C. Nusselder

Goed georganiseerd

Uw ervaring

Alles liep soepel en op tijd. Vriendelijke Nederlandse gastvrouw gaf goede begeleiding en ging mee naar de onderzoekskamers en de bespreking met de arts. Ze vertaalde alles.

Wendy

Geweldig bekwame en goeie mensen

Uw ervaring

Ik beveel dit aan iedereen aan. Ik kwam zelf voor mijn rug en werd in Nederland niet goed geholpen. Het was me alles waard om nu eens te weten waar mijn rugpijn vandaan komt. Werd erg vriendelijke... Ik beveel dit aan iedereen aan. Ik kwam zelf voor mijn rug en werd in Nederland niet goed geholpen. Het was me alles waard om nu eens te weten waar mijn rugpijn vandaan komt. Werd erg vriendelijke en zeer bekwaam geholpen.

Joke

Total Bodyscan Royal

Uw ervaring

Tijdelijk met gratis scan nek, mooi meegenomen. De website van PrivateScan is duidelijk en op vragen via mail wordt snel gereageerd.
We waren nogal vroeg aanwezig (225 km, je weet maar nooit),...
We waren nogal vroeg aanwezig (225 km, je weet maar nooit), dat was geen probleem, we hebben tussendoor niet lang hoeven wachten. Nederlandse begeleiding prima, Esther bedankt!
Kortom ik kan PrivateScan zeker aanbevelen.

Fred Vermeer

Uiterst correct, klantvriendelijk en professioneel.

Uw ervaring

Vanaf het eerste telefoontje tot de uitslagen alles volgens afspraak. Gastvrij ontvangen en uitstekend geholpen. Alles duidelijk uitgelegd, god verzorgd en snel.

Peter Dekker

Prettig en goed georganiseerd bedrijf

Uw ervaring

Ik kan slechts de eerdere reviews bevestigen. Prettige medewerkers die klantgericht opereren hetgeen zeker ook geldt voor de Duitse mensen die hierbij hun aandeel leveren (vakmensen en eveneens... Ik kan slechts de eerdere reviews bevestigen. Prettige medewerkers die klantgericht opereren hetgeen zeker ook geldt voor de Duitse mensen die hierbij hun aandeel leveren (vakmensen en eveneens klantgericht). Ook de prima planning is een goede zaak. Een aanrader als je meer wilt eten over de status quo van je lijf. Tenslotte: Ook zinvolle adviezen om met eventuele behandelaars in NL te bespreken.

Trudi

Heel fijn geholpen

Uw ervaring

Alles is bespreekbaar, denken met je mee en zeer professioneel. Zeer goede begeleiding en serieus genomen. Ik zou het zo weer doen.

Bultman jan

Correct en professioneel

Uw ervaring

Alles was keurig op tijd en gastvrijheid staat hoog in het vaandel

Paul

CT Scan en MRI

Uw ervaring

Zeer prettig, snel en professioneel. Afspraken snel gemaakt, Nederlandse begeleiding in ziekenhuis van begin tot eind. CT Scan, MRI en gesprek met Radioloog binnen één uur. Schriftelijke rapportage... Zeer prettig, snel en professioneel. Afspraken snel gemaakt, Nederlandse begeleiding in ziekenhuis van begin tot eind. CT Scan, MRI en gesprek met Radioloog binnen één uur. Schriftelijke rapportage de volgende dag. Veel dank ! Van harte aan te bevelen !

Ko van Garderen

CT-scan

Uw ervaring

Vanaf het maken van de afspraak, de behandeling in Duitsland en tot en met de nazorg een groot compliment. Deskundig, snel en zeer vriendelijk!

Igor

Full body scan

Uw ervaring

Eerste contact via de telefoon. Perfect. Petra heeft alle tijd genomen om alles uit te leggen, duidelijk uit te leggen en meer dan dat. Paar keer zelfs. Alle twijfels weggenomen en voor en nadelen... Eerste contact via de telefoon. Perfect. Petra heeft alle tijd genomen om alles uit te leggen, duidelijk uit te leggen en meer dan dat. Paar keer zelfs. Alle twijfels weggenomen en voor en nadelen opgenoemd. Ik kon alles vragen. Ook duidelijk vermeld welke organen niet te zien zijn met een MRI scan.
Met heel veel spanning en stres, je weet maar nooit wat ze kunnen aantreffen op een MRI scan, een aanbieding “ Total Body scan “ genomen. Binnen één week kon ik terecht in Bochum. Dit was tevens ook de eerste keer dat ik zoiets onderneem.

De kliniek in Bochum ziet er goed uit. Druk. Hier worden ook normale patiënten ontvangen. Veelal uit Duitsland. Private Scan huurt een deel van de MRI apparaten en een kleine ruimte voor de bezoekers uit Nederland. Apparaten zijn nieuw en sneller dan een oudere type. Binnen 25 minuten is de hele scan voltooid.

Je wordt begeleid door een Nederlandse dame die in contact staat met de radioloog en de zusters in de kliniek.

Ze nemen niet meer en ook niet minder tijd dan nodig is om de uitslag te bespreken.

Al met al heb ik alles goed ervaren. Aanrader voor iedereen die dit durft te doen!!!