ZEER SNELLE LEFERING

duidelijk omschrijven waar de spaarpunten blijven

Ter Beeke

Zeer snelle levering.

Was de eerste maal,

zeer hulpvaardig bij inladen.

zeer koel ontvangst aan de balie

Duroi Franky

We hebben de tent op voorhand betaald met een levertijd van 5 dagen. Ondertussen zijn we geïnformeerd dat de tent niet op stock is. Gezien we reeds vooraf betaald hebben en we tot op heden nog geen... We hebben de tent op voorhand betaald met een levertijd van 5 dagen. Ondertussen zijn we geïnformeerd dat de tent niet op stock is. Gezien we reeds vooraf betaald hebben en we tot op heden nog geen antwoord hebben gekregen wanneer er zal geleverd worden, moeten we stellen dat we niet tevreden zijn.

Gelieve de klant onmiddellijk te verwittigen als er niet binnen gestelde termijn kan geleverd worden, i.p.v. de klant te laten bestellen en betalen en dan te laten weten dat de gestelde producten niet beschikbaar zijn.

Dirk Ricour

Duidelijke info op de site ivm afmetingen, prijs en voorwaarden. Vlugge respons op bestellingen en vragen. Vriendelijk personeel aan de telefoon.

Vlugge en correcte afhandeling van een bestelling.

Niets dat me te binnen schiet.

christel botteldoorn Boetiek Accento

Correct bedrijf, nog geen problemen gehad

Duidelijke gegevens over de produkten

geen minpunten

Philippe Taccoen

Ik heb mij de Wikinger Vario 5x10 m aangeschaft. Jammer genoeg zat de handleiding en beloofde rapport afgeleverd door een ingenieursbureau er niet bij. De handleiding werd mij via mail bezorgd, het... Ik heb mij de Wikinger Vario 5x10 m aangeschaft. Jammer genoeg zat de handleiding en beloofde rapport afgeleverd door een ingenieursbureau er niet bij. De handleiding werd mij via mail bezorgd, het rapport heb ik nog steeds niet.
Nu heb ik het frame opgebouwd en kan reeds meegeven dat de nummering van de onderdelen niet altijd klopt! Dan technisch: de wanddikte van 1.9mm klopt absoluut niet! Het is slechts 1.5 mm. Dit is misschien geen rechtstreekse fout van het bedrijf maar eerder van de fabrikant, maar het bedrijf wordt wel geacht de juiste data te verspreiden. Een probleem hierbij is vooral dat je verkeerde vergelijkingen begint te maken, ik had bewust voor die steviger 1.9 mm gekozen en niet voor de 1.5mm van de concurrenten (en dus ook goedkoper), waardoor ik mij toch een beetje bij de neus voel genomen.

Mails werden prompt beantwoord en de handleiding werd vlug nagestuurd wegens onbestaande bij de levering.

Gelieve juiste technische informatie te verspreiden aangaande de tenten. Graag een antwoord aangaande het beloofde ingenieursrapport.

Renolit Belgium N.V.

Aankoop van een warmtekanon MASTER B18EPR + kamerthermostaat.

Snelle levering.

In plaats van een enquete, zou ik liever een bericht ontvangen wanneer mijn tent geleverd zal worden...
Mvg

Reactie ProfessioneleTentKopen.be:

Beste, de door u bestelde tent zal komende week bij u geleverd worden. We zullen u via email nog contacteren om een exacte leveringsdag af te spreken.
Ambisphere BVBA

Klusservice Jonckheere

Aangenaam verrast, ze helpen waar kan.

Klant vriendelijk

doe zo verder