Anja

Hele inspirerende leuke zeer deskundige docent, met goede vertaalslag naar de praktijk. Hele fijne manier van lesgeven, weet de stof boeiend over te brengen.

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee, Anja! Bedankt voor je beoordeling.
Pro Education

Voor mij was het onderwerp nieuw, dus voornamelijk informatief. Docent was prettig, duidelijk en maakte de les interactief.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review!

Tim

Nvt

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro Education

Leerzame cursus! Wel meer geschikt voor de eerste lijns fysiotherapeuten.

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.
Pro Education

Het was een leerzame dag waarbij het fijn was om met een kleine groep te zijn. Een inkijk kunnen nemen in het moreel beraad wat mij aan het denken heeft gezet.

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro Education

Ik vond het een leuke opleiding. Het was echter wel veel herhaling voor mij. Ik werk in de 2e lijn fysiotherapie. Ik denk persoonlijk dat deze opleiding leerzamer is voor de 1e lijn dan voor de 2e... Ik vond het een leuke opleiding. Het was echter wel veel herhaling voor mij. Ik werk in de 2e lijn fysiotherapie. Ik denk persoonlijk dat deze opleiding leerzamer is voor de 1e lijn dan voor de 2e lijn. Verder waren de docenten erg aardig en was het een mooie locatie met een goede lunch.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Pro Education

Deze cursus had makkelijk in 1 dag gepast. Weinig relevante stof voor ervaren fysiotherapeuten, maar voor beginners een fijne opfrissing. Docent was prima, maar de lessen waren te lang en wat saai.... Deze cursus had makkelijk in 1 dag gepast. Weinig relevante stof voor ervaren fysiotherapeuten, maar voor beginners een fijne opfrissing. Docent was prima, maar de lessen waren te lang en wat saai. Over het algemeen een fijne beleving, maar ik zou het niet aanraden aan mijn collega's.

Pro...

-bruikbaar materiaal , prettig dat het werd toegestuurd
-goede casuïstiek behandeling
-prettige opbouw vd dag
-kleine groep werkt prettig
-ondanks dat ik niet direct contact...
-bruikbaar materiaal , prettig dat het werd toegestuurd
-goede casuïstiek behandeling
-prettige opbouw vd dag
-kleine groep werkt prettig
-ondanks dat ik niet direct contact met cliënten heb meerwaarde en tools
-ervaren docent met open houding.
-graag altijd fout laten gaan bij minimaal 4 of 5 deelnemers.
-vooraf casus inbrengen prima
-niet geheel duidelijk dat er een verzorgde lunch was ( moest flink zoeken in gegevens, handig dit vooraf iets duidelijker ergens nog eens te noemen. )

Dank !

Reactie Pro Education:

Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk!... Dank je wel voor het achterlaten van je review! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!

Dennis

Leuke interessante cursus, goed toepasbaar voor mij in het werkveld.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen, Dennis! Bedankt voor je review en deelname.
Pro Education

Zeer nuttige opleiding, voldoende theoretische onderbouwing en praktisch toepasbaar. Het enthousiasme van de docenten werkt aanstekelijk!

Reactie Pro Education:

Bedankt voor je review! We zijn erg blij om te lezen dat je zo tevreden bent over de opleiding.