D. Kunst

Ik wou graag preventief een check up

Prima ervaring!

Koskamp

Omdat ik meerdere gezondheidsklachten had werd ik hier erg onzeker en ongerust over

Uw ervaring

Ben goed en gedegen geholpen, prima op tijd en goede begeleiding

Monster

Ik wou graag een onderzoek naar mijn gezondheid. Helaas in Nederland lange wachttijden. Bij Privatescan liep alles soepel en snel. Veel makkelijker als verwacht.

Uw ervaring

Zeer goed, vriendelijke artsen en begeleiding

Fransen

Onderzoek nav mijn klachten, ben erg vriendelijk ontvangen en geholpen

Uw ervaring

Prima ervaring, men is er vriendelijk en deskundig

Blom

Preventief onderzoek laten doen ivm leeftijd, voorkomen is beter dan genezen

Uw ervaring

Zeer goed, prima begeleiding en artsen

Hu

Al geruime tijd last van mijn keel en in Nederland veel te lage wachttijden

I. vd Sande-kuipers

Preventief toch maar eens onderzoek laten doen, mooi goede faciliteit en toelichting gekregen.

Goed! Ondersteuning was prima

A. Ruijgt

Met vage buikklachten en zweetaanvallen toch maar eens een check up laten doen

Uw ervaring

artsen waren duidelijk en kundig, begeleiding deed het perfect. Prikken van infuus ging wat moeizaam.

wismans

Private scan

Uw ervaring

Correct ontvangen en snel door alle programma's heengeloodst. De bespreking van de MRI ging erg snel. Iets te snel. Door de planning van het volgende onderdeel was er weinig tijd. Dat ging iets te... Correct ontvangen en snel door alle programma's heengeloodst. De bespreking van de MRI ging erg snel. Iets te snel. Door de planning van het volgende onderdeel was er weinig tijd. Dat ging iets te gehaast. Je wordt enigszins overvallen door de foto's en het Duitse commentaar, dus voordat het tot je doordringt, en je nog wat vragen hebt, is de sessie al afgelopen. Verder erg vriendelijk en professioneel. Ook erg moderne apparatuur.

Herm

Prima geregeld

Alles prima geregeld.
Scan goed verlopen...rapportage achteraf kort en bondig.
Goede uitleg erbij!