Assortiment

Goed geholpen

Veel keuze

Niets

W. Hamer

Goede bereikbaarheid en sympathiek personeel.

Prettige sfeer, aardige medewerkers.

Ik zou het niet weten.

Bedankt voor al deze sterren! Daar worden we als team ontzettend blij van 🤩
Bedankt voor al deze sterren! Daar worden we als team ontzettend blij van 🤩
We vonden het ook erg leuk dat we mochten helpen met het samenstellen van de nieuwe eethoek. We hopen dat je er nog jarenlang plezier van hebt!
Wie weet tot ziens 👋

Iris Warras

Vriendelijk winkelpersoneel.

Hi Iris!
Bedankt voor deze positieve review! We vinden het erg leuk om te mogen lezen dat je tevreden bent met je winkelbezoek!
Wie weet tot ziens 👋

Wil de Groot

Profijt Naaldwijk

Harry Luneman

Ik wist niet dat profijt een afhaalcentrum betreft. Op het moment dat ik had betaald werd dit mij medegedeeld. Ben rolstoel afhankelijk en was die dag ook met mijn rolstoel! Verkoopster had mij... Ik wist niet dat profijt een afhaalcentrum betreft. Op het moment dat ik had betaald werd dit mij medegedeeld. Ben rolstoel afhankelijk en was die dag ook met mijn rolstoel! Verkoopster had mij eerder kunnen informeren hier over.
Stoelen inmiddels geleverd! Heel blij mee maar ik las achteraf op het informatie blad (blz3) dat er een losse accu geleverd kan worden bij de elektrische bedienbare stoel. Hier is mij niks over verteld in de winkel!!! Heel jammer!!!!

Betere informatie verstrekken

Beste Harry,
Beste Harry,
Bedankt dat je jou recente ervaring in de winkel hebt gedeeld. Zo te lezen zijn er waarschijnlijk door miscommunicatie wat dingen niet goed op je overgekomen. Onze oprechte excuses als wij niet duidelijk genoeg geweest zijn over de werkwijze van Profijt Meubel Naaldwijk. Wij zijn inderdaad een afhaalcentrum wat inhoudt dat onze klanten zelf de meubels die ze uitkiezen komen ophalen of gebruik maken van onze uitleen bus. Onze prijzen zijn ook op deze formule gebaseerd.
We begrijpen ook dat dit niet voor iedereen de meest ideale situatie is. Daarom werken we samen met een externe partij die ervoor kan zorgen dat je meubels toch fijn thuisbezorgd kunnen worden. We hebben aan de adviseur waar jij mee hebt gesproken gevraagd of dit ook tijdens het gesprek uitgelegd is en volgens haar is dit wel gezegd. Maar het kan natuurlijk zijn dat dit niet correct op jou is overgekomen of dat het niet concreet genoeg is uitgelegd. We bieden onze excuses aan voor de eventuele verwarring die dat opgeleverd kan hebben.
De stoel die je uit hebt gekozen is in precies dezelfde opstelling zoals je hem in de winkel hebt geprobeerd. Voor deze modellen is het mogelijk om er een te bestellen met een accu. Wel stijgt de prijs dan best een stuk en deze moeten speciaal besteld worden met een vrij lange levertijd want ze zijn niet op voorraad. Het kan natuurlijk zo zijn dat je dit liever gewild had. Tijdens het gesprek is er niet opgemerkt dat hier behoefte aan was waardoor je van deze mogelijkheid niet op de hoogte bent gesteld.
Ondanks je niet al te positieve berichtje zijn we toch erg blij dat je ons hebt laten weten wat er gebeurd is. We hebben dit intern met het team nog extra doorgenomen zodat we eventuele verwarringen in de toekomst kunnen voorkomen. Ook vinden het prettig om te weten dat de stoel je wel erg bevalt.
Mocht je nog meer vragen of opmerkingen hebben neem dan gerust contact met ons op via: 0174 627 532. We staan je graag te woord 😊

Sonja Heskes

Wij gingen bij de profijt kijken om wat ideeën op te doen maar werden zo vriendelijk en geduldig geholpen dat we gelijk over zijn gegaan tot kopen na een offerte die we kregen zoals afgesproken.... Wij gingen bij de profijt kijken om wat ideeën op te doen maar werden zo vriendelijk en geduldig geholpen dat we gelijk over zijn gegaan tot kopen na een offerte die we kregen zoals afgesproken. Niets was te veel voor de verkoopster Clare en ze haalde zelfs alle meubels bij elkaar om te kijken of het stond, echt top!

Vriendelijk en geduldige verkoopster die de tijd nam en niet opdringerig was.

Beste Sonja,
We zijn erg blij dat je deze positieve ervaring online hebt gedeeld!
Clare vond het zeer leuk om jullie te helpen bij het uitzoeken van een nieuw interieur.
En dit extra...
Beste Sonja,
We zijn erg blij dat je deze positieve ervaring online hebt gedeeld!
En dit extra complimentje waardeert ze heel erg 😊
Bedankt en wie weet tot ziens!

H.J.W. Pronk

Nette winkel

Minder druk leggen op verkoop, maar meer aandacht voor eerlijke informatie

Caroline Kreeft

Goed geholpen en veel keus.

Vriendelijk personeel

Van der stok