Boy Sluiter

Teleurgesteld

Uw ervaring

Technische uitvoering van de scan en onderzoeken helemaal prima. Begeleiding Privatescan echter zwaar onder de maat. Geen ontvangst van gastvrouw. Deze kwam veel te laat en was erg druk met... Technische uitvoering van de scan en onderzoeken helemaal prima. Begeleiding Privatescan echter zwaar onder de maat. Geen ontvangst van gastvrouw. Deze kwam veel te laat en was erg druk met zichzelf. Ook de tweede gastvrouw was erg druk met zich zelf en vooral niet met de gast. Geen uitleg van het programma. Slechts 1x een kop koffie aangeboden gekregen. Eindgesprek wordt in een paar minuten afgeraffeld. Al met al, uitslag gelukkig helemaal goed, maar voor mij geen tweede keer meer bij Privatescan

vd Brink

Gezien mijn pijn in de onderbuik bij Privatescan een onderzoek laten doen.

Uw ervaring

Ben erg snel en goed geholpen

D. Kunst

Ik wou graag preventief een check up

Prima ervaring!

Koskamp

Omdat ik meerdere gezondheidsklachten had werd ik hier erg onzeker en ongerust over

Uw ervaring

Ben goed en gedegen geholpen, prima op tijd en goede begeleiding

Monster

Ik wou graag een onderzoek naar mijn gezondheid. Helaas in Nederland lange wachttijden. Bij Privatescan liep alles soepel en snel. Veel makkelijker als verwacht.

Uw ervaring

Zeer goed, vriendelijke artsen en begeleiding

Fransen

Onderzoek nav mijn klachten, ben erg vriendelijk ontvangen en geholpen

Uw ervaring

Prima ervaring, men is er vriendelijk en deskundig

Blom

Preventief onderzoek laten doen ivm leeftijd, voorkomen is beter dan genezen

Uw ervaring

Zeer goed, prima begeleiding en artsen

Hu

Al geruime tijd last van mijn keel en in Nederland veel te lage wachttijden

I. vd Sande-kuipers

Preventief toch maar eens onderzoek laten doen, mooi goede faciliteit en toelichting gekregen.

Goed! Ondersteuning was prima

A. Ruijgt

Met vage buikklachten en zweetaanvallen toch maar eens een check up laten doen

Uw ervaring

artsen waren duidelijk en kundig, begeleiding deed het perfect. Prikken van infuus ging wat moeizaam.