Melanie

De docent staat boven de stof en behandeld vooral hoe je ACT kan inzetten in de praktijk en waar iedereen tegen aan loopt, mee bezig is en vandaaruit wordt de les opgebouwd. Zeer prettig! Het boek... De docent staat boven de stof en behandeld vooral hoe je ACT kan inzetten in de praktijk en waar iedereen tegen aan loopt, mee bezig is en vandaaruit wordt de les opgebouwd. Zeer prettig! Het boek is heel fijn om te lezen. Dat lees ik nog helemaal uit en kan ik voor de praktijk er altijd weer bij pakken. Het is zeer nuttig voor zowel privesituatie's als in het werk. Je leert om anders te kijken naar gedachtes. Helpt enorm om beter in je vel te zitten en fijne in het leven te staan. Echt een aanrader voor iedereen!!

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te horen dat je er veel van hebt geleerd, Melanie! We wensen je heel veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Pro Education

Zeer inspirerende cursus en docent. Fijne feedback op casussen. Deze cursus toont echt het belang van het trainen van een communicatiepartner van een persoon met afasie met betrekking tot hun... Zeer inspirerende cursus en docent. Fijne feedback op casussen. Deze cursus toont echt het belang van het trainen van een communicatiepartner van een persoon met afasie met betrekking tot hun onderlinge communicatie.

Reactie Pro Education:

Fijn dat je onze opleiding positief hebt beoordeeld. Bedankt!

Rob

Top

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Nelleke

Theorie wordt helder uitgelegd en de koppeling met praktijk komt goed aan bod

Reactie Pro Education:

Dat is super om te lezen, Nelleke! Bedankt voor je beoordeling.
Pro Education

Ik vond het leuk om de lessen te volgen, ik denk wel dat deze vlotter hadden gekund en in 2 dagen ipv 3.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.

Sonja

NCOI is de enige aanbieder van de deeltijd opleiding ergotherapie. Het is een pittige opleiding voor een geweldig mooi beroep. Groot voordeel is dat je de opleiding, en vooral ook stages in je eigen... NCOI is de enige aanbieder van de deeltijd opleiding ergotherapie. Het is een pittige opleiding voor een geweldig mooi beroep. Groot voordeel is dat je de opleiding, en vooral ook stages in je eigen tempo kunt plannen en afronden. De docenten zijn wisselend, de meeste zijn echte vakmensen en kunnen ontzettend goed over het beroep vertellen. Bij deze docenten kun je altijd terecht voor vragen. Er zijn er ook enkele die minder ervaring hebben en minder goed kunnen uitleggen. Dit maakt het soms lastig om een opdracht goed te kunnen afronden.
Voor mij zijn er twee grote minpunten van de opleiding:
1. De nadruk ligt teveel op randzaken van het beroep (innoveren, ondernemen etc). Bijna alleen in het eerste jaar zijn de vakken echt gericht op ergotherapie.
2. Er zijn verschillende beoordelaars die op hun eigen manier de module opdrachten beoordelen. De beoordeling is hierdoor niet eerlijk, wat bij de een goed is, is bij de ander onvoldoende. Er is weinig mogelijkheid om in contact te komen met een beoordelaar om vragen te stellen. Een her-examen kost bijna 200 euro. Dit geeft extra stress bij het maken van de opdrachten, het is veel werk, je doet goed je best en dan is het op hoop van zegen wie de opdracht beoordeeld.
Ondanks deze toch wel grote min punten kan ik de opleiding wel aanbevelen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je uitgebreide review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! Mocht je verder nog vragen... Bedankt voor het achterlaten van je uitgebreide review! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen! Mocht je verder nog vragen voor ons hebben, laat het dan gerust even weten!
Pro Education

Organisatorisch vaak geen goede ervaringen gehad.
- Lesmateriaal dat nog niet opgestuurd is terwijl de lessen al zijn begonnen
- Vaak kon de module niet op 1e keuze van locatie worden...
Organisatorisch vaak geen goede ervaringen gehad.
- Lesmateriaal dat nog niet opgestuurd is terwijl de lessen al zijn begonnen
- Vaak kon de module niet op 1e keuze van locatie worden gegeven
- Soms niet eens met beoordelingen, maar de beoordelaar is anoniem en is niet verplicht te antwoorden op je vragen.. Daarnaast belachelijk om 75 euro te betalen voor een bezwaar als deze ongegrond is. 200 euro voor een herkansing is ook veel te veel geld.
- Studiebegeleiders kunnen heel wisselend antwoord geven op vragen waardoor er altijd veel onduidelijkheid is over bepaalde zaken.
- Wijzigingen worden vaak niet tijdig gecommuniceerd naar studenten. Je moet het zelf maar uitzoeken.

Reactie Pro Education:

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze organisatie. Mocht je een klacht willen indienen betreffende de organisatie dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze... Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent over onze organisatie. Mocht je een klacht willen indienen betreffende de organisatie dan willen we je adviseren om het contactformulier op onze e-connect pagina in te vullen en te versturen. Een van onze studiebegeleiders kunnen je dan verder assisteren. Het is ook mogelijk via één van onze social media kanalen contact met ons op te nemen, indien wij je verder mogen assisteren.

Sven

Een duidelijke en interactieve cursus.
Veel opgestoken, en direct toepasbaar in de praktijk. Prettige ervaring

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te horen, Sven! We wensen je veel succes toe met het toepassen van de opgedane kennis.
Pro Education

Leuke leerzame cursus goed te volgen en praktijkgerichte oefeningen die voor mij goed toepasbaar
zijn op de werkvloer.
Docenten hebben duidelijk veel praktijkervaring maar moesten even...
zijn op de werkvloer.
Docenten hebben duidelijk veel praktijkervaring maar moesten even op gang komen, hadden op de eerste dag niet echt een warme bejegening , waardoor ik me niet zo welkom voelde.
Daarna ging het beter. Al met al een prima cursus.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Verder jammer om te lezen dat je je de eerste dag niet welkom voelde. We gaan je feedback intern met ons meenemen! Bedankt voor je review en deelname.
Met...

Lidy

Het was een fijne en praktische cursus, waarbij er een goede balans is tussen theorie en praktijk.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling, Lidy! Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.
Met vriendelijke...