corrie

Super geholpen door Nikki. zij heeft verstand, van geeft goed advies en luistert goed wat je wel en niet wil

Reactie Profijt Meubel Gouda:

Wat fijn om te lezen dat wij u een prettige ervaring hebben mogen geven door goed te luisteren en een passend advies te geven. Bedankt voor deze mooie review!
Nikki

Susanne

Geen druk, klantvriendelijk, duidelijke uitleg. Persoonlijke uitstraling niet zakelijk

Reactie Profijt Meubel Gouda:

Bedankt voor deze mooie review Susanne. Wij zijn blij dat wij u met een duidelijke uitleg en zonder druk een fijne ervaring hebben mogen geven.
Alvast heel veel plezier gewenst van jullie...
Alvast heel veel plezier gewenst van jullie nieuwe inrichting.
Chloƫ

B. Grevenstuk

Prettig

Meedenkend

Reactie Profijt Meubel Gouda:

Bedankt voor de goede review mr./mevr. Grevenstuk! Fijn dat u het als prettig heeft ervaren en als sterkte punt 'meedenkend heeft genoteerd. Dit horen wij graag. Tot ziens bij ons in de... Bedankt voor de goede review mr./mevr. Grevenstuk! Fijn dat u het als prettig heeft ervaren en als sterkte punt 'meedenkend heeft genoteerd. Dit horen wij graag. Tot ziens bij ons in de winkel.
Team profijt meubel Gouda

Femke

Mooie winkel, vriendelijk en deskundig personeel. Ik heb meerdere meubels en artikelen bij Profijt vandaan omdat het goede kwaliteit is en duurzaam. Ik raad met name filiaal Gouda zeer aan..!

Vriendelijk en deskundig personeel, meedenken, met goede suggesties komen zonder opdringerig te zijn. Mooie meubels en goede kwaliteit.

Reactie Profijt Meubel Gouda:

Beste Femke, wauw wat een fijne review! Dit horen we graag. Bedankt voor de 5-sterren.
Veel plezier met de meubelen die u van ons heeft en wellicht tot ziens bij ons in de winkel.
Team...
Team Profijt Meubel Gouda

A.C. Warnaar

Vlotte bediening, adequaat opgetreden.

Reactie Profijt Meubel Gouda:

Beste, bedankt voor de goede review die u ons heeft gegeven. Wellicht tot ziens bij ons in de winkel.
Team Profijt Meubel Gouda

Herlene den Boer

Winkel prima bezorging en bezorgplanning waardeloos

goede verkoop technieken

het bezorgen is heel lastig er wordt belooft dat je een tijdblok in kan vullen. Ik kreeg een tijd toegewezen, heel vroeg in de ochtend. dat was een probleem omdat de bestelling naar een... het bezorgen is heel lastig er wordt belooft dat je een tijdblok in kan vullen. Ik kreeg een tijd toegewezen, heel vroeg in de ochtend. dat was een probleem omdat de bestelling naar een verzorgingshuis moest. Ik heb daarover gebeld maar kreeg te horen dat ik dan nieuwe bezorgkosten moest betalen. Dus dan maar vroeg waar ze in het tehuis absoluut niet blij mee waren. Vervolgens zou ik door de chauffeur gebeld worden als zij onderweg waren. Dit is ook niet gebeurd. Ale met al een aanfluiting. Terwijl ik ook bij de aankoop dit had aangegeven.
Jammer maar niet voor herhaling vatbaar

L Visser

Goede ervaring

veel keuze

h.schuld

nvt

nvt

W. van Wilgen

Altijd fijn . Ook de lift is een + waard

Alles vooral de vriendelijke tegemoetkoming

Niks

Ineke

Vriendelijk geholpen. Netjes geregeld allemaal.

Genoeg keus. Vriendelijk geholpen