Walter van Hoeij

Top! Snelle levering

Reactie PROCentrum Equipment B.V.:

Bedankt voor je mooie recensie Walter!

Vincent

Setje Tacvents besteld en toen ik daar wat extra bevestigingsmateriaal voor nodig had, werd dit kosteloos toegestuurd.
Verder een vlotte en vriendelijke communicatie en de boel werd snel...
Verder een vlotte en vriendelijke communicatie en de boel werd snel geleverd. Deze shop is dus echt een aanrader šŸ‘

Bedankt Vincent,
Graag gedaan en hier doen we het voor ;)

NR

Zeer tevreden met dit bedrijf! Ik kreeg duidelijke informatie, het bestellen was makkelijk en ben ik tevreden met mijn bestelling. Ook was de klantenservice snel in zijn reageren en werd mijn... Zeer tevreden met dit bedrijf! Ik kreeg duidelijke informatie, het bestellen was makkelijk en ben ik tevreden met mijn bestelling. Ook was de klantenservice snel in zijn reageren en werd mijn probleempje met de stickers voor de Tac-Vent snel opgelost doordat zij een nieuw setje hebben opgestuurd!

Reactie PROCentrum Equipment B.V.:

Bedankt voor je mooie review! Laat het warme weer maar komen, dan horen we graag hoe de TacVent bevalt!

Verkerk BHV

Als je een cijfer geeft klantvriendelijk krijgt PROcentrum van mij een 11. Had twee broeken besteld maar met de verkeerde maat. Bij levering bleken ze veel te groot. Na contact met Leon tot een... Als je een cijfer geeft klantvriendelijk krijgt PROcentrum van mij een 11. Had twee broeken besteld maar met de verkeerde maat. Bij levering bleken ze veel te groot. Na contact met Leon tot een goede oplossing gekomen.

Reactie PROCentrum Equipment B.V.:

Fijn om te horen dat we het samen hebben kunnen oplossen. En bedankt voor de mooie review. Hier doen we het voor!

Thom van roosmale

Het process van keuze tot afrekenen ging soepel, duidelijk en overzichtelijk. PostNL was het pakketje kwijtgeraakt. Contact opgenomen en meteen geholpen door een nieuw setje op te sturen. Zeer te... Het process van keuze tot afrekenen ging soepel, duidelijk en overzichtelijk. PostNL was het pakketje kwijtgeraakt. Contact opgenomen en meteen geholpen door een nieuw setje op te sturen. Zeer te spreken over de service. Zeker een bedrijf waar ik vaker mijn aankopen ga doen.

Hoi Thom,
Blij dat we alles hebben kunnen oplossen! Succes met de handschoenen!

Toine Dessing

Slecht

Beste Toine,
Beste Toine,
Jammer om te lezen dat je niet tevreden bent. We hebben je naar ons weten op de hoogte gehouden en door de situatie in de OekraĆÆne zijn sommige producten uitverkocht of laten wat langer op zich wachten.
We hopen toch dat je tevreden bent over de geleverde handschoenen.

Prive

Het horloge dat ik besteld had, was voorzien van een verkeerd bandje. Procentrum heeft alle mogelijke moeite gedaan om dit recht te zetten en is uiteindelijk goed gekomen.

Reactie PROCentrum Equipment B.V.:

Fijn dat we het alsnog in orde hebben kunnen maken! Veel plezier met het mooie horloge!

Geert Jut

Super goed!!!

Beste Geert,
Bedankt voor je mooie beoordeling! We hopen je snel weer te mogen begroeten!

John Leenheer

Goed geregeld.

steve jepkes

Eerste aankoop goed bevallen, geen rare dingen in het aankoop proces gezien.