Theo Vermeulen

Prima ik denk dat ik over 3 jaar me weer controleert .

Zeker aan te raden

Zeer goed!
Al jaren liep ik met klachten. In Nederland vele malen naar de huisarts geweest zonder verder te komen.

Aangemeld voor een bodyscan + extra mri. Zelfde week kon ik nog terecht en het heeft mij eindelijk de duidelijkheid gegeven waar ik al zo lang naar zocht.
Alleen jammer dat er nu een operatie nodig is, terwijl als het in Nederland eerder ontdekt was het niet zover had hoeven komen.

Majorie de Bruijn

MRI scan boven en onderbuik

Uw ervaring

Bij afspraak duidelijke info met kennis en zeer prettig zowel per mail als telefonisch gehad met Linda .
Bij moderne kliniek in Düsseldorf door Ellen ontvangen die mij begeleide en mij veel rust gaf voor dat ik in de MRI lag .
Ook tijdens en na de scan zeer professionele medewerkers en arts die samen met Ellen de uitslag vertelde in alle rust met vervolg acties . Compliment aan allen .

Ketting

Hoofpijnklachten

Uw ervaring

De aanleiding voor onderzoek was voor mij pijnklachten in het hoofd. Heb de onderzoeken als goed en prettig ervaren. De artsen geven dezelfde info als in Nederland, maar de wachtlijsten zijn korter. Ervaring met begeleiding was ook goed en prettig.

Kreijen

Prettige ervaring

Uw ervaring

Ik had vage klachten in bovenbuik en wilde meer weten. Goede onderzoeken, prettige artsen. Zeer goede begeleiding en prettige mensen. Geen klachten.

van Olst

Korte wachttijden in Duitsland

Uw ervaring

Helaas, vanwege de bureaucratie in Nederland (lange wachttijden), kwam ik niet snel verder met mijn buikklachten. Medische onderzoeken waren zeer positief, is me 100% meegevallen. Artsen zijn vriendelijk, zeer duidelijk en geven goed aan wat er gaat gebeuren. De begeleidster heeft een zeer vriendelijke persoonlijkheid en begeleid zeer goed (echt een mensenmens)! Ook de faciliteiten zijn goed.

Meijer

Bodyscan vanwege diverse klachten

Uw ervaring

Onderzoeken prima en snel geregeld, goede uitleg van de artsen en uitstekende begeleiding. Ik heb nu eindelijk wat meer duidelijkheid over mijn diverse klachten.

Meijer

Bodyscan vanwege diverse klachten

van Olst

Korte wachttijden in Duitsland

Rieff

Coloscopie

Uw ervaring

Ik wilde meer weten over mijn darmen, aangezien er bloed in de ontlasting was aangetroffen. De onderzoeken waren zeer goed! Artsen en begeleiding / locatie echt uitstekend ervaren!!