Muijen

Algemene check gezondheid incl. bodyscan en cardioloog

Uw ervaring

De aanleiding voor dit onderzoek is dat ik er over gelezen heb en nieuwsgierig geworden ben. En natuurlijk vanwege mijn leeftijd. De medische onderzoeken heb ik als rustig ervaren maar het ging... De aanleiding voor dit onderzoek is dat ik er over gelezen heb en nieuwsgierig geworden ben. En natuurlijk vanwege mijn leeftijd. De medische onderzoeken heb ik als rustig ervaren maar het ging toch snel. De artsen en medewerkers hebben kennis van zaken. De artsen waren duidelijk en strikt to the point.
De begeleiding was eveneens snel, duidelijk en behulpzaam

Al zo lang klachten waarvan de oorzaak onbekend is, daarom een scan bij privatescan

Uw ervaring

Het is een heel uitgebreid onderzoek in korte tijd en na afloop kreeg ik meteen alle uitslagen. Ik heb het als ''goed' ervaren dankzij de begeleiding van de dames die alles voor me vertaalden.

zwienenberg

Preventief; weten hoe ik er voor sta

vermeulen

Niet serieus genomen door artsen in Nederland

Uw ervaring

Ik voel me niet serieus genomen door een revalidatie centrum waarna ik op zoek ging naar een second opinion. Via privatescan ben ik perfect geholpen.

van doremalen

Preventief

Uw ervaring

de artsen leggen alles goed uit, beter dan in Nederland

van Lammeren

Snel geholpen via Privatescan

Uw ervaring

ik kon snel geholpen worden, erg goed!
Prima begeleiding in het Nederlands met goede faciliteiten

Santman

Kanker onderzoek, PET-CT snel mogelijk via Privatescan

Uw ervaring

Beste beslissing die ik kon maken! Alle is prima geregeld, zeer competent en uitmuntend

schaefer

Hoofdpijn bodyscan

Uw ervaring

Ik heb veel last van hoofdpijn daarom heb ik dit onderzoek geboekt. De onderzoeken gingen erg goed, er is me niks opgevallen behalve dat ik sneller aan de beurt was.

jans-tonnis

Buikklachten, bodyscan

Uw ervaring

Vanwege pijn in mijn buik de scan laten doen in Stadtlohn. Prima, geweldig kan niet beter.

sprenger

Wachttijd korter bij privatescan

Uw ervaring

Wachtperiode in Nederland vind ik veel te lang gezien de pijn. Bij privatescan kreeg ik een snelle en heldere uitleg.