Van der Linden

Deskundig verslag en goede begeleiding

Uw ervaring

Om in Bochum te komen werd een rit van normaal 2.5 uur , 4.5 uur. Veel files. De locatie is verder prima. De begeleiding was prima verzorgd en de uitslagen werden goed besproken. Wij hadden wel het... Om in Bochum te komen werd een rit van normaal 2.5 uur , 4.5 uur. Veel files. De locatie is verder prima. De begeleiding was prima verzorgd en de uitslagen werden goed besproken. Wij hadden wel het gevoel dat het lopende band werk was. Teveel mensen achter mekaar. De begeleiding had het er druk mee. Iets te gehaast allemaal.

Privatescan

CT Scan

Uw ervaring

Een super professionele organisatie , korte wachttijden , goede feedback van de arts , hostess was zeer voorkomend en deed de begeleiding uitstekend.

Richard van hal

Mri lage rug

Super service

Fam. van Huissteden

Fam. van Huissteden

Uw ervaring

Snel en goed geregeld, met deskundige beoordeling van de scan, nam veel onzekerheid weg. Jammer dat dit niet in Nederland kan door de zorgbureaucratie.

Familie Cuppen

Onzekerheid wegnemen !

Uw ervaring

Goed en op tijd, prettige begeleiding, prettige ervaring bij de onderzoeken. Kortom Prima !

M de Jong

MRI met contrast Lumbale WK

Uw ervaring

Correct behandeld, netjes ontvangen en deskundig rapport ontvangen van radioloog

Linda

MRI borsten

Uw ervaring

Goede ervaring, alles volgens afspraak, vriendelijk personeel en een heel goed alternatief voor het reguliere bevolkingsonderzoek in Nederland

Onno

Scan prostaat

Uw ervaring

Zeer goede ervaring, snel afspraak, goede organisatie, duidelijkheid en tijd om dit te bespreken.
Nederlandse artsen wilde nog maanden tot jaren wachten, maar wilden geen verder onderzoek nu, "ik hoefde me geen zorgen te maken". De uitslag bleek slecht en ik wordt nu binnen een maand geopereerd in Duitsland, kans op overleven is nu zeer groot.

Ceciele v.kuik pieters

Total bodyscan

Uw ervaring

Na enkele jaren met vage klachten rond te hebben gelopen, door huisarts van kastje naar de muur gestuurd, contact opgenomen om een bodyscan te laten doen, nu inclusief de rug scan. Prima te woord... Na enkele jaren met vage klachten rond te hebben gelopen, door huisarts van kastje naar de muur gestuurd, contact opgenomen om een bodyscan te laten doen, nu inclusief de rug scan. Prima te woord gestaan en kon vrij snel komen. In Bochum geweest, goed te vinden alleen parkeren ging maar net omdat wij een bus hebben, maar lokatie was prima. Netjes opgevangen door een begeleidster, de scan ook prima fijne begeleidster en ik spreek wat Duits Dus prima. Gelukkig geen gekke dingen en een compliment over mijn ruggedeelte wat er goed uitzag voor mijn leeftijd. Dus met een gerust hart weer naar huis. Binnen 3 weken krijg je het verslag maar dat was al de volgende dag dus super tevreden.

Sami

Laag rug

Uw ervaring

ik spreek geen Duits maar was een vriendelijke dame die spreekt Nederland . De Duits ze zijn promotioneel en vriendelijke