Maris College Den Haag Nederland

Prima eerste ervaring

Heldere website prima bestel gemak

ga zo door

Landelijke gilde Lochristi Robert Hesters

Dag beste mensen, ik ben eigenlijk ontevreden. Verkeerde informatie gekregen, en zit met 2 dakzeilen van jullie waar ik niets kan mee aanvangen kostprijs 587 euro. Ook een redelijke compromis... Dag beste mensen, ik ben eigenlijk ontevreden. Verkeerde informatie gekregen, en zit met 2 dakzeilen van jullie waar ik niets kan mee aanvangen kostprijs 587 euro. Ook een redelijke compromis was blijkbaar niet mogelijk. We waren als vereniging bereid om onze bestaande tenten volledig te vernieuwen, ook het frame.

Geen verkeerde informatie geven via de website of via telefoon,zeker als het gaat om een reeds bestaande tent +eerst vragen naar de hellingsgraad van het dak.

Reactie ProfessioneleTentKopen.be:

Beste,
Beste,
Zoals reeds telefonisch vermeld kunnen wij helaas geen goederen terugnemen dewelke al uitgepakt of gebruikt zijn. Wij kunnen deze dan niet meer als nieuw verkopen aan onze klanten.
Wij hopen ook dat u hiervoor begrip heeft.
Vriendelijke groeten,
Ambisphere Team

Ik heb ze al betaald, maar nog niet ontvangen. Dus, kan ik dit nog niet beoordelen........

Graag betere info wanneer de levering zal plaatsvinden, zonder het steeds zelf te moeten vragen waar het misloopt.
Levering 5 dagen nog steeds niet aangeleverd?????

Professioneel

De leveringstermijn aangekondigd op de site moet correct zijn

SUPERETTE H&D

Zeer te vreden

Correcte afhandeling. Die mensen weten waarover ze praten.

Alles perfect.

GEMEENTEBESTUUR DE PANNE

Positieve ervaring

vlotte service

geen opmerkingen

VERWERFT Frans

Het was mijn tweede contact en het onthaal was beide keer zeer hartelik en vriendelijk. Zeer behulpzaam bedient.

Zeer vriendelijk onthaal

Alles heel vlot gegaan

Jullie zoeken mee om de beste oplossing te vinden

De ingang van de winkel beter aangeven :-)