Privatescan.nl

Privatescan.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Privatescan.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1311
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Privatescan.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 1311 ervaringen.

Fam. Gahler
Fam. Gahler

Uw ervaring

Af en toe een check-up, is niet slecht. De uitleg was heel duidelijk en meteen een uitslag. Dit hebben wij als erg fijn ervaren. De begeleiding was goed en de faciliteiten prima

Check up.

Mevr. Ivanovic-Zivic
Mevr. Ivanovic-Zivic

Uw ervaring

Omdat ik niet genoeg aandacht van de huisarts kreeg heb ik besloten de onderzoeken via Privatescan uit te laten voeren. Hier werd ik fijn ontvangen en werd ik met mijn klachten serieuzer genomen.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Onderzoeken feel fijner dan in nederland.

Dhr. Vennink
Dhr. Vennink

Uw ervaring

In het reguliere circuit kwam ik niet veel verder met mijn klachten en wilde nu een goed onderzoek of er toch iets aan de hand is. Hier was er veel meer aandacht voor mij, ik werd prima begeleid en goed behandelt

Veel meer aandacht.

Dhr. Schuuring
Dhr. Schuuring

Uw ervaring

Wou graag een algehele controle van mijn lichaam laten uitvoeren. Zowel de medische onderzoeken als de begeleiding van Privatescan waren heel goed.

Algehele controlle.

Dhr. Wink
Dhr. Wink

Uw ervaring

Ik wou graag een regulier preventief medisch onderzoek. De onderzoeken waren zeer prettig en zijn rustig en professioneel begeleid , hetzelfde geld voor de begeleiding van Privatescan.

Regulier preventief onderzoek.

Mevr. van den Berg
Mevr. van den Berg

Uw ervaring

Heb al eens eerder via Privatesan mij laten onderzoeken en dit is goed bevallen. Wegens aanhoudende hoesten heb ik dit weer heraald. Ook deze keer verliep alles heel prettig, er werd de tijd genomen om even goed te luisteren

Heel prettige onderzoek.

Dhr. Goossens
Dhr. Goossens

Uw ervaring

Ik was erg benieuwd naar mijn gezondheid. De onderzoeken waren goed en duidelijk uitgevoerd. De begeleiding was prima

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Benieuwd naar de gezondheid.

Vennink
Vennink

Uw ervaring

In het reguliere circuit kwam ik niet veel verder met mijn klachten en wilde nu een goed onderzoek of er toch iets aan de hand is. De onderzoeken als goed ervaren ondanks het wachten. Hier had ik echter wel rekening mee gehouden. De artsen in Duitsland hebben meer aandacht voor je. De Nederlandse begeleidster heeft me goed behandeld en begeleidt. Prima!

Meer aandacht.

Uw ervaring

Ik had in het verleden al eerder via Privatescan een onderzoek laten doen. Dit is mij erg goed bevallen. Omdat ik de laatste tijd erg moet hoesten opnieuw een afspraak laten inplannen. Wederom is me ook dit goed bevallen. De onderzoeken waren prettig. De artsen nemen de tijd om goed te luisteren naar mijn klachten. Heel goed!

Prettig.

Uw ervaring

Ik wilde gerustgesteld worden dat ik niets ernstigs mankeer. Privatescan had hiervoor een goed aanbod.
Alles werd goed en duidelijk uitgelegd tijdens de onderzoeken. De artsen waren goed, op zich geen wezenlijk verschil kunnen bemerken met Nederlandse artsen. De Nederlandse begeleidster in de kliniek was duidelijk en vriendelijk

Gerustgesteld.

Bedrijfsinformatie

Preventief medisch onderzoek is de basis voor een vroegtijdige herkenning van ziekten. Bij Privatescan kunt u al binnen 2 dagen terecht voor een onderzoek
Adres
Adam Smithstraat 39