MRI

Uw ervaring

Vriendelijke behandeling, zowel van begeleiding als artsen. De uitslag van het onderzoek liep wat uit door een spoedgeval van de radioloog maar begeleiding heeft haar best gedaan mij zo snel mogelijk aan de beurt te krijgen voor het gesprek met de arts

Preventief onderzoek, privatescan

Uw ervaring

Preventief onderzoek, na internet onderzoek leek dit de modernste kliniek met de nauwkeurigste apparatuur te zijn. Privatescan was de enige die in zulke moderne klinieken gefaciliteerd. De onderzoeken gingen vlot en efficiënt, niet belastend.
De artsen nemen ruim tijd om de uitslagen te bespreken en zaken toe te lichten. Ook raden ze vervolgonderzoeken sneller aan dan in Nederland.
De faciliteiten waren ruim voldoende en de begeleiding was prima, efficient en vriendelijk

lamberink

Rugklachten, snelle diagnose

Uw ervaring

zoals de titel al zegt; rugklachten snelle diagnose. Waarbij het informeren goed was en snelle afwikkeling

Dudas

Onverklaarbare klachten

Uw ervaring

Vanwege onverklaarbare klachten van de rug gekozen voor privatescan. De uitslag werd zeer duidelijk besproken en de begeleiding is prima

pollemans

Allerlei klachten onderzoeken

Uw ervaring

de medische onderzoeken vond ik zeer goed, veel sneller en duidelijker dan in nederland en de begeleiding is meer dan goed.

Engelen

Uitsluiten van klachten via privatescan

Uw ervaring

Goed, meer aandacht, meer tijd en meer uitleg. Goede vriendelijke begeleiding en goede eindgesprekken.

janssen

Check up Privatescan

Uw ervaring

Duidelijke uitleg bij privatescan over de check up. Artsen nemen de tijd en geven duidelijke uitleg. PRIMA

E. de Kok

Lastminute bodyscan

Uw ervaring

preventief onderzoek vanwege de goede lastminute aanbieding. Goede arts en goede begeleiding

smeyers

Poliep

Uw ervaring

onderzoek was oke, niets opvallends. Begeleiding was positief.

Maanen

Pensoen; bodyscan voor de toekomst

Uw ervaring

na het halveren van mijn werkzaamheden wilde ik mijn gezondheid weten. De onderzoeken vond ik prettig en ontspannen, van een taalbariere was geen sprake i.v.m. de begeleiding. Erg goed en ontspannend