Eenvoud maken afspraak
Deskundigheid therapeut
Bereikbaarheid
Behandeling

Kerstin Takken

Ik heb tijdens mijn zwangerschap getraind bij Esther. Een leuke en afwisselende training die mij heeft voorbereid op de bevalling en mij fit de bevalling in heeft laten gaan. De training heeft zeker...

Mooie locatie, leuke trainster en fijne oefeningen die op ieders eigen niveau uit te voeren zijn.

Irma (meer gegevens verstrek ik liever niet)

Mijn ervaring met de praktijk te Oldenzaal is positief: er werd door fysiotherapeut Roy Veldhuis serieus naar mijn klachten geluisterd bij intake en er werd zorgvuldig een diagnose gesteld. De...

De duidelijke uitleg en de inzet waarmee door de fysiotherapeut aan mijn klachten wordt gewerkt. Het geeft vertrouwen in de behandelaar en dat is uiteraard heel belangrijk.

Eigenlijk niet. Ik heb vier in plaats van vijf sterren toegekend omdat ik veronderstel dat er toch altijd wel iets te verbeteren zal zijn, maar ik zou niet kunnen zeggen wat. Ik ben gewoon heel tevreden.

Manon

Goede service, mijn klachten zijn snel verholpen. Vriendelijke therapeut.

Zie hierboven.

Eigenlijk niet.

Rachel Kleine

Top!

Er wordt bekeken waar klachten vandaan komen.

n.v.t.

Stephanie Schnettberg

Vorig jaar begonnen bij Pro-F, door omstandigheden moest er 2x worden gewisseld van therapeut, dit is erg netjes en in goed overleg gegaan.
Inmiddels bij de manueel therapeute Esther beland,...

Knelpunten in de behandeling worden snel herkend, erkend en vervolgens opgelost.
Tot nu toe de ervaring dat alle medewerkers er zijn voor de mens, ze hebben echt hart voor het werk en het resultaat.
Ondanks zeer volle agenda's krijg je niet het idee dat je "de zoveelste" bent. Top!

Prima behandeling door Jef M. Deskundig, helder in uitleg en de behandeling die werkt.

Klantgericht, vriendelijk, deskundig

Mim

Veel deskundigheid en kennis in huis met hele korte lijnen! Dit is voor mij een onderdeel waardoor ik kies voor pro-f!
Daarnaast wordt er naar het complete beeld gekeken en niet alleen naar...

Persoonlijke benadering
Wordt breedt gekeken, niet alleen naar de klacht
Up to date kennis van de therapeut
Online afspraak maken

Een zeer goede ervaring.

Werd goed geluisterd naar mijn klacht rekening gehouden met mijn pijngrens. Zorgde dat ik op mijn gemak voelde.

Nee doet erg goed zijn werk.

Karin Scholten - Wilens

Prettige omgang. Deskundige behandeling en meedenken in oplossingen.Telefonisch (oldenzaal) slechter te bereiken, maar prima opgevangen door hoofdvestiging

Goede kennis van zaken, ik hoef maar weinig uit te leggen (ik kom vaak hulpverleners tegen die niet zo goed snappen wat de MS bij mij veroorzaakt)

klantvriendelijk

slot op de deur