Je aankoop wordt beschermd

Preventief herhaling van de Bodyscan

Uw ervaring

Ik had al eerder een Bodyscan ondergaan, om preventieve redenen wil ik dit vaker doen. Onderzoeken waren prima, goede en efficiënte afhandeling. Uitstekende artsen, Duitse pünktlichkeit. Alles was keurig en netjes in de kliniek

Mooren

Onderzoek voor visum

Uw ervaring

Ik heb een visum voor Australië nodig en daarvoor moest ik bepaalde onderzoeken ondergaan, welke Privatescan voor mij kon regelen. Zeer goede ervaring met Düsseldorf, het contact met de radioloog was heel prettig. Uitstekende begeleiding en faciliteiten in de kliniek

Claassen

Benieuwd naar gezondheid

Uw ervaring

Ik was benieuwd naar de algehele gezondheid en heb toen gekozen voor een Bodyscan. Alles ging goed, de artsen zijn vrijer als in Nederland.

Wu

Bodyscan vanwege pijn op de borst

Uw ervaring

Ik wilde graag snel onderzoek, wat via Privatescan mogelijk was. Ik had veel last van pijn op de borst, waar ik meer duidelijkheid over wilde. De onderzoeken waren goed ervaren en de begeleiding was erg prettig. Artsen zijn heel vriendelijk in Duitsland.

van Hal

Check d.m.v. Bodyscan

Uw ervaring

Ik wilde graag een check en ontdekking van MIDD. De onderzoeken waren prettig, goede begeleiding en faciliteiten. Ik vind de artsen aardig en prettig, maar dit vind ik in Nederland ook

Victor van Raal

Het belang van eiwitspectrum onderzoek bij bloedonderzoek

Uw ervaring

Reeds meerdere malen heb ik mij de afgelopen jaren bij Prescan uitvoerig laten onderzoeken. Op dat moment had ik geen weet van het bestaan van Privatescan. Onder de indruk geraakt van de hypermoderne kliniek in Düsseldorf en de prettig verlopen telefonische informatie gesprekken ben ik in januari 2018 voor het eerst afgereisd naar de kliniek van Privatescan. Om een lang verhaal kort te houden: Het belangrijke onderzoek naar eiwit in het bloed het zgn. "eiwitspectrum" wordt wel meegenomen in het bloedonderzoek bij Privatescan maar NIET bij Prescan. Vooraf had ik hier geen weet van, nu achteraf wel! Ik werd namelijk gebeld door Dr. Franz van de kliniek in Düsseldorf, of ik mij wilde melden bij mijn eigen huisarts i.v.m. de vondst van een verhoogde eiwit piek in het bloed...... Het bleek te gaan om de aanjager voor multipel myeloom, ook wel bekend als de ziekte van Kahler, iets waar je liever niet mee geconfronteerd wil worden. Na vervolgonderzoek is dit vooralsnog met een sisser afgelopen. Dankbaar ben ik dat ik toch dat ik deze keer uitgebreider ben onderzocht. Goed gedaan Privatescan!

Alle onderzoeken op 1 dag, dat is het voordeel

Uw ervaring

Ik had een aantal klachten en druk op de borst, wilde dus graag een onderzoek uitvoeren om ergere dingen uit te sluiten. Onderzoeken waren heel netjes, snel en professioneel. In Nederland heb je op zich dezelfde professionaliteit, maar de snelheid in Duitsland, alle onderzoeken op één dag, dàt is het voordeel. Begeleiding was heel prettig, snel en accuraat.

Heniger

Direct duidelijk resultaat bij de Bodyscan

Uw ervaring

Ik had diverse kleine klachten waar ik graag uitsluitsel over wilde wat het wel of niet was. De onderzoeken heb ik als prettig ervaren. Ging snel en precies wat ik had bedacht. De artsen zijn kundig en adequaat, duidelijk en gericht. Er zijn geen wachttijden, direct duidelijk resultaat. De ervaring met de kliniek en begeleiding was erg prettig en voor mij ook nodig vanwege de taal.

Kollof

Super onderzoeken

Uw ervaring

Ik vond het super, de onderzoeken waren goed, was voor mij allemaal preventief. Begeleiding en faciliteiten in Düsseldorf helemaal goed.

Zeer professioneel

Uw ervaring

Voor mij was dit, vanwege mijn leeftijd van 50 jaar, vooral preventief. Wilde graag een keer een Bodyscan ondergaan. De onderzoeken verliepen erg vlot. De artsen waren zeer professioneel en er was hele vriendelijke en duidelijke begeleiding aanwezig.