Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

W. Eijkelenkamp

Zeer aangenaam. We werden snel geholpen en kregen tijdens het advies iets te drinken aangeboden. Verder werden alle opties voor de meubels netjes en duidelijk voorgelegd.

Het aanpassen van de meubels naar wens is zeer aangenaam voor klanten die een meubel voor lang gebruik zoeken.

Riets

Prima service

deskundig en vriendelijk personeel

Netjes geholpen

Klantgericht

Ed

Zeer netje geholpen door deskundig personeel.

Edwin van der Spek

Goed en zeer positief

Goede sfeer in de winkel, prima verkoop(ster)er(s). Winkel om terug te komen.

Iets betere service leveren bij een defect product (door de klantenservice)

Groot assortiment voor een scherpe prijs

Goede service, we mochten het stoeltje zelfs even mee naar huis nemen

Communicatie over levering

Mevr. Hendriks

Werd heel netjes geholpen en geadviseerd.
Ga altijd graag even kijken en snuffelen daar.

Nee je word gewoon netjes geholpen.

Nee

mevrouw Blank

Jammer dat de fabriek in eerste instantie de verkeerde stoel heeft gestuurd zowel de stof als het model wat wij hadden uitgezocht, zodoende duurde het 24 weken voordat ons bankstel compleet was.... Jammer dat de fabriek in eerste instantie de verkeerde stoel heeft gestuurd zowel de stof als het model wat wij hadden uitgezocht, zodoende duurde het 24 weken voordat ons bankstel compleet was. Mocht wel gebruik maken van de verkeerde stoel, maar toch!!! Uiteindelijk goed gekomen. In december besteld en in juni volledig.

In het begin zeiden ze dat het telefoonnummer onjuist was, maar dat was wel juist doorgegeven. Dus raar!!! Na de fout ontdekt te hebben van de stoel kregen we te horen dat we zouden worden... In het begin zeiden ze dat het telefoonnummer onjuist was, maar dat was wel juist doorgegeven. Dus raar!!! Na de fout ontdekt te hebben van de stoel kregen we te horen dat we zouden worden teruggebeld fabriek was gesloten na HEMELVAART. 's Maandags niet teruggebeld. Dinsdag maar weer langs de winkel gegaan. Door iemand anders geholpen die ons woensdag heeft teruggebeld met de mededeling dat de stoel binnen was en op maandag zal worden geleverd.

Gaarne met z'n allen op een lijn zitten en eventuele gegevens in de computer vermelden of agenda met een belletje.

Cheryl

Ik ben een aantal keren geweest voor de wooninrichting van mijn nieuwe huis. Zo heb ik twee bijzettafeltjes gekocht, daar ben ik tevreden over en die keer had ik geen opmerkingen. Echter toen ik een... Ik ben een aantal keren geweest voor de wooninrichting van mijn nieuwe huis. Zo heb ik twee bijzettafeltjes gekocht, daar ben ik tevreden over en die keer had ik geen opmerkingen. Echter toen ik een tv-meubel wilde kopen was het een iets ander verhaal. Ik had mij al eerder georienteerd en toen ik het besluit had genomen om het tv-meubel te kopen, ging ik naar de winkel. Ik had namelijk online gezien dat het betreffende tv-meubel direct leverbaar was en dat dit ook zo is in de winkel in Naaldwijk. Toen kwam ik in Naaldwijk en toen werd mij verteld dat ik hem niet direct mee kreeg, omdat ze twee magazijnen hebben en dit meubel in het magazijn in Barendrecht stond. Dus ik was voor niets naar de winkel in Naaldwijk gereden. Toen ik mijn ongenoegen hier over uitte, ging de twee medewerkers achter de balie met mij in discussie. Als je niet kunt garanderen dat je producten op voorraad hebt in de winkel, moet je dit ook niet op de website zetten en dan als medewerker ook nog je proberen vrij te pleiten. Dit vind ik heel gek en onacceptabel.

Als je iets niet waar kan maken, zet het dan ook niet op de website (zie het verhaal hierboven). Hiermee maak je verwachtingen niet waar en wordt het een teleurstelling.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Beste Cheryl,
Bedankt voor het invullen van de review.
Leuk om te lezen dat u blij bent met de bijzettafeltjes.
Wat betreft het op voorraad hebben van artikelen.
Op de website staat...
Beste Cheryl,
Bedankt voor het invullen van de review.
Leuk om te lezen dat u blij bent met de bijzettafeltjes.
Wat betreft het op voorraad hebben van artikelen.
Op de website staat aangegeven ‘uit voorraad leverbaar’, en niet ‘direct leverbaar’.
Dit omdat we meerdere magazijnen hebben waar we voorraad hebben staan.
Mocht het niet op het magazijn in Naaldwijk staan, dan halen we het uit een ander magazijn.
Dit kan een aantal dagen duren.
We hebben het dan wel op voorraad maar niet direct leverbaar.
Dit is dus de reden dat we op de website zetten ‘uit voorraad leverbaar’.
Vervelend om te horen dat u aangeeft dat 2 medewerkers met u in discussie gingen.
Dit is zeker niet de bedoeling.
Hopelijk heeft u nu het tv-meubel thuis staan en er veel plezier van.
Profijt Meubel Naaldwijk

Goede ervaring. Verrassend positief!

Heel fijn geholpen!

Nee