Paulien

Wij hebben net onze kraamweek met Naima afgesloten. Naima is zeer ervaren en wij hadden ons geen betere kraamhulp kunnen voorstellen. Ze heeft ons veel geleerd, was ontzettend behulpzaam, lief voor... Wij hebben net onze kraamweek met Naima afgesloten. Naima is zeer ervaren en wij hadden ons geen betere kraamhulp kunnen voorstellen. Ze heeft ons veel geleerd, was ontzettend behulpzaam, lief voor onze dochter, gezellig en zij heeft ons vooral veel vertrouwen gegeven in onze nieuwe rol waar wij haar heel dankbaar voor zijn. Wij kunnen iedereen Naima aanraden! Naima, nogmaals heel erg bedankt!

Naima is een topper!

Gracia

Veel gehad aan alle informatie die we hebben gekregen van Roshni. Als nieuwe ouders zoveel geleerd. Roshni is aardig, behulpzaam en geeft gehoor aan je behoeftes (wel je behoeftes uitspreken!). Ook... Veel gehad aan alle informatie die we hebben gekregen van Roshni. Als nieuwe ouders zoveel geleerd. Roshni is aardig, behulpzaam en geeft gehoor aan je behoeftes (wel je behoeftes uitspreken!). Ook is ze gezellig, niet geheel onbelangrijk. Ik (of eigenlijk wij) zou Roshni zeker aanbevelen.

Beschrijf je ervaring in één regel

Essentieel geweest voor nieuwe ouders!

Selin

Kubra from ProCare was really very helpful with all of our questions and around the house - i'd like to thank her from here again!

Very beneficial

Nikki

Ik ben ontevreden met de zorg die mijn tweede kraamverzorgster heeft aangeboden. Kwam iedere dag te laat en ging iedere dag ook weer vroeg vandoor. Ik gaf dit al aan op haar eerste dag aan de... Ik ben ontevreden met de zorg die mijn tweede kraamverzorgster heeft aangeboden. Kwam iedere dag te laat en ging iedere dag ook weer vroeg vandoor. Ik gaf dit al aan op haar eerste dag aan de organizatie dat dit gebeurde na dat ze weg ging na 2 uur terwijl ik 4-6 had geboekt. En dan nog is zonder mij te vragen voordat ze weg ging. Helaas niks aan veranderd. Ik kreeg vervolgens daarna iedere dag maar steeds 1 uur minder zorg dan dat ik had afgesproken. En als ik haar aansprak erop, deed ze alsof ze al haar uren heeft gedraaid en dat ik fout was. Ze heeft niet het kraam zorg groei gids gebruikt om de benodigde gegevens van ons te noteren, terwijl dit heel belangrijk was want de baby was laag in temperatuur bij de bevalling en ik had nog overgebleven vliezen die ontstoken konden worden. Als ik vragen stelde was het naar Google verwijzen of de HA vragen of gewoon gokken. Liet spullen slordig achter die zij heeft gebruikt. Liet me ook niet uitpraten. Ze gaf me zoveel hoofdpijn en angst. Nooit meer.

Geen Pro Care!

Nathalie

Contact met Procare ging hartstikke goed. Wij hadden als kraamverzorgende Nathaly, zij was geweldig. Wij konden niet een betere kraamverzorgster bedenken voor ons. Sinds het mijn eerste kindje is,... Contact met Procare ging hartstikke goed. Wij hadden als kraamverzorgende Nathaly, zij was geweldig. Wij konden niet een betere kraamverzorgster bedenken voor ons. Sinds het mijn eerste kindje is, was alles nog nieuw maar door Nathaly kreeg ik vertrouwen in dat ik alles zelf kon. Enorm dankbaar dat ik mijn kraamweek zo goed ervaren heb

Beschrijf je ervaring in één regel

Kraamweek kon niet beter!

Randa

We had the greatest help from Kim B. and Nathaly!

We had the greatest help from Kim B. and Nathaly!

Nathaly, a young professional who is eager to help and goes for a full assistance! You are already a great kraamverzogster but I am sure you will be one of the greatest in the coming years! Mark my words ;)

Kim B., thank you for sharing your exprience with us and most imprtantly thank you for always putting a smile on our faces when we see the stickers :).

We got a professional and personal help, a huge thanks!

Toppers!

