Vincent Vivié

Zeer slechte service. Geen terugkoppeling over zeer lange levertijd. Meerdere malen moeten bellen. Uiteindelijk bestelling geannuleerd, maar ook toen moest ik meerdere keren achter een bevestiging... Zeer slechte service. Geen terugkoppeling over zeer lange levertijd. Meerdere malen moeten bellen. Uiteindelijk bestelling geannuleerd, maar ook toen moest ik meerdere keren achter een bevestiging aan. Als klap op de vuurpijl bleven ze wel herinneringen en aanmaningen sturen voor een product die nooit geleverd is.

boautos

Oplichters, 1 maand geleden besteld nog niks ontvangen, 170 euro overgemaakt niks teruggeboekt

Designjet werd de volgende werkdag geleverd en de Helpdesk heeft goed geholpen met de installatie.

De Zuid Hollandse Popcorn Groothandel

Helaas stopte onverwachts onze oude kantoor printer ermee en moesten we snel een nieuwe hebben. PrintSmarter adviseerde uitstekend via de Chat en de volgende ochtend werd de nieuwe printer al... Helaas stopte onverwachts onze oude kantoor printer ermee en moesten we snel een nieuwe hebben. PrintSmarter adviseerde uitstekend via de Chat en de volgende ochtend werd de nieuwe printer al bezorgd. Super service!

AAAAA-Hosting

Super geholpen en de printer werd de volgende dag al bezorgd op kantoor! Daarbij was Printsmarter de aanbieder met de scherpste prijzen online.