Koolen

Beter voorkomen dan genezen, preventieve scan

Uw ervaring

Aardig en professionele onderzoeken en artsen. De begeleiding was uitstekend

paap-scharlach

Om mezelf gerust te stellen, privatescan

Uw ervaring

Ik heb deze onderzoeken gedaan om mezelf gerust te stellen. Ik heb de onderzoeken als zeer goed en professioneel ervaren. De Duitse artsen nemen de tijd. Ook is er Nederlandse begeleiding, heel goed.

tordoir

Preventie, zaken uitsluiten

professioneel en uitstekend!

Tjalma

Halsslagaders onderzoeken

Uw ervaring

na aanleiding van een CVA wou ik graag weten hoe het is met de voorste halsslagaders. De onderzoeken en begeleiding zijn prima.

Prima en snelle mogelijkheid ee gezondheidscheck te doen.

Zeer duidelijke communicatie.

Ria Kemp

SUPER

Zo geweldig geholpen

Miranda

Snelle afspraak

Uw ervaring

In Nederland liet onderzoek lang op zich wachten, waardoor ik heb besloten mijn klachten door Privatescan te laten onderzoeken. Na een week kon ik al terecht. Prima ontvangst door een Nederlands... In Nederland liet onderzoek lang op zich wachten, waardoor ik heb besloten mijn klachten door Privatescan te laten onderzoeken. Na een week kon ik al terecht. Prima ontvangst door een Nederlands sprekende gastvrouw. Het maken van de MRI verliep prettig en na een uur direct de uitslag. Goede uitleg van de arts over zijn bevindingen aan de hand van de beelden op een groot scherm. Voor de vertaling was de Nederlands sprekende vrouw aanwezig. Kleine tip voor de kliniek .....voor betere koffie zorgen.

Posthuma

Periodiek, preventief onderzoek i.v.m lange reis, bij privatescan

Uw ervaring

Als ZZP-er vind ik het belangrijk om preventief een periodiek onderzoek te ondergaan. Ik heb de onderzoeken als prima en efficient ervaren. De artsen waren adequaat,kort van stof maar to the point.... Als ZZP-er vind ik het belangrijk om preventief een periodiek onderzoek te ondergaan. Ik heb de onderzoeken als prima en efficient ervaren. De artsen waren adequaat,kort van stof maar to the point. Uitstekende begeleiding

Zeer vriendelijke medewerkers van private scan.

Uw ervaring

Kundige arts en radioloog ook de assistentes waren bekwaam . Zeer vriendelijk en klantgericht !

Maneschijn

Vanwege forse hoofdpijn klachten een preventieve gezondheid scan gedaan bij privatescan

Uw ervaring

vanwege forse hoofdpijnklachten en vooral het voornemen een huis te gaan kopen waarbij flink gerenoveerd moet worden een scan laten uitvoeren. De artsen zijn laagdrempeliger en toegankelijker dan in... vanwege forse hoofdpijnklachten en vooral het voornemen een huis te gaan kopen waarbij flink gerenoveerd moet worden een scan laten uitvoeren. De artsen zijn laagdrempeliger en toegankelijker dan in Nederland en de begeleiding stelt op gemak.