H.Haan

Plezierig en deskundig in zowel winkel als magazijn

Mellanie Yue

Fantastisch!

Nvt

Met een woon dilemma naar de winkel gegaan. Daar uiterst deskundig en vriendelijk geholpen door styliste Latisha! Ontzettend bedankt voor de hulp, het geduld en het meedenken.
Ik ben als zeer...
Ik ben als zeer tevreden klant weggegaan! En kom zeker terug.

J Zwarts

Zeer goede ervaring

Heel vriendelijk en zeer deskundig

Roelof Beukema

Uitstekend

W.Ketelaar

In april nieuwe bank gekocht en wordt augustus geleverd.
Veel keuze en nette winkel.

Ruim assortiment en een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Nette winkel.

J.H. Klok

Geweldig

Zie bovenstaande

J.Gruisinga

Bijzonder prettig geholpen

Klaasje van der weide

Een slechte ervaring.
Een bank gekocht slecht uitgevallen ,heel veel strijd om het te bewijzen en in Groningen gemene en foute expresse informatie.
Bank was terug gestuurd en ze zouden...
Een slechte ervaring.
Bank was terug gestuurd en ze zouden vertellen wat er ging gebeuren ik hoorde niets,na 4 maanden gebelt hoe zit het met mijn bank,o mevrouw hij staat al 2 weken mooi ingepakt het zal wel een nieuwe zijn,nee hoor de zelfde bank alleen wat veranderd maar zag er niet uit,ik zeg stuur maar weer terug.Eindelijk is de bank weer naar Hoogeveen gestuurd waar ik het ook heb besteld,en na een emotioneel gebeuren dat ik na een jaar stress en leugens van Groningen flink zat was,hoe ga je met mensen om,gelukkig zei de bedrijfsleider uit Hoogeveen zoek maar een nieuwe bank uit,he,er viel een grote last van mij af want ik was op van de stress.
Dus nooit iets meer van Profijt.

eerlijkheid

de bedrijfsleider uit Hoogeveen

Gerda Boer

Zeer goede deskundige uitleg gehad, top winkel kan ik iedereen aanraden!

Goede uitleg en erg vriendelijk geholpen!

Martinus Bakker

Goede ervaring,maar bepaalde kosten moet je niet door berekenen.
Zoals transport en afvoer van de oude bank>

Bij dit soort prijzen zou je het bezorgen en afvoeren niet moeten berekenen

Mooie producten