Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Goed en vriendelijk personeel.

Goed advies bij aankopen.

Zou ik niet weten.

Nvt

Nvt

Prettige omgeving,
ik kreeg alle tijd om rustig rond te kijken zonder al te veel vragen aan mij door personeel, omdat ik niet goed wist wat ik zocht maar wel fijne hulp toen ik er om vroeg.

Fijne winkel

Ik weet het niet, ik bedenk op het moment niets, het is al een tijd geleden, maar anders had ik het wel onthouden

Correct en simpele ervaring.

nee.

betere stof informatie.

R. Barendse

Kayleigh heeft ons in alle rust de mogelijkheden t.a.v. onze wensen laten zien en ons vervolgens rustig de tijd gegeven om over onze keuzes na te denken. Geen ge-push, geen verplichting. Heerlijk... Kayleigh heeft ons in alle rust de mogelijkheden t.a.v. onze wensen laten zien en ons vervolgens rustig de tijd gegeven om over onze keuzes na te denken. Geen ge-push, geen verplichting. Heerlijk winkelen dus. We gaan hier zeker terugkomen!

C.van der Hak

Wij zijn weer bij jullie terug gekomen omdat we zo'n 8 jaar geleden onze relax stoelen gekocht en die zijn heel goed bevallen,en dat waren leuke modellen precies naar onze smaak.En nu hebben we... Wij zijn weer bij jullie terug gekomen omdat we zo'n 8 jaar geleden onze relax stoelen gekocht en die zijn heel goed bevallen,en dat waren leuke modellen precies naar onze smaak.En nu hebben we weer 2 prima stoelen bij jullie gevonden,we hopen er net zo lang mee te doen als de vorige.Ook de service stond ons wel aan,die is zeer uitgebreid plus de prijs is zeer schappelijk.

Als je het gekochte produkt zelf ophaald en het is te groot voor je eigen auto dan kan je een bus huren tegen een goede prijs.

Ik zou het niet weten,alles loopt op rolletjes.

Goede ervaring met de meubelwinkel. De status van de levertijd op de website werkte echter niet en de bezorging was qua tijdstip niet conform de afspraak.

Bezorgingstijden hadden preciezer gekund, nu kon echter alleen afgesproken worden in een tijdvlak van tussen 12 en 3. Echter werd de bank ook nog eens 2,5 uur voor de bezorgtijden geleverd, namelijk... Bezorgingstijden hadden preciezer gekund, nu kon echter alleen afgesproken worden in een tijdvlak van tussen 12 en 3. Echter werd de bank ook nog eens 2,5 uur voor de bezorgtijden geleverd, namelijk rond half 10 al. Hierdoor liepen afspraken met mensen die zouden helpen sjouwen de mist in. Toevallig was ik thuis, maar voor hetzelfde geld was ik boodschappen doen op dat moment. Dit zou dus een stuk beter kunnen.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Bedankt voor het invullen van de review.
De track&trace heeft inderdaad een hele periode niet gewerkt op onze site.
Dit kwam door diverse factoren en was jammer genoeg...
Bedankt voor het invullen van de review.
De track&trace heeft inderdaad een hele periode niet gewerkt op onze site.
Dit kwam door diverse factoren en was jammer genoeg niet snel op te lossen.
Wij begrijpen dat dit heel vervelend is, en inmiddels is dit gelukkig verholpen.
Wat betreft uw verbeterpunten/tips over de bezorging, dit gaan wij doorgeven aan de bezorger. Het bezorgen wordt gedaan door een extern bezorgbedrijf.
Wat een geluk dat u toch rond dat tijdstip thuis was en de bezorger heeft kunnen ontvangen.
Wij gaan al deze punten met hem bespreken om het te verbeteren.
Veel plezier met uw aankoop!
Profijt Meubel Naaldwijk

g Knopperts

Niet op dringerig laat je rustig kijken

service

ga zo door

EdD

Vriendelijke en behulpzame medewerkers.
Wel jammer dat we 3 maanden (!!) op onze bank hebben moeten wachten.

De site waarop je je bestelling kunt volgen doet het al heel lang niet. Zo kan je niet zien wanneer je product binnen komt.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Bedankt voor het invullen van de review.
Helaas hebben we een leverancier die een lange levertijd door drukte heeft.
Dit geven we bij de koop aan zodat u op de hoogte...
Bedankt voor het invullen van de review.
Helaas hebben we een leverancier die een lange levertijd door drukte heeft.
Dit geven we bij de koop aan zodat u op de hoogte bent.
Ik zie dat uw bankstel gelukkig 2 weken eerder binnen is gekomen dan vooraf aangegeven.
De track&trace heeft een hele periode niet gewerkt op onze site.
Dit kwam door diverse factoren en was jammer genoeg niet snel op te lossen.
Wij begrijpen dat dit heel vervelend is, en inmiddels is dit ook verholpen.
Wij wensen u heel veel plezier met uw aankoop.
Profijt Meubel Naaldwijk

Nee