Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Tjeu Janssen

We hebben in het verleden 4 barstoelen gekocht in een vestiging in de buurt, nu wilden wij er graag 2 bij hebben maar waren hier niet meer leverbaar. Via contact met meerdere Profijt vestigingen... We hebben in het verleden 4 barstoelen gekocht in een vestiging in de buurt, nu wilden wij er graag 2 bij hebben maar waren hier niet meer leverbaar. Via contact met meerdere Profijt vestigingen bleek dat de laatste 2 in Naaldwijk stonden.
Een medewerkster heeft deze na haar werktijd via post nl naar mijn huisadres gestuurd, dit was voor mij de snelste en goedkoopste manier om in het bezit te komen van de laatste barstoelen.
Complimenten voor de zeer vriendelijke en behulpzame medewerkster.

Lida v d Burgt

8,5

Vriendelijke verkoopster

EmileV

Heel tevreden over de ondersteuning bij de aankoop van meubels!

Meedenken van het personeel, snelle reacties, vriendelijke communicatie

H.Vijverberg

Goede ervaring.goede verkoopster.blij met mn aankoop!

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

G E F E L I C I T E E R D !!
U heeft een wooncheque ter waarde van € 50,00 gewonnen voor het invullen van een review.
Deze ligt voor u klaar in de winkel.
Met vriendelijke...
G E F E L I C I T E E R D !!
Deze ligt voor u klaar in de winkel.
Profijt Meubel Naaldwijk

Kopen en afhalen van een kast. Reeds eerder kochten wij tafels, stoelen, bankstel en dekenkist

goede kennis van zaken en artikelen.

Ga zo door!

We zijn goed geholpen in de winkel. Product voldoet aan onze verwachtingen. Bij het ophalen stond het product gereed.

Veel keuze bij het aankleden van de stoel die wij gekocht hebben. Alles was mogelijk.

Op dit moment geen

A taal

Super vriendelijke verkoopsters in de winkel
Goede uitleg
Besteden heel veel tijd voor je👍👍

Alles naar wens
Super vriendelijke verkoopster

Alles zit heel goed ingepakt heel belangrijk

Advies bij het kopen van een bankstel

Guus

Ruime keuze in de winkel
Vriendelijke bediening
Goed advies

Zie boven bij ervaring

Ga zo door

W. Eijkelenkamp

Zeer aangenaam. We werden snel geholpen en kregen tijdens het advies iets te drinken aangeboden. Verder werden alle opties voor de meubels netjes en duidelijk voorgelegd.

Het aanpassen van de meubels naar wens is zeer aangenaam voor klanten die een meubel voor lang gebruik zoeken.