Privatescan.nl

Privatescan.nl Ook benieuwd naar feedback over de webshop Privatescan.nl? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1355
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Privatescan.nl met 9.3/10. Gebaseerd op 1355 ervaringen.

Ruig
Ruig

Uw ervaring

Ik was al bekend met Privatescan, had hier goede ervaringen mee en vanwege lichte klachten op dit moment, wilde ik weer een herhalingsonderzoek laten doen. Artsen waren erg vakkundig en vooral de snelheid van de onderzoeken bij Privatescan t.o.v. de Nederlandse gezondheidszorg is het grootste verschil . Zeer goed.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Klachten onderzocht met mri.

Ensing
Ensing

Uw ervaring

Ik had al een tijd klachten, die helaas in Nederland maar niet werden onderzocht. De onderzoeken via Privatescan vond ik erg goed; aan de antwoorden voor de klachten heb ik veel gehad. De artsen in Stadtlohn zijn uitgebreider en nemen de tijd voor uitleg. Heel goed.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

In nederland geen oplossing voor klachten.

Hartog
Hartog

Uw ervaring

Mijn zoon is tennisser en had al een tijdje last van zijn enkel na een breuk. Om te kijken hoe dit er nu voor staat, wilden we een MRI laten maken ter controle. Goede ervaring met de kliniek en de MRI scan. Ook prettig dat er begeleiding aanwezig was.

Mri scan vanwege enkel.

Erba
Erba

Uw ervaring

Met mijn leeftijd van 63 jaar, vond ik het wel eens tijd worden voor een preventief onderzoek. Ik had geen klachten, maar wil weten hoe het ervoor staat. Zeer goed ervaren allemaal, artsen zijn meer uitgebreid dan hier in Nederland en ook de tolk en begeleidster was zeer goed.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Preventief onderzoek met mri.

Smeets
Smeets

Uw ervaring

De onderzoeken via Privatescan gaan allemaal veel sneller dan in de Nederlandse gezondheidszorg. Vanwege gezondheidsproblemen wilde ik toch wel eens weten hoe het ervoor stond. Onderzoeken en de kliniek was prima.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Veel sneller mijn klachten onderzocht.

Kenis
Kenis

Uw ervaring

Ik heb hoofdpijnklachten, hielden reeds lang aan. Naar verschillende specialisten geweest, zonder een correcte of duidelijke diagnose. De beelden vandaag gemaakt brengen hier zeker vordering in. Zeer vlotte ervaring met de onderzoeken, perfect ontvangen en nooit echt lang moeten wachten. De artsen kwamen heel professioneel over, goede indruk, op 1 dag kreeg ik meer uitleg dan 2 jaar rondlopen in België. Kliniek was zeer proper en onderhouden, aangename locatie

In 1 dag de uitslag.

Amerongen
Amerongen

Uw ervaring

Ik wist niets van mijn achtergrond, vanwege adoptie, maar had een aantal klachten en wilde graag meer weten. Goede onderzoeken, artsen zijn vriendelijker en nemen de tijd. Begeleiding zeer goede ervaring mee, was snel, vriendelijk en duidelijk.

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Zeer goede ervaring met privatescan.

Herwijnen
Herwijnen

Uw ervaring

Wegens klachten aan been en arm, waar ik al ruim 2 jaar mee loop, heb ik via Privatescan een onderzoek laten doen. De MRI was goed. Ze luisteren goed naar je en nemen je serieus. Zeer goed

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Al ruime tijd beenklachten.

Uw ervaring

Ik had vele klachten waar ik meer van wilde weten. De onderzoeken heb ik als zeer goed ervaren. De artsen waren meevoelend en meedenkend, nemen de tijd. Subliem

Beveelt u dit bedrijf aanJa

Artsen zijn meedenkend bij privatescan.

Dijs
Goed (8/10)
Dijs

Uw ervaring

Helaas wilde mijn huisarts verder niet onderzoeken en ik voelde mezelf niet goed, dus heb ik via Privatescan deze Total Bodyscan laten uitvoeren. De onderzoeken en zelfs de scan heb ik als prettig ervaren. De artsen zijn goed en rap, de snelheid waarmee alles gebeurd is toch wel het grootse verschil met NL. Goede begeleiding, vooral omdat het in het Nederlands is.

Score voor Privatescan.nl:4/5
Beveelt u dit bedrijf aanJa

Snelheid van de bodyscan.

Bedrijfsinformatie

Preventief medisch onderzoek is de basis voor een vroegtijdige herkenning van ziekten. Bij Privatescan kunt u al binnen 2 dagen terecht voor een onderzoek
Adres
Adam Smithstraat 39