Mathilde

MRI Buik en Hoofd in Düsseldorf.

Uw ervaring

Alle medewerkers waren bijzonder aardig en deskundig.
Ik was snel aan de beurt.
Ik had last van buikpijn en hoofdpijn.
Ik vond de radioloog wel erg kortaf en ongeïnteresseerd.
Mijn klachten waren niet helemaal goed aan hem doorgegeven.
Hij zag wel iets op de beelden van de onderbuik.
Daarom heb ik nu een afspraak bij de gynaecoloog, dus ik heb er wel iets aan gehad.

MB

MRI Hoofd en Buik in Düsseldorf.

Uw ervaring

Ik heb al geruime tijd last van buikpijn (vol gevoel) en hoofdpijn, geruis, gesuis en oorpijn (rechterkant).
Twee verschillende klachten dus.
Bij de huisarts kom ik niet verder dus besloot ik zelf iets te regelen.
Iedereen bij PrivateScan was deskundig en vriendelijk, alle contact verliep zeer prettig.
Ik was ook snel aan de beurt, het is jammer dat je in Nederland altijd zo lang moet wachten en dat je niet zelf naar een specialist kan gaan.
Ik vond de radioloog die met mij de beelden besprak wel erg kortaf en ongeïnteresseerd, mijn klachten waren ook niet helemaal goed aan hem doorgegeven.
Ik vond het vreemd dat ik tijdens het gesprek perse op de linker stoel (verste weg van scherm) moest gaan zitten want hierdoor kon ik de beelden niet goed zien.
Hij zag op de beelden een vleesboom in de baarmoeder, dus nu kan ik bij de huisarts vragen of ik naar de gynaecoloog kan.
In de hersenen zag hij niets opvallends.
Ik ben blij dat ik dit nu weet, wel vreemd dat mijn huisarts dit zelf niet kon bedenken want vleesbomen komen heel veel voor.
MB vrouw 44 jaar

vries

Indruk verkrijgen van onze algemene gezondheidstoestand

Uw ervaring

De onderzoeken zijn deskundig en heel goed te doen. We kregen deskundige uitleg en er werd ruim de tijd genomen. Wat opvalt is dat de wachttijden in Nederland veel langer zijn. Er zijn goede en mooie faciliteiten met een hele fijne en prettige begeleiding.

berkhout

Preventief totaal pakket bij privatescan

Uw ervaring

Preventief, ik ben benieuwd naar het grondige bloedonderzoek. Erg fijn dat het om een totaal pakket gaat en alles gaat zeer efficiënt, geen wachttijden, aardige artsen. In Nederland ervaar ik vaak veel haast in een gesprek met de arts, hier niet.
Ik ben heel positief, de begeleiding is op de momenten aanwezig wanneer dat nodig is.

Bouwman

Via Privatescan omdat de wachtlijst in Nederland meer dan 6 weken was.

Uw ervaring

De aanleiding voor het onderzoek was erge pijn. Ik heb gekozen om dit bij privatescan te laten onderzoeken omdat de wachtlijst in Nederland meer dan 6 weken was!
Ik ben heel positief en het onderzoek viel erg mee + er was heel goede begeleiding. Een extra kussentje bij het hoofd en zelfs bij de knieën.
De snelheid is hier het grootste voordeel waarbij zorgvuldigheid in acht wordt genomen.
Mijn ervaring met de begeleiding is: vriendelijk en gastvrij. Ze hebben het vermogen om me op het gemak te stellen. Verder zijn er goede voorzieningen, goede koffie en restaurant.
Tussentijds is er steeds contact en alles gaat heel zorgvuldig.

mom

Bloedwaarden waren niet goed dat maakte me ongerust.

Uw ervaring

Mijn bloedwaarden zijn niet goed, ik was daardoor ongerust dat er meer aan de hand was. Mijn kennis heeft het ook hier gedaan. Alles is zeer netjes verlopen en zeer goed. Ik ben goed geholpen en de begeleiding is zeer goed.

De arts wil niks doen, daarom privatescan

Uw ervaring

Durende klachten waar de huisarts niet aan wil doen. Dan maar zelf kosten maken om in ieder geval een hoop uit te kunnen sluiten. De onderzoeken waren prima. De radioloog nam de tijd voor me en de begeleiding/faciliteiten waren prima.

Venema

Pijnklachten, bodyscan

Uw ervaring

Ik had pijnklachten daarom ging ik naar privatescan. De kliniek is een zeer prettige omgeving en de artsen geven veel tijd en aandacht. Fijne ervaring en begeleiding.

Sjoukes

Goede begeleiding

Uw ervaring

Uitgebreid degelijk onderzoek,duidelijke uitleg en een zeer goede vriendelijke nederlandse begeleiding

Jan

Snelle aaneensluiting van alle onderzoeken op onderzoeksdag. Goede adviezen wat betreft vervolgstappen op grond van onderzoeksbevindingen door medici. Dit alles helder verwoord in duidelijk...

Snel en professioneel.