Interessante scholing die goed toepasbaar is in de praktijk. Docent had veel kennis en kon dit enthousiast aan de groep overbrengen. Wel vind ik de lessen te dicht op elkaar waardoor er weinig tijd... Interessante scholing die goed toepasbaar is in de praktijk. Docent had veel kennis en kon dit enthousiast aan de groep overbrengen. Wel vind ik de lessen te dicht op elkaar waardoor er weinig tijd is om te oefenen na de eerste les en dit goed voor te bereiden voor de 2e les.

Reactie Pro Education:

Dat is erg fijn om te horen! Bedankt voor je review en deelname.

Lisette

Ik vond het voorbereidende deel erg veel in relatie tot de lesuren.

Reactie Pro Education:

Daar zijn we erg blij mee, Lisette! Bedankt voor je beoordeling.

Anke

De docente was een kundig persoon met veel praktijkervaring. Het zou voor een volgende cursus wenselijk zijn, als de docent zijn/haar eigen powerpoint zou kunnen maken en daardoor naar eigen inzicht... De docente was een kundig persoon met veel praktijkervaring. Het zou voor een volgende cursus wenselijk zijn, als de docent zijn/haar eigen powerpoint zou kunnen maken en daardoor naar eigen inzicht verdieping brengen in de cursus.

Lesinhoud: er zou meer diepgang mogen zijn betreffende de oncologie, vormen, medische behandelingen, vragenlijsten en behandelmogelijkheden/ risicofactoren.

Reactie Pro Education:

Wat goed te horen. Bedankt voor het achterlaten van je review, Anke!

Sandra

Een praktische cursus die veel houvast biedt in de vorm van achtergrondinformatie, testen, behandelen en materialen. Een kundige cursusbegeleidster die met veel enthousiasme luistert en vragen kan... Een praktische cursus die veel houvast biedt in de vorm van achtergrondinformatie, testen, behandelen en materialen. Een kundige cursusbegeleidster die met veel enthousiasme luistert en vragen kan beantwoorden.

Reactie Pro Education:

Dank je wel voor het achterlaten van je review, Sandra! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de... Dank je wel voor het achterlaten van je review, Sandra! Leuk om te lezen dat de opleiding aan je verwachtingen heeft voldaan. Veel succes en plezier bij het toepassen van je opgedane kennis in de praktijk! Bedankt voor je deelname!
Pro Education

Docent zou meer ruimte moeten krijgen om de lessen naar eigen inzicht in te vullen

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het delen van je beoordeling. We gaan je feedback intern doorzetten en we hopen dat je desondanks de opleiding als leerzaam hebt ervaren.
Pro Education

De inhoud van de cursus was vrij oppervlakkig, veel was al bekend vanuit basisopleiding fysio. De tweede dag werd hier wel dieper op ingegaan.

Reactie Pro Education:

Bedankt voor het achterlaten van je feedback! We zullen dit intern met ons meenemen ter verbetering van de kwaliteit en service!
Pro Education

Ik mis jammer genoeg meer inhoudelijk stuk over d'r oncologie

Reactie Pro Education:

Dat is super om te zien! Verder nemen we je feedback over het lesmateriaal intern met ons mee! Bedankt voor je beoordeling.
Pro Education

De docente heeft veel kennis van zake en duidelijk ervaring op het gebied van fysiotherapie en oncologie. Prima dus.
Het gaat wel erg veel over klinimetrie, vragenlijsten en EBP, maar dat is...
Het gaat wel erg veel over klinimetrie, vragenlijsten en EBP, maar dat is tegenwoordig normaal in de fysiotherapie. Daarnaast veel praktische zaken over waar je allemaal aan moet denken bij het behandelen van deze cliënten groep en daardoor goed toepasbaar in de praktijk.
Veel geleerd en goede sfeer in de groep.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om te lezen! Bedankt voor het delen van je feedback.

Aart

De cursus vond ik meer eerste lijns gericht dan voor de instelling, waardoor de meeropbrengst voor mij iets minder was. Daarnaast vond ik de nadruk van het oncologische gedeelte tijdens de... De cursus vond ik meer eerste lijns gericht dan voor de instelling, waardoor de meeropbrengst voor mij iets minder was. Daarnaast vond ik de nadruk van het oncologische gedeelte tijdens de behandelfase erg kort. Ik mis toch nog handige of veelvoorkomende ervaringen om terug te nemen naar de praktijk.

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen, Aart! Verder nemen we je feedback intern met ons mee. Bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.
Pro Education

Het waren 2 leerzame dagen. Zeer deskundige docent die op een prettige, geduldige manier de lesstof heeft behandeld.
Cursus heeft een hoge actualiteitswaarde. Complimenten!

Reactie Pro Education:

Wat fijn om horen! We wensen je veel succes toe met de opgedane kennis en bedankt voor het delen van je beoordeling met ons.