Contact was prettig en eenvoudig.

Order is compleet en naar tevredenheid uitgeleverd.

Controle van onderdelen, heb diverse dingen na moeten lopen om in elkaar te kunnen zetten.
1e lasslak in voet.
2e bramen in de stangen die onderin het zeil zitten.
3e zelfde...
1e lasslak in voet.
2e bramen in de stangen die onderin het zeil zitten.
3e zelfde stangen zien er al oud uit, beter behandelen met de beschermlaag.
4e Certificaat ontbrak bij levering.
5e Order was niet te volgen, was wel doorgegeven dat ik een track en trace hiervan zou krijgen.
6e Het lijk mij beter om ook een deur in het zeil op te nemen.
7e Op de site stond in eerste instantie dat deze tent franco afgeleverd zou worden bleek na contact niet zo te zijn.
8e Tekening van de tent is niet helemaal duidelijk en correct.

Peter

Tent 6x4 aangeschaft op opendeur dag

Gert

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Goede site

Meer accessoires zou goed zijn

Staelens Philippe

De levering is nog niet gebeurt. Ik werd wel door een medewerker gecontacteerd dat de tenten zullen geleverd worden onder dezelfde voorwaarden en promotie, maar dit pas eind februari of begin maart.

Snelle reactie van de medewerker na mijn bestelling, werd dezelfde dag nog opgebeld om een oplossing van levering voor te stellen.

Op de site wordt vermeld dat de types in magazijn zijn, en dat blijkt niet waar te zijn. De bestelde tenten moeten zelfs nog geproduceerd worden. We hebben deze tenten wel niet heel dringend nodig,... Op de site wordt vermeld dat de types in magazijn zijn, en dat blijkt niet waar te zijn. De bestelde tenten moeten zelfs nog geproduceerd worden. We hebben deze tenten wel niet heel dringend nodig, maar wat indien dit nu toch het geval was?

Via de website een Pro tent gekocht, maar na eerste gebruik reeds gescheurde zeilen !

Reactie ProfessioneleTentKopen.be:

Beste,
Zou het mogelijk zijn om enkele foto's van de zijwanden door te sturen zodat we de oorzaak van de beschadiging kunnen nagaan en u dan eventueel nieuwe zijwanden kunnen geven.

Goede,snelle service !

audenaert

Alles ok

Voorlopig goeie ervaring, Ik hoop in de toekomst dat het ook zo blijft.

eigen leverdienst

Voorlopig nog geen, of misschien toch, de foto's die ter beschikking zijn voor doorverkoop daar staat ik watermerk hun logo op. Ik zou er graag het mijne opzetten.

Sophia Shoes

Zeer goed, snel geantwoord, duidelijke offertes...snelle levering.

Snelle reactie