Privatescan.nl

Privatescan.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Privatescan.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1283
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Privatescan.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 1283 ervaringen.

van Marion
van Marion

Uw ervaring

Het werd tijd voor een preventief onderzoek. Na het lezen van reviews op internet kreeg ik een betrouwbaar gevoel bij Privatescan. De onderzoeken in de kliniek in Düsseldorf liepen lekker vlot achter elkaar. De artsen waren super vriendelijk en erg to the point. Ik ben de hele tijd goed begeleid. De uitleg na vragen was ook duidelijk en goed. Top!

Betrouwbaar gevoel.

Kosian
Kosian

Uw ervaring

Ik heb Privatescan, op aanraden van mijn zwager, gebeld omdat er veel ernstige ziektes in de vriendenkring voorkomen. Ik wilde graag weten hoe het met mijn eigen gezondheid staat. Ik heb de hele dag als erg prettig en zorgvuldig ervaren. Wat heel fijn was bijvoorbeeld is dat een maagonderzoek met een roesje gebeurd. Dat maakt erg veel uit!. De Nederlandse begeleiding is prima, attent en op de achtergrond aanwezig

Prettig en zorgvuldig.

Seuwen
Goed (8/10)
Seuwen

Uw ervaring

Ik wilde graag zekerheid hebben over mijn gezondheid. Ik heb zowel de onderzoeken als de gesprekken met de artsen als zeer prettig ervaren. Goed!

Score voor Privatescan.nl:4/5

Zekerheid.

Rietvink
Rietvink

Uw ervaring

Door onzekerheid over mijn gezondheid wilde ik toch een keer een MRI laten doen. Ik had gelijk een goed gevoel bij Privatescan en werd snel geholpen. In de kliniek was men erg klantvriendelijk en ook hier ging alles snel, zowel het onderzoek als het eindgesprek met de radioloog. Erg fijne ervaring, alles was goed geregeld!

Snel.

Uw ervaring

Ik was nog steeds erg benauwd en vermoeid na een longembolie. Daarbij heb ik een TIA gehad en sinds die tijd heb ik verlies van zicht. Verder wilde ik graag weten hoe ernstig mijn astma is. Door de duidelijke website van Privatescan en het goede telefonische advies heb ik een afspraak gemaakt. De onderzoeken waren grondig en duidelijk. De artsen waren ook erg duidelijk in de uitleg en gaven toe wanneer iets niet duidelijk te verklaren was. Ik voelde me erg serieus genomen door de duitse artsen. De nederlandse begeleiding was erg gastvrij en duidelijk

Serieus genomen.

van der Velden
van der Velden

Uw ervaring

Puur uit nieuwsgierigheid en interesse een afspraak gemaakt bij Privatescan. Wat erg fijn was, is dat de Duitse artsen voldoende aandacht voor me hadden. Al met al een erg prettige ervaring

Nieuwsgierig.

Kuiper
Kuiper

Uw ervaring

MRI scan laten doen om te kijken of er problemen voor mijn klachten te verklaren zijn. De onderzoeken verliepen goed, Het gaat snel en werd duidelijk uitgelegd. Het gesprek met de arts ging sneller. De arts ging geen discussie aan waarom ik het wilde laten onderzoeken. Alles als erg goed ervaren

Geen discussies.

Geurtz
Geurtz

Uw ervaring

Ik bleef last houden van klachten zelfs na diverse onderzoeken in ziekenhuis in NL. Derhalve een afspraak gemaakt voor een second opinion. Het was fijn dat ik heel snel al een afspraak kon maken. Begeleiding is goed en vriendelijk

Second opinion.

Uw ervaring

Ik wilde om diverse gezondheidsklachten een total bodyscan laten doen. Omdat de website van Privatescan erg duidelijk was en ik telefonisch erg goed advies kreeg heb ik een afspraak gemaakt. Ik had het gevoel dat ik serieus genomen werd door de duitse artsen. Daarbij kreeg ik een duidelijke uitleg en werd er ook eerlijk gezegd wanneer iets niet duidelijk te verklaren valt. De begeleiding is prima, gastvrij en ze gaf steeds duidelijke uitleg over wat er gebeuren ging

Serieus.

Mw. Minina
Mw. Minina

Uw ervaring

We hebben onderzoek laten doen om wat klachten te onderzoeken. Het onderzoek verliep prima, aardige mensen en goede begeleiding. Ook de artsen gaven een goede begeleiding en hadden de juiste kennis van zaken. Alles perfect!

Perfect!.

Bedrijfsinformatie

Preventief medisch onderzoek is de basis voor een vroegtijdige herkenning van ziekten. Bij Privatescan kunt u al binnen 2 dagen terecht voor een onderzoek
Adres
Adam Smithstraat 39