Posthuma

Periodiek, preventief onderzoek i.v.m lange reis, bij privatescan

Uw ervaring

Als ZZP-er vind ik het belangrijk om preventief een periodiek onderzoek te ondergaan. Ik heb de onderzoeken als prima en efficient ervaren. De artsen waren adequaat,kort van stof maar to the point. Uitstekende begeleiding

Zeer vriendelijke medewerkers van private scan.

Uw ervaring

Kundige arts en radioloog ook de assistentes waren bekwaam . Zeer vriendelijk en klantgericht !

Maneschijn

Vanwege forse hoofdpijn klachten een preventieve gezondheid scan gedaan bij privatescan

Uw ervaring

vanwege forse hoofdpijnklachten en vooral het voornemen een huis te gaan kopen waarbij flink gerenoveerd moet worden een scan laten uitvoeren. De artsen zijn laagdrempeliger en toegankelijker dan in Nederland en de begeleiding stelt op gemak.

jans-tonnis

Pijn in de buik, bodyscan

Uw ervaring

Prima onderzoek n,a,v, buikklachten. Kan niet beter

janssen

Mri zonder doorverwijzing

Uw ervaring

Ik had erg veel nekklachten maar geen doorverwijzing, dat is bij privatescan ook niet nodig. Het is geen massale fabriek zoals in Nederland en de artsen zijn zeer vriendelijk

bekker

Second opinion bij privatescan

Uw ervaring

vanwege lichte klachten en als second opinion een onderzoek bij privatescan laten doen. Ik heb dit als zeer goed ervaren de artsen zijn duidelijk en doelgericht. Ook de begeleiding verdient een compliment;zeer goed

schaefer

Hoofdpijn, bodyscan

Uw ervaring

Vanwege heel veel last van hoofdpijn een bodyscan bij privatescan laten maken. Dit is me erg goed bevallen en ik was sneller aan de beurt dan in Nederland.

gruijters/kroon

Preventief onderzoek ondanks dat ik geen klachten heb

Uw ervaring

goede onderzoeken die weinig belastend waren. de artsen waren vriendelijk, geduldig en goede uitleg. prima begeleiding

sprenger

Ontzettende schouder pijn, naar privatescan vanwege de kortere wachttijd

Uw ervaring

Wacht periode in Nederland duurt veel te lang vanwege de pijn van mijn schouder. Ik kreeg een snelle en heldere uitleg.

Santman

Kanker onderzoek, petct scan snel geregeld via privatescan

Uw ervaring

bij Mst enschede geweest en verdacht (suspect) HCC.
Voor vervolg onderzoek naar privatescan(Essen) gegaan om snel duidelijkheid te krijgen. Alles is prima geregeld. De artsen zijn zeer competent. DE BESTE BESLISSING DIE IK KON MAKEN! De begeleiding is uitmuntent!