Bestelling online ging vlot. Leveringstermijn was online 5 dagen. Na 10 dagen nog steeds niet gehoord. Dan zelf gemaild. Antwoord: komt ergens volgende week,toe. Dus meer dan 2 weken. Hoop ik.... Bestelling online ging vlot. Leveringstermijn was online 5 dagen. Na 10 dagen nog steeds niet gehoord. Dan zelf gemaild. Antwoord: komt ergens volgende week,toe. Dus meer dan 2 weken. Hoop ik.

Goede kwaliteitsproduction

Correcte informatie over leveringstermijn

Heel goed

alles staat er duidelijk bij

Goed matriaal

Stefan Snokx

Snelle en correcte levering na bestelling via website.

snelle en correcte levering na bestelling via website. Een aanrader.

Een iets duidelijkere omschrijving van de producten op de website zou het nog mooier maken

Robert Hesters

Vlugge levering, en stevig materiaal. Een mooie tent.

Vriendelijk en den uitleg is inorde

Gewoon

Rob

Wat een ballentent!!!
Wat een ballentent!!!
Na een tent besteld en betaald te hebben bleek na 2 weken de verwerking van de order niet goed gegaan te zijn. De bestelde tent was inmiddels verkocht en een nieuwe bestellen zou ca. 3 maanden gaan duren. Daarom een duurdere tent besteld die op voorraad was en het verschil bijbetaald. Korting was niet mogelijk ondanks hun fout. Uitlevering van deze tent gebeurde vrij snel, maar helaas wel naar het verkeerde adres. De tent zat netjes verpakt op een pallet en was volledig ingeseald. Bij het opzetten van de tent bleken een aantal buizen te ontbreken, zodat we deze zelf hebben moesten maken. Na dit enkele malen gemeld te hebben bij dhr. Piot gebeurde er eerst helemaal niets, daarna maar gebeld. Na een 20-tal telefoontjes en mailtjes over en weer heb ik ongeveer alle redenen uit het grote "wat kan ik verzinnen bij een probleem"- boek te horen gekregen waarom de fout niet bij ambispere/professioneletentkopen.be zou liggen. Foutieve handleiding - foutieve montage - foto's van andere tenten - kwijt raken door ons - niet bij deze tent horen van de ontbrekende onderdelen- andere kleur verpakkingsfolie door de transporteur aangebracht . Uiteindelijk was dhr Piot bereid om een zeer kleine vergoeding te betalen voor de door ons gemaakte extra kosten. Zoals helaas te verwachten was moet deze vergoeding nog steeds overgemaakt worden.
Overigens voldoet de tent verder wel goed, ook met de door onszelf gemaakte onderdelen

tent voldoet goed

bedrijf zou er goed aan doen waar te maken wat er in hun missie staat. Klanttevredenheid en aftersales laat enorm te wensen over

Gezinsbond Denderwindeke . barbieur bart

After sales = niet tevreden

We hebben na de levering vastgesteld dat er een prikkabel ontbreekt
Dit werd telefonisch gemeld en na vele telefoons eindelijk de bevestiging dat de prikkabel ging verzonden worden.
Dit...
We hebben na de levering vastgesteld dat er een prikkabel ontbreekt
Dit is nu 14 dagen geleden en nog steeds hebben we geen prikkabel ontvangen.
Groot nadeel : we hebben de tenten volledig betaald en staan hiermee aan de kleine kant

Segers Marc

Ontgoocheld over de inhoud van eenherstelkit. Verschillende kleuren pvc, niettegenstaande maar 1 kleur nodig is.

Snelheid van levering

Aanbod aanpassen aan de noden van klant.

Reactie ProfessioneleTentKopen.be:

Beste,
Beste,
De herstelkit is een standaard herstelkit waar elke kleur PVC in zit. Dit om zoveel mogelijk klanten hiermee verder te helpen. Indien u echter op zoek bent naar een reparatiekit voor WITTE PVC tenten, hebben wij de PVC kleeffolie van 1x1m. Deze kan afzonderlijk besteld worden.

Maris College Den Haag Nederland

Prima eerste ervaring

Heldere website prima bestel gemak

ga zo door