Herlaar

Preventief onderzoek

Preventief onderzoek, erg prettig
Vriendelijke mensen en uitstekende begeleiding

Lilian van Hulten

Check-up bij privatescan

Uw ervaring

Ik wilde graag een check-up bij Privatescan hebben, omdat ik me lange tijd niet goed voelde. Heb privatescan via google gevonden. Ik heb de medische onderzoeken als heel goed ervaren! Ik was bang voor contrast vloeistof maar ik heb er niks van gevoeld. De artsen waren prima en heel open. De begeleiding, Gonnie en Lieke zijn top. Faciliteiten zijn een beetje minimalistisch.

Fafie

Professioneel onderzoek

Uw ervaring

Ik heb angst voor enge ziektes. De onderzoeken zijn top, professioneel en ik ben zeer opgelucht. De onderzoeken zijn duidelijker en beter. De begeleiding is ook goed, vriendelijk en ook goede nazorg.

verbraak

Lusteloosheid

Uw ervaring

Prima, de artsen nemen de tijd voor je. De begeleiding en de onderzoeken waren goed

Tacx

Diverse onduidelijke lichamelijke klachten

Uw ervaring

Diverse onduidelijke lichamelijke klachten die niet toewijsbaar zijn aan een duidelijke oorzaak, toegewezen aan syndroom van Tietze. MRI scan is apart, maar wordt netjes uitgelegd en begeleid. Nederland gaat snel uit van een diagnose waarbij verder geen onderzoek plaatsvindt naar dieper liggende oorzaken. Nette begeleiding en prima faciliteiten.

Beerepoot

Onderbuikklachten

Uw ervaring

Klachten aan de onderbuik, hiervoor MRI laten doen, prettige onderzoeken, artsen to the point en prima begeleiding

Groenendaal

Maagklachten

Uw ervaring

Ik had last van de maag. Het is fijn dat je hier gelijk terecht kunt. In Nederland word je van het kastje naar de muur gestuurd. Onderzoeken TOP! Artsenzijn super, heel vriendelijk. Je bent hier echt een patiënt en geen nummer. Ook is de begeleiding echt super, zou het iedereen aanbevelen. Top!

Alle gelegenheid vragen te stellen

Uw ervaring

Ik heb jarenlang vervuild medicijn geslikt (valsartan). Was vervuild met kankerverwekkende stof. MRI onderzoek was uitstekend, geen problemen. Zeer vriendelijke artsen, alle gelegenheid om vragen te stellen. Begeleidster had een uitstekende vriendelijk benadering

Zonne

Klantgerichte artsen

Uw ervaring

Mijn klachten werden in NL op de lange baan geschoven, dus ben zelf gaan kijken wat ik kon doen en kwam bij privatescan uit. De onderzoeken waren niet belastend en prettig. Artsen zijn zeer hoffelijk en klantgericht/patiëntvriendelijk. Behulpzame en empathische dames in de begeleiding

Vroegtijdig problemen signaleren

Uw ervaring

Preventief onderzoek laten uitvoeren om eventuele problemen vroegtijdig te signaleren. De begeleiding was vriendelijk en de mensen bij de MRI waren ook zeer behulpzaam. Zeer duidelijke uitleg van de artsen en aandacht voor de individu. Gebruiksvriendelijk en kleinschaligheid in kliniek maakt het ook meer ontspannen