kris

Super !!!

levering en communicatie

Bart Gevaerts

Veel te zwak materiaal, gevaarlijk

levering volgens afspraak

tenten zakken in, veel te licht materiaal met veel schade tot gevolg

Alexis De Mey

Ik heb een heel goede ervaring, de tent was heel verzorgd en de vloer was mooi en ook weer goed geplaatst. Geen enkel probleem met de levering en werd snel en zorgeloos geplaatst. Correcte prijs... Ik heb een heel goede ervaring, de tent was heel verzorgd en de vloer was mooi en ook weer goed geplaatst. Geen enkel probleem met de levering en werd snel en zorgeloos geplaatst. Correcte prijs voor de kwaliteit

Strakke tent en snel geplaatst, vriendelijk personeel

Free Clinic vzw

Ik kocht hier een tent voor op ons terras.

Vlotte service, ruim aanbod, duidelijke omschrijving van producten op de website, supersnelle levering, vlotte betalingsmogelijkheden, vriendelijke en behulpzame koerier

Degelijk materiaal

goede afspraken qua levering

Alle vlot verlopen!

Caroline Cnossen

Augustus 2019 kocht ik een stretchtent van 10 x 6,5 meter. De service voor aankoop is uitstekend, snelle reacties en duidelijke informatie. Na aankoop bleek de aftersales een drama. En dan ook echt... Augustus 2019 kocht ik een stretchtent van 10 x 6,5 meter. De service voor aankoop is uitstekend, snelle reacties en duidelijke informatie. Na aankoop bleek de aftersales een drama. En dan ook echt een drama. Trage reacties, geen oplossing voor het probleem ( zowel de rand als het tentdoek zelf is zwaar vervuild, maar...dat was heel simpel op te lossen door het zelf even schoon te maken). we hebben het hier over een tent van ruim € 2600 , waarbij je toch mag verwachten dat deze direct normaal te gebruiken is. Uiteindelijk krijg je gewoon helemaal geen reactie meer. Ze vinden een vies zeil normaal, het komt door het transport enz.....( de tent zit in een waterdichte zak, op een pallet met krimpfolie erom dus tja...)

De advisering voor aankoop is ion orde.

Schone producten leveren
Niet van je klant verwachten dat die gaat schoonmaken bij een NIEUW product
sneller reageren op mail na aankoop
geen smoezen ophangen bij vertraagde...
Schone producten leveren
Niet van je klant verwachten dat die gaat schoonmaken bij een NIEUW product
sneller reageren op mail na aankoop
geen smoezen ophangen bij vertraagde levering
Verzenden met een track en trace zodat je ook daadwerkelijk thuis kunt zijn bij afleveren

Zeer vlot

degelijk materiaal
prijs/kwaliteit +++

Maarten

Goed product

Georges

Zeer goed en levering op tijd en kwaliteit zoals de website