bekker

Second opinion privatescan

Uw ervaring

lichte klachten & controle vanwege eerder onderzoek. Ik heb alles als zeer goed ervaren, duidelijk en doel gericht.

gruijters/kroon

Preventief ondanks geen klachten

Uw ervaring

Preventief, maar goede onderzoeken met weinig belasting. Vriendelijke en geduldige artsen met goede uitleg.

v.d zee

Ongerustheid over mijn gezondheid, preventieve scan

Uw ervaring

de aanleiding om het onderzoek te gaan doen was voornamelijk ongerustheid. Uitstekend,professioneel en fijn om de begeleiding er bij te hebben, hele steun.

Luijn

Second opinion

Uw ervaring

De medische onderzoeken waren goed, ik merkte weinig verschil met de nederlandse artsen. Ik vond de begeleiding prima maar ik had verwacht dat de onderzoeken sneller achter elkaar zouden volgen. Ik... De medische onderzoeken waren goed, ik merkte weinig verschil met de nederlandse artsen. Ik vond de begeleiding prima maar ik had verwacht dat de onderzoeken sneller achter elkaar zouden volgen. Ik vond de wachttijden erg lang

Duijneveld

Preventief en duidelijke uitleg, Privatescan

Uw ervaring

Heel fijn om persoonlijk begeleidt te worden

Reenen

Preventief onderzoek en second opnion

Uw ervaring

Ik heb de onderzoeken prima en ontspannen ervaren. De artsen zijn bijzonder kundig en de begeleiding is perfect.

van driel

Knobbeltje in de borst, het duurt te lang voordat er onderzoek kan worden gedaan daarom Privatescan

Uw ervaring

Snel en Plezierig, goede ervaring met privatescan

Peek van Elteren

Goede ervaring bij Privatescan!

Uw ervaring

De aanleiding om onderzoeken te laten uitvoeren was dat ik me totaal niet lekker voelde, vermoeidheid etc. We zijn eerder bij privatescan geweest en hebben er wederom erg goede ervaringen mee. Er... De aanleiding om onderzoeken te laten uitvoeren was dat ik me totaal niet lekker voelde, vermoeidheid etc. We zijn eerder bij privatescan geweest en hebben er wederom erg goede ervaringen mee. Er werken uitstekende artsen met goede kwaliteiten en deskundigheden. De begeleiding was wederom super; zeer positief,snel, helpen goed, hebben goede kennis van de duitse taal

Jansen

MRI zonder doorverwijzing van een arts

Uw ervaring

Via internet heb ik privatescan gevonden en ik heb geen verwijzing nodig van de arts. Het is geen massale fabriek en de artsen zijn vriendelijk

blokker

Reguliere arts in Nederland vond een MRI of CT niet nodig, daarom Privatescan

Uw ervaring

Ik heb veel pijnklachten en ben er al jaren mee in de weer. Reguliere arts vond een MRI of CT niet nodig. De onderzoeken bij Privatescan gingen prima, snel en het geeft gelijk duidelijkheid!. De... Ik heb veel pijnklachten en ben er al jaren mee in de weer. Reguliere arts vond een MRI of CT niet nodig. De onderzoeken bij Privatescan gingen prima, snel en het geeft gelijk duidelijkheid!. De artsen zijn net en kundig, evenals je begeleiding; zeer aardig en professioneel. (Het is wel prijzig, dus helaas niet voor iedereen)