wieb schuil

Zeer goed

Uw ervaring

prima, goed ontvangen en begeleid

Hadi

Kijk uit

Extreem slecht

Haddad

De duidelijkheid

Uw ervaring

Ik ben super blij met dit bedrijf, echte een kuxe,

Nona

Aanrader!

Uw ervaring

Ze werken transparant, duidelijke uitleg en informatie in het eerste telefonisch contact. Na thuis de kosten en de afstand besproken te hebben terug gebeld en 2 dagen later was mijn MRI ingepland.... Ze werken transparant, duidelijke uitleg en informatie in het eerste telefonisch contact. Na thuis de kosten en de afstand besproken te hebben terug gebeld en 2 dagen later was mijn MRI ingepland. Alles is binnen 24 uur netjes doorgemaild. Bij aankomst in de Duitsekliniek was er Nederlandse begeleiding die je meteen op je gemak weet te stellen. De kliniek is overigens goed bereikbaar ener is tegen betaling voldoende parkeergelegenheid.
De begeleiding is aan mijn zijde geweest van start tot eind. Ik kreeg netjes alles mee en in het afrondend gesprek wordt er goed meegedacht. Dit was een hele fijne ervaring !

Draayer

Een 10 hebben deze mensen verdiend

Uw ervaring

Wat werden wij goed begeleid van begin tot het eind.
Ook op de afdelingen was het personeel erg vriendelijk.
Direct uitslag en behandeling plan.
Een aanrader voor een bezoek

albert van der velde

Voor eigen dokter spelen

Uw ervaring

snelle afhandeling geen gemaar maar gewoon doen en niet zeuren kan deze firma aanbevelen

van Dongen

Uit voorzorg en erfelijkheid onderzoek laten doen

Uw ervaring

Het medisch onderzoek was er secuur en compleet

van Klootwijk

Naar aanleiding van ongeluk onderzoek laten uitvoeren

Uw ervaring

Onderzoek verliep goed en netjes, super begeleiding

van Loon

Gezien de te lange wachttijden in Nederland uitgeweken naar Privatescan

Uw ervaring

Prima! snel, duidelijk en efficiënt

A. Kroon

Uw ervaring

ik wou preventief onderzoek laten uitvoeren, dit is goed gebeurd. zowel medisch personeel als Nederlandse begeleiding.