Susan Walther

Corona en wachttijd Nederlandse ziekenhuizen

Uw ervaring

Er is 8 jaar geleden doordat ik bleef hoesten een foto gemaakt van mijn longen om te zien of ik een longontsteking had. Per toeval vonden ze toen een thymoom op mijn thymus (zwezerik) dit komt maar... Er is 8 jaar geleden doordat ik bleef hoesten een foto gemaakt van mijn longen om te zien of ik een longontsteking had. Per toeval vonden ze toen een thymoom op mijn thymus (zwezerik) dit komt maar zelden voor en ze wisten niet echt wat ze er mee aan moesten en wilde mijn borstkast open maken en het weghalen. Na 2 weken googelen kwam ik er achter dat een professor dit met de Da Vincy robot deed in Maastricht dus 3 gaatjes, 3 dagen opname en weer naar huis! Er werd me gevraagd of ik mee wilde doen een een wetenschappelijk onderzoek hier over en ik heb toestemming gegeven. Tot mijn verbazing werd ik 1,5 week geleden gebeld of ik bij een ander ziekenhuis liep daar er om de twee jaar een scan moet worden gemaakt omdat er 30 tot 40% kans is dat hij terug komt. Dit is nooit aan mij doorgegeven door het ziekenhuis hier in Den Haag waar ik toen liep ondertussen zou ik dus al 3 scans gehad moeten hebben. Ik voelde me er niet echt fijn bij maar na bellen met huisarts en ziekenhuis kreeg ik te horen dat ik pas over een half jaar aan de beurt was voor een scan. Ik hou niet van onzekerheden dus ben toen gelijk gaan bellen naar privatescan. Ze wisten precies waar ik het over had terwijl het zeldzaam is en stelde me zelfs een beetje gerust omdat het nog zeldzamer is om het terug te krijgen. Binnen 4 dagen kon ik terecht in Duitsland waar ik binnen een uur ook te horen kreeg dat de thymoom niet is gaan groeien. Fijne mensen die daar werken!

Toen alles geregeld was voor de scan had ik het er met mijn man over die 2 weken geleden was uitgegleden en waarschijnlijk een kleine liesbreuk had zonder pijn. Hij had zo iets van met die corona hoef ik nu niet perse een ziekenhuis in maar toch ook handig om het zeker te weten. Terug gebeld en kon een uur na mij in de MRI. Ook die onzekerheid weggenomen. Het was id klein en kon gewoon wachten of hij moest pijn krijgen en de darm eruit komen natuurlijk! Wij bevelen het nu aan iedereen aan

Anneke

Een perfecte ervaring!!

Uw ervaring

Een instelling die ervoor zorgdraagt dat de gewenste MRI-scan met de daarbijbehorende diagnose binnen twee werkdagen, onder uitstekende een zeer klantvriendelijke begeleiding, gemaakt wordt.

Sylvia

In goede handen

Adriana

Bochum

Uw ervaring

ervaren en vriendelijk personeel. Ik voelde me erg op mijn gemak. Alleen jammer dat er geen sparte wachtkamer is voor privatescan

Mevr kweens-dohmen

Vakmanschap

Zeer prettige medewerksters.
En professioneel

Andries

Professioneel en klantvriendelijk

Uw ervaring

Was benieuwd naar de gezondheidsstatus van mijn lichaam m.n. hart en bloedvaten. Geen ernstige zaken naar voren gekomen, wel wat aandachtspunten die een vervolg behoeven.

Sylwia & Tom

Heel goede ervaring . Alles goed geregeld - nette , sympathische mensen rondom en echt alles TOP!

Uw ervaring

Super nett en vakkundig . Alles vol proffesionel.

Langens

Alles gaat veel sneller

Uw ervaring

Ik heb een voorstadium van baarmoederhalskanker en maak me toch wel erge zorgen. Daarom heb ik een onderzoek laten doen via Privatescan. Onderzoeken waren goed gedaan, hele fijn artsen en alles gaat... Ik heb een voorstadium van baarmoederhalskanker en maak me toch wel erge zorgen. Daarom heb ik een onderzoek laten doen via Privatescan. Onderzoeken waren goed gedaan, hele fijn artsen en alles gaat veel sneller! Super begeleiding

Nijboer

Preventie onderzoek

Uw ervaring

Vanwege leeftijd wil ik een onderzoek laten doen, wel preventief, gelukkig heb ik nog geen klachten waar ik me zorgen om maak. Prima onderzoeken, niet echt een verschil met mijn ervaringen in... Vanwege leeftijd wil ik een onderzoek laten doen, wel preventief, gelukkig heb ik nog geen klachten waar ik me zorgen om maak. Prima onderzoeken, niet echt een verschil met mijn ervaringen in Nederland. Prima begeleiding en faciliteiten in Stadtlohn

Stolk

Zeer goede ervaring bij Bodyscan

Uw ervaring

Ik ervaar diverse klachten en wilde zekerheid met een bodyscan. Zeer goede onderzoeken, perfecte ervaring met de begeleiding en faciliteiten in Dusseldorf. De artsen kwamen op mij erg deskundig en... Ik ervaar diverse klachten en wilde zekerheid met een bodyscan. Zeer goede onderzoeken, perfecte ervaring met de begeleiding en faciliteiten in Dusseldorf. De artsen kwamen op mij erg deskundig en ook benaderbaar over.