Fawn

Na twee zware nachten in het ziekenhuis, kwamen we na de middag thuis. Helaas was er niemand van ProCare beschikbaar en is een ander bureau gevraagd ons te helpen opstarten. De volgende ochtend... Na twee zware nachten in het ziekenhuis, kwamen we na de middag thuis. Helaas was er niemand van ProCare beschikbaar en is een ander bureau gevraagd ons te helpen opstarten. De volgende ochtend kwamen Gulan en Nancy aan; wat een wereld van verschil met het ingehuurde bureau. Gulan en Nancy wisten ons bijzonder goed uit te leggen hoe we met ons kind moesten omgaan. Ze hielpen ons met praktische tips omtrent voeding, slapen, ritme en waren daarnaast erg fijn in de omgang. Na twee dagen verliet Nancy ons en waren we alleen met Gulan. Ze voelde ons gezin naadloos aan en voegde gemakkelijk naar de gang van zaken. Ze was rustig, maar gaf op het juiste moment duidelijke adviezen. Het is aan alles te merken dat ze veel ervaring in het vak heeft.
Wij zijn erg blij met de geboden kraamzorg.

Beschrijf je ervaring in één regel

Een goede start voor een eerste kind.

Chahrazad

Roshni heeft mij heel goed geholpen bij de borstvoeding. Ik ben gerustgesteld en heeft mij goed begeleid. Ik voelde mij op mijn gemak bij de kraamverzorgster en heb e een fijne ervaring aan... Roshni heeft mij heel goed geholpen bij de borstvoeding. Ik ben gerustgesteld en heeft mij goed begeleid. Ik voelde mij op mijn gemak bij de kraamverzorgster en heb e een fijne ervaring aan overghouden in deze kwetsbare week. Bedankt!

Prettige ervaring

Nikita

We hadden ons geen betere kraamverzorgende kunnen voorstellen. Vooral als net “nieuwe” gezin heb je geen idee wat je te wachten staat en er een onbekende over de vloer komt, jammer dat de dagen zo... We hadden ons geen betere kraamverzorgende kunnen voorstellen. Vooral als net “nieuwe” gezin heb je geen idee wat je te wachten staat en er een onbekende over de vloer komt, jammer dat de dagen zo gevoelsmatig snel zijn gegaan!! We gaan haar absoluut missen.

Geweldige match!

Lalia

Op de eerste dag kreeg ik te horen wat de kraamzorg allemaal kan betekenen voor ons. Ze noemde onder andere het dagelijks doen van het sanitair en het verschonen van het bed. In werkelijkheid doen... Op de eerste dag kreeg ik te horen wat de kraamzorg allemaal kan betekenen voor ons. Ze noemde onder andere het dagelijks doen van het sanitair en het verschonen van het bed. In werkelijkheid doen ze erg weinig in het huishouden. Het is ons opgevallen dat ze het liefste zo snel mogelijk naar huis willen gaan. De eerste kraamzorgster kon niet de hele week bij ons komen en daarom zou iemand anders komen voor de laatste 2 dagen. Toen deze dame binnen kwam bleek ze hoofdpijn te hebben en wilde ze zo snel mogelijk naar huis. Ze heeft met zichtbare moeite ons kind in bad gedaan.... Maar kletsen dat kan ze wel!!!! Na haar opmerking dat ik overproductie heb (ze heeft 1x gezien dat ik veel gekolft heb en in werkelijkheid heb ik niet eens genoeg bv voor mijn kind) zijn we gaan bellen voor iemand anders. Uiteindelijk heb ik spijt dat ik gebeld heb. Deze laatste dame kwam heel haastig over. Ze wilde gelijk een handtekening voor de uren, niet wetende dat ze binnen 1 zou verdwijnen. Blijlbaar had ze een afspraak staan die veel belangrijker was dan haar werk. Gelukkig heb ik deze dame niet vanaf dag 1 gehad, want ze kon overduidelijk prive en werk niet scheiden... ze zat te bellen in het turks waar ik niets van versta. Al met al ben ik zwaar teleurgesteld. De dames van pro care hebben een fijne baan waarin ze geld kunnen verdienen zonder hun verantwoordelijkheid na te komen. Het is echt schandelig en triest. De kraamzorg heeft ons (vooral de laatste 2 dagen) stress bezorgd. Wij hebben enorm veel geleerd van het gedrag van deze dames en ons advies aan familie, vrienden en iedereen: nooit tekenen (en helemaal niet van te voren) als de dames hun uren niet hebben gemaakt en je nog hulp nodig hebt. Bedankt Pro care voor de niet zo mooie ervaring met kraamzorg!!

Beschrijf je ervaring in één regel

Doen niet wat ze beloven