van Dongen

Uit voorzorg en erfelijkheid onderzoek laten doen

Uw ervaring

Het medisch onderzoek was er secuur en compleet

van Klootwijk

Naar aanleiding van ongeluk onderzoek laten uitvoeren

Uw ervaring

Onderzoek verliep goed en netjes, super begeleiding

van Loon

Gezien de te lange wachttijden in Nederland uitgeweken naar Privatescan

Uw ervaring

Prima! snel, duidelijk en efficiënt

A. Kroon

Uw ervaring

ik wou preventief onderzoek laten uitvoeren, dit is goed gebeurd. zowel medisch personeel als Nederlandse begeleiding.

P. Bakker

Wereldreis

Uw ervaring

Ik ga voor een langere tijd door de wereld fietsen en wou graag een beeld van mijn gezondheid vooraf. De behandeling verliep erg prettig en vlot. Als cliënt word je in de watten gelegd, ook word het... Ik ga voor een langere tijd door de wereld fietsen en wou graag een beeld van mijn gezondheid vooraf. De behandeling verliep erg prettig en vlot. Als cliënt word je in de watten gelegd, ook word het Duits goed vertaald.

M. Janssen-v.Leur

Preventief gezien leeftijd

Uw ervaring

Ik vond de MRI erg spannend, begeleiding was erg vriendelijk informatief en duidelijk. artsen vond ik afstandelijk maar dat kwam misschien door de taalbarrière

Brinkman

Ik heb voor aanhoudende klachten voor Privatescan gekozen

Erg goed, deskundig en professioneel personeel. Zorgvuldiger dan in Nederland

s. Yilmaz

Al 2 jaar pijnklachten

Uw ervaring

Goede begeleiding, kundig personeel en erg snel geholpen, goede uitleg wat er allemaal gaat gebeuren en erg medelevend. Echt een geruststelling

de Jong

Prima onderzoek

Uw ervaring

Ik wou graag onzekerheid over de klachten weghalen, in Nederland kon ik niet terecht. Ik vond het fijn om begeleiding te hebben, net zo vriendelijk en goed als in Nederland.

M VAN DER MEIDEN

Uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over hoe ik behandeld ben en ook het personeel was heel erg kundig en vriendelijk