Je aankoop wordt beschermd

Baaij

Preventief check-up in de 2 jaar

Uw ervaring

Eens in de 2 jaar doe ik een preventief onderzoeken. Gelukkig zijn er geen wachttijden en worden alles grondig en nauwkeurig onderzocht! Ook zijn de artsen en de begeleiding zeer vriendelijk en je word prima ontvangen

Oosterhoff

Allerlei onderzoeken in NL zonder resultaat

Uw ervaring

i.v.m. ernstige krachtverlies heb ik in NL allerlei onderzoeken laten uitvoeren zonder resultaten. Via Privatenscan was dit eren nieuwe mogelijkheid om een evt. oorzaak te achterhalen. Het verschil met de onderzoeken in NL is dat het in Duitsland veel vlotter en doelgerichter gaat.

Mond tot mond reclame

Uw ervaring

Via vrienden en familie ben ik bij Privatescan terecht gekomen. Ik heb de onderzoeken prima ervaren. Alles verloopt goed, snel en minder Rompslomp.

Monique

Goede uitleg van de ervaringen ik zelf ben gisteren onder de scan geweest en kan 't spul niet verdragen daarna chemotherapie helaas ook een allergische reactie zodat de chemotherapie niet meer door...

Aalst

Goed geholpen bij MRI in Düsseldorf

Uw ervaring

Ik had een wattig gevoel in mijn hoofd en wilde graag meer zekerheid hierover. De onderzoeken waren prettig, ik ben goed geholpen en er was goede begeleiding bij de MRI. In Duitsland is de snelheid van uitslag, direct dezelfde dag, echt wel een voordeel tov Nederland. Begeleiding was heel goed, uitleg goed en erg vriendelijk

Jong

Bodyscan is goed bevallen

Uw ervaring

Mijn vader heeft vaker een Total Bodyscan gedaan en het leek me interessant om dit ook een te doen. Op latere leeftijd wil ik dit regelmatig doen. Alles was goed en de artsen en begeleiding is ook allemaal goed bevallen

Rog

Artsen Duitsland nemen de moeite voor goede uitleg

Uw ervaring

Ik had voorheen al goede ervaring met Privatescan, dit was een herhaling. De artsen zijn, vind ik, vergelijkbaar met artsen in Nederland; wellicht iets formeler, maar ze nemen in Duitsland wel de moeite om e.e.a. goed uit te leggen. Onderzoeken waren efficiënt ingedeeld en goed. Uitstekend!

Duidelijke uitleg en begeleiding bij MRI

Uw ervaring

Reden voor onderzoek was dat ik last van mijn zij had. Ervaring was goed, bij de MRI was goede uitleg en begeleiding. Artsen zijn vriendelijk, duidelijk en nemen de tijd. Prima, ben zeer tevreden. De wachtruimte is voorzien van alle faciliteiten en lunch is ook aangeboden

Duidelijke uitleg en begeleiding bij MRI

Uw ervaring

De reden van onderzoek voor mij was dat ik last had van mijn zij. MRI goed ervaren, er was een duidelijke uitleg en goede begeleiding. De artsen zijn vriendelijk, duidelijk en nemen de tijd. Prima, ik ben tevreden. Wachtruimte is voorzien van alle faciliteiten en lunch is ook aangeboden

Hasenbos

Blijvende buikpijn

Uw ervaring

De reden voor mij onderzoek was de blijvende buikpijn. De onderzoeken vond ik zeer plezierig, professioneel en goed. Artsen zijn vriendelijker en rustiger dan Nederlandse artsen. Begeleiding erg snel, aardig en betrokken