Heyrman Benny

Duidelijke website, vlot bestellen, snelle levering

Ik vind de verzendingskost van €9.95 (België) aan de hoge kant voor de bestelling van 2 x de set van 2 oorkussens van een hoofdtelefoon van Sennheiser. Heb ze besteld omdat uw website de enige was die ze aanbood.

Adequate oplossing voor een probleem na een bestelling

W. van Holten

Alles is prima geregeld, vlotte levering enz.

Oorschelpen kunnen bv misschien nog kleiner worden verpakt........... de doos was wel plat, maar vrij groot.

Ik kon vinden wat ik nodig had en het snel geleverd.

neen

neen

Die waren meer dan geweldig. Ik had een voorzichtige vraag aan uw bedrijf en ik kreeg dezelfde avond nog antwoord en advies.

Advies was om te proberen uit apparaat Sennheiser 810 (al lang uit de handel) de batterij te vervangen met uitleg hoe ik het apparaat open kon krijgen. Aan de hand van uw bedrijf een nieuwe accu aangeschaft, meer dan 24 uur opgeladen. Geen resultaat. In ieder geval geprobeerd, ben er inmiddels achter dat er nu een Sennheiser 860 bestaat. Ik had allang de medewerker van proaudioshop moeten mailen en bedanken. M'n mailtje werd op vrijdagavond meteen opgepakt. Dat deed erg goed. Dat de 810 wel erg oud is ben ik nu wel achter, maar dat had ik erg graag van eigen audicien in Weesp gehoord.

Jan

1e keer wat besteld, goede ervaring

Luc van eijck

Overzichtelijk

Aankoop earpads

simpel en praktisch bestellen
afrekenen zonder account aanmaken is ijn
chatfunctie werkte meteen en adequaat

Vriendelijk, Kundig, Kennis, Hulpvaardig

Vriendelijk, Snel, Duidelijk