Eenvoud maken afspraak
Deskundigheid therapeut
Bereikbaarheid
Behandeling

Stephanie Schnettberg

Vorig jaar begonnen bij Pro-F, door omstandigheden moest er 2x worden gewisseld van therapeut, dit is erg netjes en in goed overleg gegaan.
Inmiddels bij de manueel therapeute Esther beland,...

Knelpunten in de behandeling worden snel herkend, erkend en vervolgens opgelost.
Tot nu toe de ervaring dat alle medewerkers er zijn voor de mens, ze hebben echt hart voor het werk en het resultaat.
Ondanks zeer volle agenda's krijg je niet het idee dat je "de zoveelste" bent. Top!

Prima behandeling door Jef M. Deskundig, helder in uitleg en de behandeling die werkt.

Klantgericht, vriendelijk, deskundig

Mim

Veel deskundigheid en kennis in huis met hele korte lijnen! Dit is voor mij een onderdeel waardoor ik kies voor pro-f!
Daarnaast wordt er naar het complete beeld gekeken en niet alleen naar...

Persoonlijke benadering
Wordt breedt gekeken, niet alleen naar de klacht
Up to date kennis van de therapeut
Online afspraak maken

Een zeer goede ervaring.

Werd goed geluisterd naar mijn klacht rekening gehouden met mijn pijngrens. Zorgde dat ik op mijn gemak voelde.

Nee doet erg goed zijn werk.

Karin Scholten - Wilens

Prettige omgang. Deskundige behandeling en meedenken in oplossingen.Telefonisch (oldenzaal) slechter te bereiken, maar prima opgevangen door hoofdvestiging

Goede kennis van zaken, ik hoef maar weinig uit te leggen (ik kom vaak hulpverleners tegen die niet zo goed snappen wat de MS bij mij veroorzaakt)

klantvriendelijk

slot op de deur

Goede vakbekwame mensen bij Pro-F. Gemakkelijk een afspraak maken, duidelijke uitleg en prima behandeling.
Tot nu toe enkele keren ivm verschillende klachten geweest en met een goed...

Sociale gezicht en vakmanschap

Praktijk Oldenzaal beter zichtbaar maken aan de buitenkant pand en interne bewegwijzering , aangezien het in een sportcentrum zit. Ook de behandelkamer kan extra ruimte gebruiken bijvoorbeeld met uitkleden.

Iris

Ik heb een super goede ervaring gehad. Ze helpen op alle vlakken met het revalideren na een blessure

De begeleiding na een operatie is super goed!!

Mandy Veldhuis

Superfijn om ook tijdens de zwangerschap lekker in beweging te blijven. En dan onder het deskundige oog van Tjitske en Esther, die zelf naast fysiotherapeut ook mama zijn. Ze leren je precies wat je...

Persoonlijke aandacht, veel kennis en kunde, echte specialisten op dit vakgebied.

Zwangerschapscursus en fitte mama cursus gedaan, zeer fijn. Plus direct hulp als het lichamelijk even niet gaat, heel fijn en persoonlijk!