Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

leen de keijzer

Prettig geholpen in de winkel door personeel

goede service

H.A. Damen

Perfect

zie boven

J Rook Kleine.

Zeer goed Warm welkom deskundig advies alle tijd voor vragen SUPER<

Zie boven.

Geen.

J Regeer

Goede winkel netjes en goede levering

goede levering en vriendelijke medewerkers

Raad

Nvt

Nvt

Netjes en klantvriendelijk geholpen. Fijn dat we een tafeltje mee mochten nemen, omdat we twijfelde over de kleur. Prima servives👍 Echter verbaasden we ons over de tijd van de verwerking van de... Netjes en klantvriendelijk geholpen. Fijn dat we een tafeltje mee mochten nemen, omdat we twijfelde over de kleur. Prima servives👍 Echter verbaasden we ons over de tijd van de verwerking van de factuur en uiteindelijk de betaling. We hebben 20 minuten staan wachten aan de balie. Er moest van alles en nog wat gebeuren via de computer en printsysteem om een betaling te vol brengen? Toen we er voor de 2e keer kwamen stond onze naam al in het systeem en toen hebben we 15 minuten moeten wachten voor de verwerking van de factuur om over te gaan tot betaling?

Winkel niet te vol.

Verwerkingstijd aan de kassa/ balie is echt een aandachtpuntje waard.

Ron De Bruijn

Een set salontafeltjes gekocht, en 2 industriële krukjes

Mooi assortiment redelijk geprijsd

Ik zou de restant voorraad tafeltjes, niet bij de ingang plaatsen, eerder ergens halverwege, dan komen de potentiële koopjesjagers verder je winkel in, in Naaldwijk

Marcel

Vriendelijke mensen en vriendelijk geholpen

Vriendelijke medewerkers

Het product wat we hebben gekocht voldoet niet, er is een lelijke plek op de stof van de fauteuil. We moeten vervolgens zelf heel veel vragen invullen op de servicepagina op internet, contact... Het product wat we hebben gekocht voldoet niet, er is een lelijke plek op de stof van de fauteuil. We moeten vervolgens zelf heel veel vragen invullen op de servicepagina op internet, contact onderhouden met de service afdeling. Er komt (vooralsnog)niemand langs om de klacht te bekijken of te inventariseren. Het was een dure stoel en hij is niet goed.

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Goedendag,
Bedankt voor het invullen van de review.
Heel vervelend om te lezen dat er iets niet goed is aan de nieuwe fauteuil.
Een lelijke plek hoort niet thuis op een nieuwe...
Goedendag,
Bedankt voor het invullen van de review.
Heel vervelend om te lezen dat er iets niet goed is aan de nieuwe fauteuil.
Een lelijke plek hoort niet thuis op een nieuwe fauteuil.
Goed om te lezen dat u via de servicepagina de service heeft aangemeld.
Wij vragen hier inderdaad veel informatie om zo met weinig mailverkeer zo veel mogelijk informatie te verkrijgen.
Door middel van de foto die u voor onze service afdeling heeft gemaakt, inventariseren zij de klacht en nemen hier contact over op met de leverancier.
Zo kunnen zij samen tot de juiste oplossing voor u komen.
Wij vertrouwen erop dat de serviceafdeling u een passende oplossing heeft aangeboden? Zo niet, zou u dit ons willen laten weten ?
Profijt meubel Naaldwijk

JD