Borre

Premium Tent van 4x10 gekocht. Werd de volgende dag reeds geleverd. Een uur op voorhand werd ik telefonisch gecontacteerd of levering kon doorgaan. Alles prima verlopen.

Handige online chat met medewerkers via website. Onmiddellijk alle antwoorden op je evt. vragen.

Goed maar zelf bellen voor levering

De klant verwittigen als leveringsvoorwaarden tijd langer duurt

Brebels Jan

Zeer goed

zeer snelle levering

vzw De Mutz

Zeer tevreden

Snelle levering en duidelijk antwoord op gestelde vragen.

Een handleiding/plannetje ontbrak bij de verpakking. We moesten de tent op verplaatsing opstellen en hebben heel hard moeten puzzelen om de juist stukken in elkaar te steken.

Draagtassen zouden in de prijs moeten inbegrepen zijn. Of wel de dozen steviger maken. We moeten de tent nu op verplaatsing afbreken en kunnen de zeilen niet meer in de dozen steken. De doos van de buizen was al stuk bij levering.

Aankoop via Bol.com

De Wilde Kristof

Website: OK, snelheid van antwoorden op vragen: superOK, levertermijn: OK, levering zelf: beduidend minder OK

De snelheid waarmee geantwoord wordt op vragen van de klant, verschillende types van tenten

De koerier. Er was afgesproken dat we een half uur voor de levering telefonisch zouden verwittigd worden. Is niet gebeurd. Levering van het materiaal kon in mijn ogen beter. Materiaal werd eerst uit... De koerier. Er was afgesproken dat we een half uur voor de levering telefonisch zouden verwittigd worden. Is niet gebeurd. Levering van het materiaal kon in mijn ogen beter. Materiaal werd eerst uit het busje op straat 'gegooid' en daarna in onze garage. Meneer had duidelijk een slechte dag. Een beetje vriendelijker had gerust geen kwaad gekund. Jammer, want alles voor de levering was tiptop in orde.

Corsmit & zoon

Snelle dienstverlening bij het bestellen van producten

Ruim aanbod van tentmateriaal en vervangproducten altijd beschikbaar

De koppelpunten van de buizen van mijn tent ( met vastgelast moertje en vijs ) zou beter kunnen!

Er was een vlotte reactie op het mailverkeer!
De site was duidelijk, enkel jammer dat we nog geen info kregen over de leverdatum.

Duidelijke beschrijving van de tenten, foto's, mailverkeer

Een duidelijke lever datum geven, of een geschatte, want nu weten we van niets.

impecc sur tous la ligne

Uitstekende dienstverlening