Hostel De Veurs

Zeer tevreden !

super snelle service

nee alles oké

Gevonden via internet ,wel lang moeten zoeken om iets te vinden in de buurt .

Ben het zelf kunnen gaan afhalen , bij andere soortgelijke bedrijven gaat alles via thuisleveringen .

Donny Borsboom

Geweldige service? Supersnelle levering en topproduct

Snelle korte en correcte communicatie. Degelijke prijs

Stuur het plan al mee met de bestelbon.
Bij ons was er geen plan bij de pakketten en moesten we deze zelf op de site gaan zoeken.
Als deze bij bestelling al wordt doorgestuurd kan men...
Stuur het plan al mee met de bestelbon.
Als deze bij bestelling al wordt doorgestuurd kan men zich dit al eens rustig bekijken voor een vlotte opbouw.

Goeie service, correcte afspraken en fijne samenwerking reeds 4 jaar klant!

Wij huren elk jaar een stretch tent voor ons festival. geleverd en geplaatst. zeer sympathiek team om mee samen te werken.

bij natte grond de piketten iets minder schuin in slaan :-).

Malotte Two

Correcte communicatie de levering gebeurde in 2 keer maar waren geïnformeerd door de firma.

Farrah De Groef

Goede ervaring! Bij levering was er 1 tas van onze set stuk en heb dit meteen gemeld. Omdat het niet meteen opgelost geraakte loopte de frustaties echter hoog op. Nadien bleek het te gaan om een... Goede ervaring! Bij levering was er 1 tas van onze set stuk en heb dit meteen gemeld. Omdat het niet meteen opgelost geraakte loopte de frustaties echter hoog op. Nadien bleek het te gaan om een communicatieprobleem dat we snel en correct hebben kunnen oplossen. Dik in orde dus!

Mail met exacte leverdag was super handig!

communicatie tussen koper - verkoper en bol.com

communicatie tussen koper - verkoper en bol.com

Had via bol.com een bericht verzonden inclusief foto's maar die waren blijkbaar niet meteen aangekomen. Rechtstreeks met de verkoper mailen lijkt me stukken makkelijker... Ook kreeg ik van beide een mail met de exacte leverdag maar beide gaven een andere dag aan.

Uitgebreid gamma aan proffessioneel materiaal.

Prijs/kwaliteit zeer sterk product

Positieve ervaring.

Goede uitleg en documentatie. Vlotte & probleemloze levering.

Kev Geentjes

Vriendelijke en snelle service.
Bij de levering een uurtje op voorhand gecontacteerd en afgeleverd met een glimlach.

Degelijk materiaal precies zoals omschreven op de website.

Verkeerde handleiding meegeleverd waardoor ik wel wat tijd ben verloren bij opstellen van de tent.
Nummering van de onderdelen komt niet overeen met de handleiding.
Wel de juiste...
Nummering van de onderdelen komt niet overeen met de handleiding.
Wel de juiste handleiding op internet gevonden.

Tevreden klant zijn we

zeer veel keuze

in ons geval de juiste persoon contacteren juist voor de levering.
we hadden een dag voor levering nog een ander telefoonnr. doorgegeven(jongste zoon )