Margo Faay

Prettige samenwerking en een mooi boek. Het meedenken en het contact stelde ik erg op prijs. Alleen de scheve tekst op de rug van het boek valt me erg tegen.

Uniersiteit Utrecht (IRAS)

Top! korte lijntjes, snelle reacties

Bart Doekemeijer

Snelle communicatie, vriendelijk, zeer klantgericht. Duidelijkheid van communicatie kan soms beter.

Lisa Bosman

Fred heeft mij heel goed geholpen tijdens het gehele proces, hij dacht goed mee en kwam met goede suggesties. Ook is hij helder in zijn communicatie, ook over de planning, waardoor dit heel soepel... Fred heeft mij heel goed geholpen tijdens het gehele proces, hij dacht goed mee en kwam met goede suggesties. Ook is hij helder in zijn communicatie, ook over de planning, waardoor dit heel soepel en stressvrij verliep. Ik heb ook zeer tevreden met de lay-out en cover van mijn proefschrift!

B Nijsse

Ik heb zeer goede ervaringen met Proefschriftenprinten.nl. Het contact is heel persoonlijk en ze leveren zeer snelle service. De lay-out en het omslagontwerp van mijn proefschrift zijn prachtig... Ik heb zeer goede ervaringen met Proefschriftenprinten.nl. Het contact is heel persoonlijk en ze leveren zeer snelle service. De lay-out en het omslagontwerp van mijn proefschrift zijn prachtig geworden. Fijn ook dat eventuele aanpassingen gewoon bij de prijs zijn inbegrepen. Deze aanpassingen werden ook nog eens razendsnel gedaan. Echt topservice!

Maarten Tuijtel

Erg goed, zeer behulpzaam, professioneel, duidelijk!

Nico

Super snelle service, en de kwaliteit was boven mijn verwachtingen!

YAS

I am satisfied with the services. Good communication. Fast and friendly staff.

Rinus Roelofs

Zeer goed. Het contact verliep heel prettig en het resultaat is perfect.