blokker

Reguliere arts vond MRI of CT niet nodig daarom Privatescan

Uw ervaring

Veel pijnklachten en al jaren daarmee in de weer. Reguliere arts vond MRI/CT niet nodig. Via privatescan ging alles prima, het ging snel en geven gelijk duidelijkheid. De artsen zijn net en kundig. De begeleiding was heel proffesioneel, zeer aardig (wel prijzig dus helaas niet voor iedereen)

cayla

Rugklachten

Uw ervaring

snelle afhandeling ivm mijn rugklachten, goede ervaring

v.d Zee

Ongerustheid over mijn gezondheid, preventieve scan

Uw ervaring

PRIMA, de gezondheidszorg lijkt minder druk dan in nederland. de begeleiding is uitstekend, professioneel en fijn om er bij te hebben

reuser

Bodyscan

Uw ervaring

Het gaf mij een geruststelling

Drenth

Algemene gezondheid check, privatescan

Uw ervaring

In oktober wordt ik 50, vandaar dat ik een algehele gezondheid check gedaan heb. Ik heb de onderzoeken als zeer professioneel ervaren, De artsen waren vriendelijk en gaven de nodige uitgebreide uitleg voor elk onderzoek.
In Nederland ken ik de gezondheidszorg niet, en kan dit ook niet vergelijken, maar ik ben zeer positief.
Beide ervaringen zijn erg professionieel en verbazingwekkend snel was ik door alle onderzoeken heen.

knegtel Knegtel

Negatieve ervaring:

Uw ervaring

6 weken na scan werd bij mijn man alvleesklierkanker geconstateerd.

van den heuvel

Preventief privatescan

Uw ervaring

niet belastend en heel vriendelijk begeleid en professioneel

Total bodyscan van de rug

Uw ervaring

Vanwege klachten aan mijn stuitje kwam ik bij privatescan omdat de onderzoeken zeer snel en proffessioneel plaats kunnen vinden. Zeer goede begeleiding en zeer vriendelijk.

act de wit

Preventie i.v.m. duidelijkheid gezondheidstoestand

Uw ervaring

Alles ging heel makkelijk zonder pijnlijke momenten. De dames verzorgden de begeleiding erg goed. Voor mijn doel waren de faciliteiten in de kliniek geschikt en ruim voldoende.

Wessels

Hartritmestoornis onderzoek

Uw ervaring

Vanwege hartritmestoornis en pijn van de prostaat heb ik gekozen voor onderzoeken bij privatescan. De onderzoeken waren snel en goed, evenals de artsen en de begeleiding.