Ingrid

Geruststelling

Uw ervaring

Goede begeleiding, vriendelijke artsen. Ben blij dat ik de bodyscan heb laten uitvoeren

michalina

Top geregeld

Uw ervaring

Is niet in woorden uit te drukken

J.J. van der Lenden

Scan in Blikk

Uw ervaring

Na een korte wachttijd met een kopje koffie werd ik begeleid naar de rmi scan ruimte.
Na omkleden in gemakkelijk zittende kleding werd de scan professioneel uitgevoerd.
Ondanks de soms...
Ondanks de soms harde geluiden was het een makkie.
Na een korte wachttijd werd in het bijzijn van een Nederlandse medewerkster de scan resultaten door de radioloog uitgelegd en besproken.
Zelfs nazorg en eventuele oplossings mogelijkheden werden aangeboden.
Een cdrom werd aangeboden en een rapportage wordt per brief en email verstuurd.
Ik wil u graag een compliment geven over de gehele medewerking en afhandeling van het rmi onderzoek.
Veel succes in de toekomst en nogmaals DANK.

Beter voorkomen dan genezen!

Uw ervaring

Ik wilde graag preventief een onderzoek, zodat eventuele problemen vroegtijdig gezien kunnen worden. Gelukkig was alles goed, prima ervaring gehad. Arts was erg vriendelijk en rustig en begeleiding... Ik wilde graag preventief een onderzoek, zodat eventuele problemen vroegtijdig gezien kunnen worden. Gelukkig was alles goed, prima ervaring gehad. Arts was erg vriendelijk en rustig en begeleiding ook erg goed!

Steh

Ademhalingsklachten

Uw ervaring

Ik ervoer een aantal klachten, vooral met de ademhaling, heb de onderzoeken goed ervaren. Niemand keek op de klok, ik kreeg een uitgebreide uitleg van de artsen en de begeleiding was ook erg top!

Schoofs

Preventieve check

Uw ervaring

Goede uitleg, goede begeleiding, blij dat ik een preventieve check heb kunnen doen

andreana jens

Eindelijk weet ik meer

zeer tevreden

wieb schuil

Zeer goed

Uw ervaring

prima, goed ontvangen en begeleid

Hadi

Kijk uit

Extreem slecht

Haddad

De duidelijkheid

Uw ervaring

Ik ben super blij met dit bedrijf, echte een kuxe,