Assortiment
Winkeluitstraling
Prijs-kwaliteitverhouding
Deskundig advies

m van straten

Medewerkers hebben veel geduld en geen vraag is te gek

Reactie Profijt Meubel Naaldwijk:

Gezellig dat je onze winkel een bezoekje hebt gebracht! Wij vonden het leuk om te mogen helpen met het uitkiezen van je nieuwe meubelset 🥳 We wensen je er alvast vele jaren woonplezier van.
~...

ellyAnne

PRIMA

fijn personeel

André Ladan

Bank en fauteuils aangeschaft. Erg fijn geholpen en in een ongedwongen, gezellige sfeer een keuze kunnen maken. De medewerkster was zeer vakbekwaam en gaf ons goede informatie.

De winkel ziet er prachtig uit. De medewerkers zijn erg vriendelijk en geven goede adviezen.

Hi André,
Hi André,
Bedankt dat je deze review speciaal voor ons geschreven hebt. Dit vinden we als team erg leuk om te lezen. Gezellig dat jullie onze winkel een bezoekje brachten, wij vonden het leuk om te mogen helpen de perfecte opstelling te creëren! 😊

Schippers Jan

Fijne winkel

Ongedwonge sfeer

Beste Jan,
Bedankt voor het indienen van deze mooie review.
We vinden het leuk om te lezen dat je de sfeer in onze winkel prettig vindt.
Veel woonplezier gewenst van de nieuwe...
Beste Jan,
Bedankt voor het indienen van deze mooie review.
We vinden het leuk om te lezen dat je de sfeer in onze winkel prettig vindt.
Veel woonplezier gewenst van de nieuwe eetkamerstoelen 😊

Vera Kuiken

Fijne service, goed geholpen. Vriendelijk personeel.

Vriendelijk personeel. Goed geholpen. Overzichtelijke winkel.

R van bommel

10-06-23
Bank gekocht en draai stoel wij erg goed geholpen door de dames namen de tijd voor ons en gaven goed advies, op het laatste moment toch nog een eetkamer tafel gekocht
Geweldig...
10-06-23
Geweldig personeel met dank voor clare

De dames die er werken met goed advies

Bedankt voor je positieve review! Daar worden we blij van 😊
Bedankt voor je positieve review! Daar worden we blij van 😊
Super dat je zo tevreden bent met ons passende advies. Wij vonden het erg gezellig dat jullie er waren en dat we mochten helpen met het maken van de keuzes.

Chester

Een hele vriendelijke dame hielp ons met uitgebreid advies. Ze neemt de tijd voor iedere klant. Wel jammer dat bij het afhalen de magazijnmedeweker ziek was. Ik had die dag speciaal een busje gehuurd.

Hi Chester!
Hi Chester!
Bedankt voor het schrijven van deze review. Je belde ons inderdaad op om 15:30 te vragen of ons magazijn nog open was. Helaas hadden we twee zieken waardoor deze eerder dicht moest. Omdat we het wel erg vervelend vonden dat je voor dit moment speciaal een busje had gehuurd, hebben we je aangeboden gratis ons busje te lenen! Hier heb je ook gebruik van gemaakt en inmiddels heb je alles in huis.
Ondanks het ongemak hopen we dat je toch erg tevreden bent met het uiteindelijke resultaat 😊
~ Profijt Meubel Naaldwijk online

H.Scharroo

Wel een leuke winkel

Niet echt ongemerkt

Bezorging door extern bedrijf is erg duur

Beste Henk,
Bedankt voor het schrijven van een review na een bezoekje aan onze winkel.
We hopen dat zodra de nieuwe fauteuil geleverd is, je er jarenlang plezier van zal hebben 😊
~Team...
Beste Henk,
Bedankt voor het schrijven van een review na een bezoekje aan onze winkel.
~Team Profijt Meubel Naaldwijk online

Annemarie

Prima geholpen fijne winkel met leuke prijzen en aanbiedingen!

Gewoon een leuke winkel met kwaliteit meubelen

Hi Annemarie,
Bedankt voor het delen van je recente winkelervaring!
Hi Annemarie,
Bedankt voor het delen van je recente winkelervaring!
We vinden het als team ontzettend leuk om te mogen lezen dat je zo positief bent over onze prijzen en actuele aanbiedingen! 😊
~Team Profijt Meubel Naaldwijk online

stevens