Assortiment
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

Prima geholpen.
vriendelijk personeel

Gezellige veelzijdige winkel, vriendelijk deskundig personeel en goede snelle service

Zie boven

John Quinten

Goede service en vriendelijk personeel

Ruim assortiment en goede prijzen.

Zeer prettig en netjes geholpen en alle mogelijkheden werden duidelijk verteld.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Service doet niet onder voor de 'luxere'meubelzaken

Goed geholpen met uitzoeken bank. Afhandeling ging soepel. Info was goed.

Fijn om dingen te kunnen ruilen en dat je je geld terug kan krijgen bv. Gemakkelijk iemand te vinden die je kan helpen. Info inz. bestelling ging soepel.

Ja, ik zocht een kussen en moest ik zelf de hele winkel door. Vind ik niet fijn. Ik verwacht dat de verkoopmedewerker dit voor me kan opzoeken.

J.

Een complete eethoek en zelf samengestelde bank besteld. In de winkel goed geholpen door de medewerker en mooi op tijd geleverd. Er werd niet aangedrongen om nog meer te kopen of extra's te... Een complete eethoek en zelf samengestelde bank besteld. In de winkel goed geholpen door de medewerker en mooi op tijd geleverd. Er werd niet aangedrongen om nog meer te kopen of extra's te bestellen die niet perse nodig zijn, wat ik als een pluspunt zie.

Erg klantvriendelijk, ik werd meteen geholpen met al mijn vragen.

Het online systeem om te kijken of mijn bestelling al geleverd was werkte niet altijd.

Vriendelijke en hulpvaardige verkoopsters.

nee

nee

fam koers

Voldoende

vriendelijke verkoopster

goede communicatie met de bezorgers ze zouden tussen 4 en 7 uur komen met z'n tweeën dat was in de winkel afgesproken
en toen was er maar een en hij vroeg of er iemand hem kon helpen...
en toen was er maar een en hij vroeg of er iemand hem kon helpen terwijl wij om 2 mannen gevraagd hij moest bellen er na een half uur kwam er iemand bij .dat was slecht of helemaal niet goed besproken

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wat jammer om te horen dat de communicatie tussen u en de bezorgdienst niet is gelopen zoals zou moeten.
De bezorgdienst is een extern...
Bedankt voor het invullen van de review.
De bezorgdienst is een extern bedrijf.
Wij geven uw gegevens door aan de bezorger om met u contact op te nemen.
De bezorger bespreekt dan met u wat uw wensen zijn en maakt met u de afspraak.
Uit uw verhaal maak ik op dat er niet duidelijk is afgesproken dat zij met z'n tweeën moesten komen, maar gelukkig is dit uiteindelijk vlug opgelost.
Wij geven uw review door aan de bezorgdienst, zodat zij hier ook van kunnen leren.
Wij hopen dat u nu heerlijk kunt genieten van uw aankoop.
Profijt Meubel Naaldwijk

D.van Leeuwen

Al het 3e bankstel hier gekocht. We werden leuk geholpen en daar werd de tijd voor genomen.
Jammer dat bij een duurder meubel geen gratis of gereduceerd tarief is voor thuisbrengen.

goede uitleg van de mogelijkheden om het bankstel samen te stellen.

bezorging van duurdere meubels zou fijn zijn.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Bedankt voor het invullen van de review.
Wij vinden het leuk om te lezen dat u weer geslaagd bent bij ons.
Profijt Meubel is een afhaalformule.
Al onze prijzen zijn...
Bedankt voor het invullen van de review.
Wij vinden het leuk om te lezen dat u weer geslaagd bent bij ons.
Profijt Meubel is een afhaalformule.
Al onze prijzen zijn berekend op het zelf afhalen van de order.
Hierdoor kunnen we alles zo laag mogelijk aanbieden.
Het bezorgbedrijf staat dus helemaal los van Profijt Meubel en wij hebben dus geen invloed op de bezorgprijzen.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
Profijt Meubel Naaldwijk

Vlot geholpen