Het waren 2 leerzame dagen. Zeer deskundige docent die op een prettige, geduldige manier de lesstof heeft behandeld.
Cursus heeft een hoge actualiteitswaarde. Complimenten!

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.

Yvette

Hele fijne cursus! Inhoud sloot goed aan bij de verwachting. Praktische handvatten om mee te werken. Docent zeer prettig! Alleen jammer dat het niet centraal in Nederland was....

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren, Yvette! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Monique

Reader en informatie via e connect was fijn. Qua inhoud zelf had ik gedacht wat dieper in te gaan op verschillende vormen en behandelmogelijkheden. Waar op te letten.
Merkte dat de presentatie...
Merkte dat de presentatie niet van docente zelf was. Eigen aanpassingen 2de les waren prettig.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Monique! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Pro Education

Goed georganiseerd, prettige sfeer !

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je de opleiding als leerzaam hebt ervaren! Bedankt voor het delen van je beoordeling.

Sandra

De docent gaf goede feedback op de vragen en kwam terug bij vragen die open stonden

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Sandra! Bedankt voor het delen van je beoordeling!
Pro Education

Goede mix tussen theorie en praktijk

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.

Niels

Erg goede wetenschappelijke onderbouwing

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. Hier zijn we erg blij mee, Niels. Mocht je verder nog vragen hebben, dan kun je via één van onze social media kanalen contact met ons.

Colette

- leuke cursus, was veel zelfstudie en zelf opdrachten uitwerken tegenover de letterlijke uitleg over Lean. Dat maakt dat het wel voelt als een erg dure cursus van ruim 1300,00 euro voor 2 dagen - leuke cursus, was veel zelfstudie en zelf opdrachten uitwerken tegenover de letterlijke uitleg over Lean. Dat maakt dat het wel voelt als een erg dure cursus van ruim 1300,00 euro voor 2 dagen
- er zat 2 weken tussen de lesdagen, dat is wat kort ivm de voorbereidingstijd, maar ook om de stof te laten inwerken en op de werkvloer al mee bezig te zijn.
- beter meer theorie op de eerste dag en dan meer weken tussendoor voor de uitwerking van het projectplan en daar dan in de 2de lesdag op terugkomen.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je review, Colette! We waarderen je feedback omdat dit ons helpt onze diensten te verbeteren. We zullen dit zeker met ons meenemen!
Pro Education

Mooie inhoud van de cursus, goede opbouw. Misschien wat te veel info voor de gegeven tijd.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!

Giedo

Mooie mix van theorie met voldoende diepgang en heel veel praktische oefeningen om zelf te ervaren en te leren. Prima docenten met heel veel kennis, ervaring en flexibel om op de wensen vanuit de... Mooie mix van theorie met voldoende diepgang en heel veel praktische oefeningen om zelf te ervaren en te leren. Prima docenten met heel veel kennis, ervaring en flexibel om op de wensen vanuit de groep in te gaan. Ga het geleerde zeker toepassen in mijn eigen bestaan en ook bij het coachen van anderen. Prima opleiding een aanrader voor anderen want iedereen heeft een zekere mate van spanning in zijn of haar lijf!

Reactie Pro Education:

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de opleiding, Giedo! Bedankt voor het delen van je positieve beoordeling!