Eenvoud maken afspraak
Deskundigheid therapeut
Bereikbaarheid
Behandeling

Manon

Goede service, mijn klachten zijn snel verholpen. Vriendelijke therapeut.

Zie hierboven.

Eigenlijk niet.

Rachel Kleine

Top!

Er wordt bekeken waar klachten vandaan komen.

n.v.t.

Stephanie Schnettberg

Vorig jaar begonnen bij Pro-F, door omstandigheden moest er 2x worden gewisseld van therapeut, dit is erg netjes en in goed overleg gegaan.
Inmiddels bij de manueel therapeute Esther beland,...
Inmiddels bij de manueel therapeute Esther beland, een zeer prettige vrouw met hart voor haar werk en een nog groter hart voor de mens erachter.
Door ingewikkelde lichamelijke problemen het voorstel gekregen manuele therapie te combineren met osteopathie. Waanzinnig dat er vanuit de therapeut gekeken wordt naar wat écht nodig is, zelfs als dat betekent dat diegene moet zeggen: "Ik heb hier te weinig verstand van".

Knelpunten in de behandeling worden snel herkend, erkend en vervolgens opgelost.
Tot nu toe de ervaring dat alle medewerkers er zijn voor de mens, ze hebben echt hart voor het werk en het resultaat.
Ondanks zeer volle agenda's krijg je niet het idee dat je "de zoveelste" bent. Top!

Prima behandeling door Jef M. Deskundig, helder in uitleg en de behandeling die werkt.

Klantgericht, vriendelijk, deskundig

Mim

Veel deskundigheid en kennis in huis met hele korte lijnen! Dit is voor mij een onderdeel waardoor ik kies voor pro-f!
Daarnaast wordt er naar het complete beeld gekeken en niet alleen naar...
Daarnaast wordt er naar het complete beeld gekeken en niet alleen naar de klacht.
De persoonlijke benadering is erg prettig!
Ik ben blij met Vera!

Persoonlijke benadering
Wordt breedt gekeken, niet alleen naar de klacht
Up to date kennis van de therapeut
Online afspraak maken

Een zeer goede ervaring.

Werd goed geluisterd naar mijn klacht rekening gehouden met mijn pijngrens. Zorgde dat ik op mijn gemak voelde.

Nee doet erg goed zijn werk.

Karin Scholten - Wilens

Prettige omgang. Deskundige behandeling en meedenken in oplossingen.Telefonisch (oldenzaal) slechter te bereiken, maar prima opgevangen door hoofdvestiging

Goede kennis van zaken, ik hoef maar weinig uit te leggen (ik kom vaak hulpverleners tegen die niet zo goed snappen wat de MS bij mij veroorzaakt)

klantvriendelijk

slot op de deur

Goede vakbekwame mensen bij Pro-F. Gemakkelijk een afspraak maken, duidelijke uitleg en prima behandeling.
Tot nu toe enkele keren ivm verschillende klachten geweest en met een goed...
Tot nu toe enkele keren ivm verschillende klachten geweest en met een goed resultaat de behandeling af kunnen sluiten.

Sociale gezicht en vakmanschap

Praktijk Oldenzaal beter zichtbaar maken aan de buitenkant pand en interne bewegwijzering , aangezien het in een sportcentrum zit. Ook de behandelkamer kan extra ruimte gebruiken bijvoorbeeld met... Praktijk Oldenzaal beter zichtbaar maken aan de buitenkant pand en interne bewegwijzering , aangezien het in een sportcentrum zit. Ook de behandelkamer kan extra ruimte gebruiken bijvoorbeeld met uitkleden.

Iris

Ik heb een super goede ervaring gehad. Ze helpen op alle vlakken met het revalideren na een blessure

De begeleiding na een operatie is super goed!!