen. Met vriendelijke groet, het team van Profijt Meubel Utrecht

Fam. Borgardijn

Heel fijn en geduldig geholpen en deskundig advies gekregen.

Reactie Profijt Meubel:

Hi familie Borgardijn, hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's jullie fijn en geduldig hebben geadviseerd. Veel plezier gewenst van de nieuwe bank! Vriendelijke... Hi familie Borgardijn, hartelijk dank voor de mooie review! Fijn om te horen dat onze collega's jullie fijn en geduldig hebben geadviseerd. Veel plezier gewenst van de nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

Frank verheggen

Goed ervaring gehad met veel uitleg en geduld

Reactie Profijt Meubel:

Hartelijk dank voor uw review meneer Verheggen.
Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze winkel, we zien u graag weer eens terug.
Profijt...
Hartelijk dank voor uw review meneer Verheggen.
Profijt Meubel Tilburg

Kim

Heel fijn advies gehad.

Reactie Profijt Meubel:

Hi Kim, hartelijk dank voor je mooie review! Fijn om te horen dat je fijn advies hebt gekregen. Veel plezier van je nieuwe bank! Vriendelijke groet, team Profijt Meubel Huissen

andrea

Top

Reactie Profijt Meubel:

Bedankt voor de mooie beoordeling Andrea,
Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens.
Team Profijt Meubel Hoorn

W petiet

Hele goeie verkopers

Bedankt voor de review,
Graag tot een volgende keer.
Team Profijt Meubel Hoorn

Charetti Smulders

Fijne winkel met prima services

Beste mevrouw Smulders,
Hartelijk dank voor uw feedback!
Graag weer tot ziens in onze winkel.
Profijt Meubel Tilburg

Mw.Klugt

Goede uitstraling, prijzen, en fijn personeel