Ronald

Goede ervaring

Uw ervaring

Een goed en uitgebreid telefonisch intake gesprek. Parkeren ging prima in de parkeergarage en na melden bij de receptie werd ik goed opgevangen door de medewerksters van Private Scan.
MRI-scan...
MRI-scan was precies op tijd en daarna een uitleg van de Radiologe, daarbij was ook een medewerkster van Private Scan om uitleg te geven.
Een goede ervaring- en veel informatie over mijn lichaam rijker ging ik weer naar huis.

Vera

Bezoek privatescan

Uw ervaring

Bij aankomst werd ik, nadat ik mij aan de balie gemeld had, vriendelijk ontvangen door de Nederlandse begeleidster. De te volgen procedure werd duidelijk uitgelegd. Het onderzoek vond keurig op tijd... Bij aankomst werd ik, nadat ik mij aan de balie gemeld had, vriendelijk ontvangen door de Nederlandse begeleidster. De te volgen procedure werd duidelijk uitgelegd. Het onderzoek vond keurig op tijd plaats. Na het onderzoek heb ik 2 uur gewacht op het gesprek met de radioloog. De Nederlandse begeleidster heeft alles geprobeerd om het gesprek eerder te krijgen, maar dat is helaas niet gelukt.

Gerard Mulder

Hopla

Uw ervaring

Naar Bochum gereden vanuit Oosterhout Gld.
Goed te doen. Werd netjes ontvangen . Alles werd nogmaals duidelijk uitgelegd. De onderzoeken gingen prima. Goed en deskundig personeel.
Zeg...
Naar Bochum gereden vanuit Oosterhout Gld.
Zeg maar., Deutsche grundlichkeid.
De Nederlandsedames waren erg actief. Ze leggen heel wat meters af binnen het ziekenhuis.
Ik kan niet anders zeggen dan dat t , gezien de beperkte mogelijkheden , best prima was.
Vriendelijke groet Gerard Mulder.

Ommen

MRI

Uw ervaring

Ik heb een MRI van mijn buik laten maken. Ik kon een dag later al terecht. Goede ontvangst van de gastvrouwen en zij waren ook bij het gesprek met de arts om te vertalen. Als je een mail stuurt dan... Ik heb een MRI van mijn buik laten maken. Ik kon een dag later al terecht. Goede ontvangst van de gastvrouwen en zij waren ook bij het gesprek met de arts om te vertalen. Als je een mail stuurt dan reageren ze ook snel.

Nel

MRI scan

Uw ervaring

Maandag gebeld en de dag erna kon ik al terecht in Bochrum, dus lekker vlot.
Nette en vriendelijke ontvangst, 2x koffie gekregen.
Duidelijke uitleg over de technische uitvoering van de MRI...
Maandag gebeld en de dag erna kon ik al terecht in Bochrum, dus lekker vlot.
Nette en vriendelijke ontvangst, 2x koffie gekregen.
Duidelijke uitleg over de technische uitvoering van de MRI scan, helaas bijna 2 uur moeten wachten op de uitslag.
Goede begeleiding van 2 Nederlands sprekende gastvrouwen, die de vertaling op zich namen omdat ik het Duits niet zo goed beheers.

A Jansen

Blij dat ik geweest ben

Uw ervaring

Na telefonisch contact kon ik de dag erop al terecht. Daar aangekomen ben ik vriendelijk en snel geholpen. Ik kwam voor een longscan maar ik kreeg te horen van de arts dat er een plekje in mijn... Na telefonisch contact kon ik de dag erop al terecht. Daar aangekomen ben ik vriendelijk en snel geholpen. Ik kwam voor een longscan maar ik kreeg te horen van de arts dat er een plekje in mijn borst te zien was en een cyste in mijn lever. Mijn longen waren op een kleine verkalking en schade van het roken na in orde.
Ik was verrast door de uitslag want ik kwam voor m’n longen en bleek dat ik actie moest gaan ondernemen op iets heel anders.
Gelukkig bleek het met m’n borst mee te vallen, ik ben gelijk via de huisarts doorverwezen voor een mammografie en een echo. Voor m’n lever moet ik nog, maar daar hoefde ik me volgens de huisarts niet druk om maken.
Achteraf ben ik blij dat ik geweest ben want ik weet nu toch meer over m’n gezondheid.
Alleen jammer dat dit niet gewoon in Nederland kan.

F. Otte

Uw ervaring

Kon op korte termijn scan krijgen. Het papierwerk vlot geregeld. Goede begeleiding bij onderzoek. Prima vertaling van onderzoeksresultaten.

A.S. Liandres

Minder goed dan verwacht

Uw ervaring

Wij kwamen samen met mijn vrouw voor onderzoek. Technisch uitvoering van onderzoek was OK. Wachttijd van mijn vrouw was OK, maar die van mij was bijna 2 uur. Belangrijkste minpunten:
1....
1. Tijdens corona tijd en in tegenstelling van alle strenge (Duitse) voorschriften zaten tegelijk in relatief kleine wachtkamer (ca. 20 m2) 9 mensen, van wie 2 begeleiders, meerdere van hun zonder mondkapje (met toestemming van onze gastvrouw).
2. Vertaling van uitslag was niet professioneel en daarom niet helemaal duidelijk.

Boy Sluiter

Teleurgesteld

Uw ervaring

Technische uitvoering van de scan en onderzoeken helemaal prima. Begeleiding Privatescan echter zwaar onder de maat. Geen ontvangst van gastvrouw. Deze kwam veel te laat en was erg druk met... Technische uitvoering van de scan en onderzoeken helemaal prima. Begeleiding Privatescan echter zwaar onder de maat. Geen ontvangst van gastvrouw. Deze kwam veel te laat en was erg druk met zichzelf. Ook de tweede gastvrouw was erg druk met zich zelf en vooral niet met de gast. Geen uitleg van het programma. Slechts 1x een kop koffie aangeboden gekregen. Eindgesprek wordt in een paar minuten afgeraffeld. Al met al, uitslag gelukkig helemaal goed, maar voor mij geen tweede keer meer bij Privatescan

vd Brink

Gezien mijn pijn in de onderbuik bij Privatescan een onderzoek laten doen.

Uw ervaring

Ben erg snel en goed geholpen